pffquote:Op maandag 20 december 2010 09:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor mij is SR10 gisteravond eigenlijk pas begonnen. Wat heb ik zaterdagnacht en zondag overdag allemaal gemist?
Ohja, dat van Katja en Ellen had ik ergens gelezen... En John Bakker dronkenquote:Op maandag 20 december 2010 09:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
pff
katja schuurman zoenend met ellen ten damme
een dronken john bakker
zo kan ik nog wel even doorgaan
ja ik geloof om 1:27 zondag heel vroeg (terugluistertip!)quote:Op maandag 20 december 2010 09:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ohja, dat van Katja en Ellen had ik ergens gelezen... En John Bakker dronken. Huh?
quote:Op maandag 20 december 2010 09:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ohja, dat van Katja en Ellen had ik ergens gelezen... En John Bakker dronken. Huh?
quote:Op maandag 20 december 2010 09:25 schreef Freudie het volgende:
Hey, bij dat hotel bij het Tankstation waar Jon Bakker nu staat is mijn dochter verwekt!
Romantischquote:Op maandag 20 december 2010 09:25 schreef Freudie het volgende:
Hey, bij dat hotel bij het Tankstation waar Jon Bakker nu staat is mijn dochter verwekt!
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 09:31 schreef Juicyhil het volgende:
Over tien minuten dichten voor Giel in Glazen Huis.
dijkshoorn 2 mins
more retweet favorite reply
Nico Dijkshoorn komt zo
Uh, jawel... maar dan moeten we wel met een stuk of tien man tegelijk doenquote:Op maandag 20 december 2010 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand nog zin om Fons de Baksteen te promoten?
Moet Arnie wel komen, Cindy enzoquote:Op maandag 20 december 2010 09:33 schreef Swomp het volgende:
[..]
Uh, jawel... maar dan moeten we wel met een stuk of tien man tegelijk doen
was niet zo spannendquote:Op maandag 20 december 2010 09:37 schreef Swomp het volgende:
Maar er is dus niemand die mij even kan vertellen hoe het gister met de drie dames is afgelopen ?
leuke meid overigensquote:Op maandag 20 december 2010 09:41 schreef radio3fmfan het volgende:
Eliza Doolittle - Pack Up (live) @ #sr10 serious request 20-12- 2010
Dan hoop ik voor je dat ze zometeen geen turbo draaien als hier een boel mensen zittenquote:Op maandag 20 december 2010 09:40 schreef Takkembah het volgende:
AAAAaaahggrrr heb geen televisie of fatsoenlijke stream, maar met deze topics kan ik het toch mooi bijhouden
Die droomt nog in ekdommetjes denk ikquote:Op maandag 20 december 2010 09:43 schreef Intrepidity het volgende:
Goedemorgen
10 seconden nadat je wakker wordt een Ekdommetje er uit gooienHeb je de george beker niet bij je?
die UIquote:Op maandag 20 december 2010 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die droomt nog in ekdommetjes denk ik
I know, ik zat hier zondagmiddag al even door te draaien......quote:Op maandag 20 december 2010 09:42 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ze zometeen geen turbo draaien als hier een boel mensen zitten
Tering dat ging echt goed los hier gisteravond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |