quote:Op maandag 20 december 2010 05:51 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga ook plat. Ben kaaapot!
Het was leuk.
Guten nacht meinen freunden
Ben benieuwd inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2010 06:22 schreef Zeroku het volgende:
Eens kijken of ik naar school kan komen
De hele nacht doorgetrokken, je weet toch leven op het randje.quote:
Overwegen te reizen vandaag,quote:Op maandag 20 december 2010 06:22 schreef Zeroku het volgende:
Eens kijken of ik naar school kan komen
quote:Op maandag 20 december 2010 06:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De hele nacht doorgetrokken, je weet toch leven op het randje.Nu klaarmaken voor werk met Doden Muisz
Ik zal wel moeten. Tentamen vandaag.quote:
Godverdomme echt kut joh, kom wel goed terecht!quote:Op maandag 20 december 2010 06:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
Naja, bussen rijden niet, dus ik mag naar Geldrop fietsen
. Ben benieuwd hoelang ik erover doe. Normaal 15/20 minuten, maar trein rijdt toch pas om 720
.
Joa, winterjas aan, handschoenen aan, sjaal om en dan zal het wel goedkomenquote:Op maandag 20 december 2010 06:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Godverdomme echt kut joh, kom wel goed terecht!
Zeker zolang het donker is, kan er gerukt worden op de fiets. Scheelt een slok op een borrel. Period.quote:Op maandag 20 december 2010 06:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Joa, winterjas aan, handschoenen aan, sjaal om en dan zal het wel goedkomen.
Ik zie hem nu ook echt al zitten.quote:Op maandag 20 december 2010 06:29 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Zeker zolang het donker is, kan er gerukt worden op de fiets. Scheelt een slok op een borrel. Period.
quote:Op maandag 20 december 2010 06:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zie hem nu ook echt al zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |