Wat snack je nu dan ?quote:Op maandag 20 december 2010 04:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat mensen 's nachts nog zin hebben in boterhammen. Als ik 's nachts nog wakker ben, snack ik een heel eind weg.
Inederdaad, worstenbroodjes e.d.quote:Op maandag 20 december 2010 04:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat mensen 's nachts nog zin hebben in boterhammen. Als ik 's nachts nog wakker ben, snack ik een heel eind weg.
Jupquote:Op maandag 20 december 2010 04:45 schreef CindieY het volgende:
Dat natte plein zonder sneeuw wordt toch een ijsbaan?
Ik eet momenteel brood bij gebrek aan krokettenquote:Op maandag 20 december 2010 04:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
JAAA lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 04:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inederdaad, worstenbroodjes e.d.niet boterhammen
Gaan ze straks ook nog een optreden dansen?quote:Op maandag 20 december 2010 04:46 schreef waxmask het volgende:
"Wij gaan een dans voor jullie optreden!"
Die heb ik ook nog, maar daar heb ik dus geen zin inquote:Op maandag 20 december 2010 04:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niks meer atm. Had daarstraks van die frietchippies
Shoarma in EHV is dichtquote:Op maandag 20 december 2010 04:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog, maar daar heb ik dus geen zin in.
In vwaard ook, maar ik heb nog diepvries voorraad, al eet ik dat ook niet meer nu, ik ga zo gewoon slapen, zonder etenquote:
Alleen synchroon dansen , zeker...quote:Op maandag 20 december 2010 04:48 schreef CindieY het volgende:
Lekker synchroon ook. Dat kan ik beter.
Iets met donker hart vermoed ik. Licht brengen in de duisternis enzoquote:Op maandag 20 december 2010 04:49 schreef BBQSausage het volgende:
Ik snap alleen niet waar die looplampen voor zijn
Ik ook, in mijn eentjequote:Op maandag 20 december 2010 04:48 schreef CindieY het volgende:
Ik niet, maar je mag het me lerenquote:Op maandag 20 december 2010 04:48 schreef CindieY het volgende:
Ik ook nietquote:Op maandag 20 december 2010 04:49 schreef Geo3kant het volgende:
Voor dit zou ik echt niet 4 uur lang sneeuw hebben schuiven
Ah, ja, vandaar die witte(licht) dames ook, tussen het rood(hart). Wat een verhaal.quote:Op maandag 20 december 2010 04:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Iets met donker hart vermoed ik. Licht brengen in de duisternis enzo
Hoge standaard heb je...quote:Op maandag 20 december 2010 04:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik vind 't wel écht een gave voorstelling!
Mwa, ik zie gewoon niet vaak dansvoorstellingen. En al helemaal niet om 04.47 's nachts. Terwijl het buiten vriest.quote:
Kan ook zijn dat de meeste eigenlijk wel wisten dat ze zich kapot moesten schamen.quote:Op maandag 20 december 2010 04:51 schreef henkde_j het volgende:
Whehe wel triest eigenlijk...zonder hen staat er niemand meer
Ze hadden dus 0 publiek
iets van 2300 equote:Op maandag 20 december 2010 04:51 schreef CindieY het volgende:
Maar wat was nou het bedrag? Is wel een goede voor in de eventlog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |