Volgens mij zaten we vorig jaar ook al in een financiële crisis. Eén ding moet ik ze nageven, tis wel consequent van ze.quote:Op maandag 20 december 2010 04:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet verdubbeld dus. Wel jammer opzich, maar met die bezuinigingen wel begrijpelijk.
Ninja edits ?quote:Op maandag 20 december 2010 04:09 schreef CindieY het volgende:
Grappig trouwens, in die nieuwe layout zie je al die ninja edits ook
Mannen zijn stiekem nogal onzeker.quote:
Je post editten, dusdanig snel dat je eigenlijk niet eens terugziet dat ie ge-edit is.quote:
Ok en dat zie je tegenwoordig dus wel ?quote:Op maandag 20 december 2010 04:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je post editten, dusdanig snel dat je eigenlijk niet eens terugziet dat ie ge-edit is.
Dat is de nachtmerrie van menig fokker. (Moet ik nu zeggen; Haha, ik zei merrie?quote:Op maandag 20 december 2010 04:12 schreef CindieY het volgende:
Of nja, in de nieuwe lay zie je dat gewoon gebeuren
Eenschquote:Op maandag 20 december 2010 04:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Enige wat ik nog mis is het automagisch meescrollen naar beneden als er nieuwe posts zijn. Zou toch wel een toevoeging zijn.
Uiteindelijk kom je dan bij de grafische versie van irc.fok.nlquote:
Hier loopt de stream ook sinds het begin, maar beeld en geluid loopt nog steeds gelijk, wel een beetje achter geloof ik, maar je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 04:12 schreef CindieY het volgende:
Ok, qua beeld is m'n stream na *hou je vast* ruim 15 uur toch echt bagger aan het worden
Ik zie zo nu en dan het beeld verspringen, 't staat zo goed als vast zegmaarquote:Op maandag 20 december 2010 04:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier loopt de stream ook sinds het begin, maar beeld en geluid loopt nog steeds gelijk, wel een beetje achter geloof ik, maar je kan niet alles hebben.
Denk dat ie dan sneller scrolled dan ik kan lezenquote:Op maandag 20 december 2010 04:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Enige wat ik nog mis is het automagisch meescrollen naar beneden als er nieuwe posts zijn. Zou toch wel een toevoeging zijn.
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 20 december 2010 04:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Uiteindelijk kom je dan bij de grafische versie van irc.fok.nl
Even op stop drukken, tot 10 tellen en weer starten. Moeilijk is het nietquote:Op maandag 20 december 2010 04:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie zo nu en dan het beeld verspringen, 't staat zo goed als vast zegmaar
Dat is 10 hele tellen zonder SRquote:Op maandag 20 december 2010 04:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Even op stop drukken, tot 10 tellen en weer starten. Moeilijk is het niet
Ik denk ook dat als paultje rab nu in het huis gezeten had, we een topic ook zeker in 2 minute vol kunnen hebben, vs 5 minuten in 2008.quote:Op maandag 20 december 2010 04:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Even op stop drukken, tot 10 tellen en weer starten. Moeilijk is het niet
Ik kijk via 3fmfan site zeg maarquote:Op maandag 20 december 2010 04:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie zo nu en dan het beeld verspringen, 't staat zo goed als vast zegmaar
Open je intussen de audiostream op http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm-bb in een ander tabblad, zit je toch nog safe!quote:
en wat voor een.quote:Op maandag 20 december 2010 04:16 schreef DaMook het volgende:
In belgie hebben ze iig een vrouw erin zitten.
IRC al lang niet meer gebruiktquote:Op maandag 20 december 2010 04:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Uiteindelijk kom je dan bij de grafische versie van irc.fok.nl
Wij krijgen toch nog Ancilla Tillia en 3 ex playmates?quote:Op maandag 20 december 2010 04:16 schreef DaMook het volgende:
In belgie hebben ze iig een vrouw erin zitten.
Kabouter Wesley.quote:Op maandag 20 december 2010 04:17 schreef Yurithemaster het volgende:
hebben die belgen ook bekende slaap gasten
Ze hebben in ieder geval goede artiesten op hun dakquote:Op maandag 20 december 2010 04:17 schreef Yurithemaster het volgende:
hebben die belgen ook bekende slaap gasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |