Uh, jawel... maar dan moeten we wel met een stuk of tien man tegelijk doenquote:Op maandag 20 december 2010 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand nog zin om Fons de Baksteen te promoten?
Moet Arnie wel komen, Cindy enzoquote:Op maandag 20 december 2010 09:33 schreef Swomp het volgende:
[..]
Uh, jawel... maar dan moeten we wel met een stuk of tien man tegelijk doen
was niet zo spannendquote:Op maandag 20 december 2010 09:37 schreef Swomp het volgende:
Maar er is dus niemand die mij even kan vertellen hoe het gister met de drie dames is afgelopen ?
leuke meid overigensquote:Op maandag 20 december 2010 09:41 schreef radio3fmfan het volgende:
Eliza Doolittle - Pack Up (live) @ #sr10 serious request 20-12- 2010
Dan hoop ik voor je dat ze zometeen geen turbo draaien als hier een boel mensen zittenquote:Op maandag 20 december 2010 09:40 schreef Takkembah het volgende:
AAAAaaahggrrr heb geen televisie of fatsoenlijke stream, maar met deze topics kan ik het toch mooi bijhouden
Die droomt nog in ekdommetjes denk ikquote:Op maandag 20 december 2010 09:43 schreef Intrepidity het volgende:
Goedemorgen
10 seconden nadat je wakker wordt een Ekdommetje er uit gooienHeb je de george beker niet bij je?
die UIquote:Op maandag 20 december 2010 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die droomt nog in ekdommetjes denk ik
I know, ik zat hier zondagmiddag al even door te draaien......quote:Op maandag 20 december 2010 09:42 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ze zometeen geen turbo draaien als hier een boel mensen zitten
Tering dat ging echt goed los hier gisteravond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |