Alleen maar een fotografie cursus ? Ik kan me wel andere dingen met haar bedenkenquote:Op maandag 20 december 2010 04:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ex-Playmate Ancilla Tilia en topfotograaf Patrick Kaas bieden voor de vijf hoogste bieders een fotografie workshop aan op een geheime locatie in Eindhoven.
Zolang je maar niet overgeeft..quote:Op maandag 20 december 2010 04:23 schreef CindieY het volgende:
Ik denk dat ik het over max een half uurtje wel heb opgegeven
Dat taaltje hequote:
Juist jaquote:Op maandag 20 december 2010 04:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zolang je maar niet overgeeft..
Oh, eh, wacht
Oei, nu al? 't is pas half 5?quote:Op maandag 20 december 2010 04:23 schreef CindieY het volgende:
Zeker een turn me on :pquote:
Jammer, ik heb jou voorlopig nog niet opgegevenquote:Op maandag 20 december 2010 04:23 schreef CindieY het volgende:
Absoluutquote:
Ik kan 2 dingen heel goed: iemand in slaap masseren en iemand wakker masseren. Je mag kiezenquote:
Neee vlaams is cutequote:Op maandag 20 december 2010 04:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vind het echt een afknapper net als Engels/Brits accent..
Die cameraman weet ze wel te vindenquote:Op maandag 20 december 2010 04:25 schreef Geo3kant het volgende:
Dat blondje daar op het plein is een turn me on
Belgische meidenquote:Op maandag 20 december 2010 04:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Idd.quote:Op maandag 20 december 2010 04:25 schreef Geo3kant het volgende:
Dat blondje daar op het plein is een turn me on
Brits is toch echt beter dan Amerikaans accentquote:Op maandag 20 december 2010 04:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat must do doar doan dannn!quote:Op maandag 20 december 2010 04:25 schreef CindieY het volgende:
Ik heb nog beloofd morgenmiddag met mn vader mee te gaan naar Veendam (of all places) en dan moet ik toch echt om 10 uur m'n nest uit
Dat is de freaknacht-crew. Die zitten er ook alleen maar om hun boner op te jagen.quote:Op maandag 20 december 2010 04:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die cameraman weet ze wel te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |