Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik heb wel meer nodig om er niet meer bij te zijn hoorquote:Op zondag 19 december 2010 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah dat verklaard waarom je er niet helemaal bij bent met je hoofd
Hoezo?quote:
Ik ben heul geen pinguin!quote:
Nou, omdat ABBA ook tussen haakjes staat denk ikquote:
Die bestaat niet meer huilebalkquote:
Dat is niet de bedoelingquote:Op zondag 19 december 2010 17:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oke, dan neem ik helaas afscheid![]()
Echt, ik beloof hetquote:
Ik zag je Vivaro, buut vrij!quote:
Jij zou haar niet je bed uitschoppenquote:Op zondag 19 december 2010 17:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb heul geen Opel Vivaro![]()
En wat heb jij voor een lelijke avatar?
Nee, dat is waar.quote:Op zondag 19 december 2010 17:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij zou haar nietje bed uitschoppen
Uhuquote:Op zondag 19 december 2010 17:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt, ik beloof het
I'm really sorry for what I did
We're still friends aren't we
Rechtermuisknop, eigenschappen, simpel.quote:
Wat is er nu weer met mijn UI?quote:
Hoiquote:Op zondag 19 december 2010 17:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niets mis met je UI?
Oh en hoiiiiiii!!!
Dankje maar ik ga nog niet etenquote:
Niets lieverd, nietsquote:
Hierquote:
Begint de lentequote:Op zondag 19 december 2010 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
704 Teletekst zo 19 dec
W E E R vooruitzichten
Tot en met vrijdag
Het blijft de komende dagen winters
weer.Maandag is het overwegend droog
met af en toe zon.Vanaf dinsdag kan er
weer winterse neerslag vallen.Later in
de week treed de dooi in.
ma di wo do vr
zon % 15 35 15 0 15
kans op
neersl. % 20 45 90 85 70
min.temp. -7 -9 -3 -1 -1
max.temp. -3 1 1 6 6
wind
-richting ZW O NO O NW
-kracht 0 2 2 2 2
***********www.weeronline.nl **********
weerrapport nieuws index sport
Na morgen gaat het dooien
Oooh, dus mijn eten mag niet smakenquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
704 Teletekst zo 19 dec
W E E R vooruitzichten
Tot en met vrijdag
Het blijft de komende dagen winters
weer.Maandag is het overwegend droog
met af en toe zon.Vanaf dinsdag kan er
weer winterse neerslag vallen.Later in
de week treed de dooi in.
ma di wo do vr
zon % 15 35 15 0 15
kans op
neersl. % 20 45 90 85 70
min.temp. -7 -9 -3 -1 -1
max.temp. -3 1 1 6 6
wind
-richting ZW O NO O NW
-kracht 0 2 2 2 2
***********www.weeronline.nl **********
weerrapport nieuws index sport
Na morgen gaat het dooien
Ik ookquote:
Beestjesquote:Op zondag 19 december 2010 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookMEt bloemetjes en zon en beesjes
Maar maar maar konijntjes en vogeltjes en hertjes zijn ook beestjesquote:
Nee, dat is pas dinsdag geloof ik officieelquote:
Wat hebben ze je misdaan?quote:
Hertjesquote:Op zondag 19 december 2010 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar maar konijntjes en vogeltjes en hertjes zijn ook beestjes![]()
Officieel niet neequote:
Daarom! En dan heb ik maar een ruime week winterquote:Op zondag 19 december 2010 18:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is pas dinsdag geloof ik officieel
Ik heb er 6,5 jaar geleden zelfs een topic over geopendquote:
Lucky fishquote:Op zondag 19 december 2010 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom! En dan heb ik maar een ruime week winterEn dan zomer
Dat heb jij gedaan, die wespen niet!quote:Op zondag 19 december 2010 18:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er 6,5 jaar geleden zelfs een topic over geopend
Wespen, Hommels en Bijen arghhhhhhhhhhhh !
Wat is daar lucky aan? Ik betaal het allemaal zelf hoorquote:
Dat klopt maar ik werd gedwongen anders gingen ze me steken in mijn keelquote:Op zondag 19 december 2010 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb jij gedaan, die wespen niet!
Je kunt het toch maar doen. Zowel financieel als lichamelijkquote:Op zondag 19 december 2010 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is daar lucky aan? Ik betaal het allemaal zelf hoor
Je bent niet gestoken en ze zijn kleiner dan jij? Waarom haat je zequote:Op zondag 19 december 2010 18:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik werd gedwongen anders gingen ze me steken in mijn keel
Dat je er heen kunt en dat je het kunt betalen?quote:Op zondag 19 december 2010 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is daar lucky aan? Ik betaal het allemaal zelf hoor
Omdat ze je kunnen vermoorden. Dat zijn ze op getrainedquote:Op zondag 19 december 2010 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent niet gestoken en ze zijn kleiner dan jij? Waarom haat je ze
Tja, de rest van het jaar mag ik weer loonslaaf zijnquote:Op zondag 19 december 2010 18:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt het toch maar doen. Zowel financieel als lichamelijk
Geniet er maar van hoorquote:Op zondag 19 december 2010 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, de rest van het jaar mag ik weer loonslaaf zijn
Vooral die Afrikaansequote:Op zondag 19 december 2010 18:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat ze je kunnen vermoorden. Dat zijn ze op getrained
Bijen kun je ook niet vertrouwen hoorquote:Op zondag 19 december 2010 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral die AfrikaanseOh nee, dat zijn bijen
Dat gaat wel lukken.quote:
Dat is een feature!quote:Op zondag 19 december 2010 18:08 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf maar berichten krijgen over nieuwe PM's terwijl ik ze allemaal al heb gelezen
Maar ik krijg na het lezen nog wel 5x een melding die dus irrelevant blijktquote:
Ik vind het een vreemde klachtquote:Op zondag 19 december 2010 18:09 schreef Stuart het volgende:
Goed topic heb ik destijds geopend trouwens. Toen al
Leuker wordt het als het gaat verspringen!quote:Op zondag 19 december 2010 18:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik krijg na het lezen nog wel 5x een melding die dus irrelevant blijkt
Ja, ik ben er echt bang voor jaquote:Op zondag 19 december 2010 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemde klachtNiet gestoken, kleine beestjes en er zelf bang voor zijn. Ik zou bijna een topic over Abba's openen!
Abba!quote:Op zondag 19 december 2010 18:09 schreef Stuart het volgende:
Noem een onderwerp en ik heb er een topic over geopend
Van links naar rechts bedoel jequote:Op zondag 19 december 2010 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leuker wordt het als het gaat verspringen!
Ja, dat. Ik geniet er van!quote:
Neuh, MEN is voor postwatjes.quote:
Ik wel, want dan heb ik iig eens een PM!quote:
Dat bestond toen nog niet eensquote:
Ach, heb je wat in te halen. En heeft tong80 weer eens concurrentie in de topicdiarree-hoekquote:Op zondag 19 december 2010 18:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat bestond toen nog niet eens
Ik zie dat ik maar 737 topics heb geopend. Ik dacht dat het er veel meer waren
Die krijg je niet vaak? Ik krijg er best veelquote:Op zondag 19 december 2010 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wel, want dan heb ik iig eens een PM!
Die heeft er vele duizenden geopendquote:Op zondag 19 december 2010 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, heb je wat in te halen. En heeft tong80 weer eens concurrentie in de topicdiarree-hoek
15114quote:Op zondag 19 december 2010 18:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heeft er vele duizenden geopend
Neuh, zo gewild ben ik nietquote:Op zondag 19 december 2010 18:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die krijg je niet vaak? Ik krijg er best veel
Tuurlijk ben je wel gewildquote:Op zondag 19 december 2010 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, zo gewild ben ik niet
Als ik er krijg zijn het games-PR-gerelateerde dingen.
Ja, als er prijzen verstuurd moeten wordenquote:
Ook zonder dat hoorquote:Op zondag 19 december 2010 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als er prijzen verstuurd moeten worden
het is de oude GC-SC, dat is een reeks, geen topicquote:Op zondag 19 december 2010 18:18 schreef Stuart het volgende:
Hier nog zo'n goed topic van mijn hand
GCSC - Bumblebee attack!
Ja, maar dat topic gaat bij mijn posts voornamelijk over dat soort killer beestenquote:Op zondag 19 december 2010 18:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is de oude GC-SC, dat is een reeks, geen topic
Wat die gekke pinguin zegt idd!quote:Op zondag 19 december 2010 18:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is de oude GC-SC, dat is een reeks, geen topic
Boks ouwe!quote:
Niet te vol van jezelf zijnquote:Op zondag 19 december 2010 18:22 schreef Stuart het volgende:
Hou toch op. Alle GCSC topics die ik opende werden volgeluld met wat ik in de TT gooide
Okay, sorry, je hebt ook wel gelijkquote:Op zondag 19 december 2010 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet te vol van jezelf zijnOf te veel Strongbow drinken!
Ja maar, als ie niet te veel strongbow meer drinkt dan is ie geen ABBA meerquote:Op zondag 19 december 2010 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet te vol van jezelf zijnOf te veel Strongbow drinken!
Succes met allesquote:Op zondag 19 december 2010 18:24 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens afwassen. Huiswerk af, 1 preview af en die vertaling bijna. Ik kwam er alleen achter dat ik dus nog wat huiswerk had, dus dat had voorrang
Ben je je afwezigheid aan het compenseren joh met zoveel losse postsquote:
Hij mag datquote:
Jaquote:Op zondag 19 december 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je je afwezigheid aan het compenseren joh met zoveel losse posts![]()
[..]
Hij mag dat
Wattan?quote:
hier ligt een dik pak sneeuwquote:Op zondag 19 december 2010 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wattan?Hier niets aan de hand namelijk
stuartquote:
jeutjequote:Op zondag 19 december 2010 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier ligt een dik pak sneeuw![]()
ik ben om half 4 hier weggereden en ben nou net pas terug 3 uur gereden over 60 kilometer
Dat is toch keurig? Wij deden gisteren anderhalf uur over 4 mijlquote:Op zondag 19 december 2010 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier ligt een dik pak sneeuw![]()
ik ben om half 4 hier weggereden en ben nou net pas terug 3 uur gereden over 60 kilometer
Wilde ik net gaan doenquote:
al ik ze gewoon verwijderen, zo met terugwerkende kracht?quote:
Niemand die er nog naar kijkt helaasquote:Op zondag 19 december 2010 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
al ik ze gewoon verwijderen, zo met terugwerkende kracht?
Nou, ik denk dat het lastig wordtquote:Op zondag 19 december 2010 18:40 schreef Stuart het volgende:
Hoop dat jullie het ook zonder mij gezellig kunnen hebben vanavond
Ik snap het wel. Life goes on.quote:Op zondag 19 december 2010 18:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niemand die er nog naar kijkt helaas
Dat weiger ik. Ik ga immers niet alleen uit etenquote:Op zondag 19 december 2010 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het lastig wordtKun je niet mobiel internetten?
quote:
Gewoon die ander een account laten aanmaken!quote:Op zondag 19 december 2010 18:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weiger ik. Ik ga immers niet alleen uit eten
Hehehehe
Ik ken wel papapaappapapapaquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 18:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weiger ik. Ik ga immers niet alleen uit eten
Hehehehe
Zou kunnen natuurlijkquote:Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon die ander een account laten aanmaken!
Hij kan zijn Strongbow niet alleen laten zitten!quote:
Hahahaquote:Op zondag 19 december 2010 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan zijn Strongbow niet alleen laten zitten!
Waarom niet over drie?quote:
Ja, dat weet ik eigenlijk nietquote:
Verslaafd aan drank en FOK!quote:Op zondag 19 december 2010 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik eigenlijk niet
Van uitstel komt afstel ofzo
Ik heb met iemand afgesproken op Victoriaquote:
Ah, een trio!quote:Op zondag 19 december 2010 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb met iemand afgesproken op Victoria
Maar wel iemand en Victoria!quote:
vandaar!quote:
have fun. Niet glijdenquote:Op zondag 19 december 2010 18:49 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar Victoria
Fijne avond mensen![]()
![]()
Waar?quote:
BBCquote:Op zondag 19 december 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar?Op Discovery toevallig?
Het past net!quote:
fijne avond stuartquote:Op zondag 19 december 2010 18:49 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar Victoria
Fijne avond mensen![]()
![]()
quote:
Cakequote:Op zondag 19 december 2010 18:59 schreef Pheno het volgende:
En nu cake boss op discovery travel &living. Cake
Mijn ouders, wat doe je?quote:Op zondag 19 december 2010 19:07 schreef Pheno het volgende:
Ugh, kleine meiden die van die beautywedstrijden mee doen. Ouders afmaken, preventief graag.
Heb je met die Amerikaanse troelashows meegedaan? Echt verschrikkelijk.quote:
Ja, ik was zo'n mooi kind vroegerquote:Op zondag 19 december 2010 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je met die Amerikaanse troelashows meegedaan? Echt verschrikkelijk.
Omg, ja, dat is echt ZO ergquote:Op zondag 19 december 2010 19:07 schreef Pheno het volgende:
Ugh, kleine meiden die van die beautywedstrijden mee doen. Ouders afmaken, preventief graag.
Dan heb je mij nog niet gezien. Ik ook niet overigens. Iets erger dan mezelf op foto's terug zien is er niet. Ik spring nog liever uit een vliegtuig (volgende maand maar weer eens doen).quote:Op zondag 19 december 2010 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik was zo'n mooi kind vroeger
vergeet de parachute nietquote:Op zondag 19 december 2010 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet gezien. Ik ook niet overigens. Iets erger dan mezelf op foto's terug zien is er niet. Ik spring nog liever uit een vliegtuig (volgende maand maar weer eens doen).
Oehquote:Op zondag 19 december 2010 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had een berenhap![]()
Heel slecht maar god wat lekker
Duh. been there.quote:
Merelquote:Op zondag 19 december 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
XD Wat een TT
Hoi btw
Hoe ist hier?
Wij hebben lekker door de sneeuw gereden vandaag
En ik gister zelf in de sneeuwstorm hierWinterbanden
![]()
Je bent nog steeds schattig hoorquote:Op zondag 19 december 2010 19:14 schreef suikertaartje het volgende:
Vroeger was ik wel erg schattig![]()
Maar niet modellenwedstrijdwin-schattig![]()
Ik werd altijd gevoerd...Nog steeds.quote:Op zondag 19 december 2010 19:14 schreef suikertaartje het volgende:
Vroeger was ik wel erg schattig![]()
Maar niet modellenwedstrijdwin-schattig![]()
Haaaaaaaaai Merelquote:Op zondag 19 december 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
XD Wat een TT
Hoi btw
Hoe ist hier?
![]()
enferquote:Op zondag 19 december 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
XD Wat een TT
Hoi btw
Hoe ist hier?
![]()
Niet zoals toen hoor, met mijn sproeten en blonde haar en blauwe ogen en toen ik nog niet wist wat BMI wasquote:Op zondag 19 december 2010 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je bent nog steeds schattig hoor
Haha, nou! Mijn opa's en oma's : ach, eet nou toch op, je moet er nog van groeien!quote:Op zondag 19 december 2010 19:15 schreef Pheno het volgende:
Ik werd altijd gevoerd...Nog steeds.
"Hij eet zo graag". Fijn
Ja? Hier ligt echt een enorm pakquote:Op zondag 19 december 2010 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Merel![]()
Hier is het wat minder sneeuwerig
[..]
Je bent nog steeds schattig hoor
Da cagonittttquote:
Mijn niet leuke oma propte me vroeger zo vol dat ik kotsend thuis kwamquote:Op zondag 19 december 2010 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werd altijd gevoerd...Nog steeds.
"Hij eet zo graag". Fijn
Vinnik we l:@quote:Op zondag 19 december 2010 19:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet zoals toen hoor, met mijn sproeten en blonde haar en blauwe ogen en toen ik nog niet wist wat BMI was
[..]
Haha, nou! Mijn opa's en oma's : ach, eet nou toch op, je moet er nog van groeien!
Nou, dat is gelukt hoor
Oh, ik had zo'n Indonesische buurvrouw. Ik vond het ook lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn niet leuke oma propte me vroeger zo vol dat ik kotsend thuis kwamDat was op een leeftijd dat ik het me niet meer kan herinneren, dus moet je nagaan hoe vroeg dat begon
quote:Op zondag 19 december 2010 19:20 schreef suikertaartje het volgende:
De nieuwste rage voor Thijs: stickers!
Ze moeten OVERAL op..en af...en op...en af
Het is bij mij pas echt mis gegaan op de middelbare school en toen ik op kamers gingquote:Op zondag 19 december 2010 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik had zo'n Indonesische buurvrouw. Ik vond het ook lekkerMaar ja, zij hield van koken en het liefst gaf ze eten aan mensen die er ook van konden genieten. Whoops
jeujquote:
Als een arts zegt dat ie op de echo lastig wat kan zien door mijn vet zegt dat wel genoeg hoorquote:Op zondag 19 december 2010 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]geweldig
[..]
Het is bij mij pas echt mis gegaan op de middelbare school en toen ik op kamers gingAch, het is zoals het is
En ik vind jou niet dik hoor trouwens
Phenoquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 19:20 schreef suikertaartje het volgende:
De nieuwste rage voor Thijs: stickers!
Ze moeten OVERAL op..en af...en op...en af
Nee, van die foambeestjes die overal makkelijk op en af gaan..zelfs op behangquote:Op zondag 19 december 2010 19:23 schreef Enfermera het volgende:
Van die kregen die overal lijmresten achterlaten?
Ach, met mijn galontsteking (toen was ik nog wel wat lichter hoor, maar lang zo slank niet als jijquote:Op zondag 19 december 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als een arts zegt dat ie op de echo lastig wat kan zien door mijn vet zegt dat wel genoeg hoor
Pinguins op m'n agendaquote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, van die foambeestjes die overal makkelijk op en af gaan..zelfs op behang
Oh, gelukkigquote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, van die foambeestjes die overal makkelijk op en af gaan..zelfs op behang
Ja, die hebben we net op tijd geredquote:
Mijn eerste echo toen Thijs net in mijn buik zat kon ook niet via mijn buikquote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ach, met mijn galontsteking (toen was ik nog wel wat lichter hoor, maar lang zo slank niet als jij) konden ze prima wat zien, dus je had gewoon een prutser
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeieeeeeeeeeeeeeeeee!quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 19:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn eerste echo toen Thijs net in mijn buik zat kon ook niet via mijn buik
Ow?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe deden ze dat dan?
Nou ja, zal wel zijn omdat de galblaas hoog zit he, net onder de borst rechts, dus daar zit bij mij in verhouding (door ribben) het minst vet
Ik gok dat als ik nu wat zou hebben het ook onmogelijk is iets te zien
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ben je dan al veel kwijt als ik vragen mag?quote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef Pheno het volgende:
Ik sport nu ook al drie keer per week om alles af te krijgen, ik ben er wel van geschrokken dat het zo erg was.
Succes en tot strakjes!quote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef suikertaartje het volgende:
Maar nu even eten en Thijs via bad in bed mikken.
Kijken of de later naar bed-net in bad geweest-methode werkt
Da's wel bijzonder jaquote:Op zondag 19 december 2010 19:30 schreef Pheno het volgende:
Godverdomme, ik ga eens aanbellen bij de buurman. Elke dag moet er rond deze tijd rondgerend worden met kisten aan geloof ik, want de tafel trilt hier. Fuck off verrekte mongool!
Pienquote:
Vrij veel.quote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je dan al veel kwijt als ik vragen mag?
Hoi!quote:
Nou, dat is dan ook wel te zien, want ik vind je hooguit stevig maar echt niet dikquote:
Met een ehm..met een ehm...van onderenquote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow?Maar hoe deden ze dat dan?
Nou ja, zal wel zijn omdat de galblaas hoog zit he, net onder de borst rechts, dus daar zit bij mij in verhouding (door ribben) het minst vet
Ik gok dat als ik nu wat zou hebben het ook onmogelijk is iets te zien
Hahaha jaquote:Op zondag 19 december 2010 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met een ehm..met een ehm...van onderen
Met een bewegend puntjequote:Op zondag 19 december 2010 19:32 schreef Enfermera het volgende:
Hahaha jaXD
Marijk, wist je dat niet, dat er zo ook echo's gemaakt konden worden?
Of een dolfijn!quote:
Leuk, als je daar niet op rekent.quote:
HAHA jaquote:Op zondag 19 december 2010 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk, als je daar niet op rekent.
Trekt u de broek maar even uit, u voelt er niet zoveel van hoor *pakt enorme staaf
Succes met Thijsje op bed leggenquote:
Ach, ik ben altijd gepest, dus er zal een kern van vetheid in me zittenquote:Op zondag 19 december 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, dat is dan ook wel te zien, want ik vind je hooguit stevig maar echt niet dik
laters suikertjequote:
Nee?quote:Op zondag 19 december 2010 19:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahaha jaXD
Marijk, wist je dat niet, dat er zo ook echo's gemaakt konden worden?
Sodemieterquote:Op zondag 19 december 2010 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk, als je daar niet op rekent.
Trekt u de broek maar even uit, u voelt er niet zoveel van hoor *pakt enorme staaf
Niet altijd hoor en nu zag ik er in elk geval niets meer vanquote:Op zondag 19 december 2010 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik ben altijd gepest, dus er zal een kern van vetheid in me zitten
Mijn corset werkt prima!quote:Op zondag 19 december 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet altijd hoor en nu zag ik er in elk geval niets meer van
Oh vandaar die sexy wespentaillequote:
*sting!!!quote:Op zondag 19 december 2010 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh vandaar die sexy wespentaille
De andere helft ligt nog in het ijsbad?quote:
Jij werkt morgen niet, dat is duidelijkquote:
Zoiets, het is dat ik thuis ben maar half op fokquote:Op zondag 19 december 2010 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
De andere helft ligt nog in het ijsbad?
ik werk welquote:Op zondag 19 december 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij werkt morgen niet, dat is duidelijk
Ah, 'thuiswerken' wink wink nudge nudge!quote:
wheheh ja ik bedacht me dat je dat gelijk ging zeggenquote:
ik ben net met de auto op pad geweest, niks aan de handel hoorquote:Op zondag 19 december 2010 19:56 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, mensen die wel met een auto of trein op pad moeten gaan het weer niet tof vinden
In de file is het heel wat anders hoorquote:Op zondag 19 december 2010 19:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben net met de auto op pad geweest, niks aan de handel hoor![]()
zelfs mijn moeder durft gewoon te rijden hoor
Nee oke, dan kan je het idd niet weten.quote:Op zondag 19 december 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee?Waarom zou ik dat moeten weten?
Heb geen kindjes of iets wat ooit daar bekeken moest worden zeg maar
[..]
Sodemieter
[..]
Niet altijd hoor en nu zag ik er in elk geval niets meer van
ja in de file suckt altijd maar goed, het is even niet andersquote:Op zondag 19 december 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de file is het heel wat anders hoorAltijd idioten die denken dat ze het ook kunnen maar dan vooral anders
odiequote:
Moet jij ook echo's enzo maken voor je werk? Of is dat een heel ander soort beroep?quote:Op zondag 19 december 2010 20:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee oke, dan kan je het idd niet weten.
OdieTuxquote:
ja die cgi garfield films waren echt tergend slechtquote:Op zondag 19 december 2010 20:04 schreef Pheno het volgende:
En dan zie je de aankondiging van zo'n Garfieldfilm zonder een goede Odie
Odie
[ afbeelding ]
Nee, ik maak geen echo's. Echo's maken is zowat een specialisme op zich, je hebt mensen die zich daarin specialiseren dan kan je echoscopist worden. Bij de cardiologie doen alleen artsen het.quote:Op zondag 19 december 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet jij ook echo's enzo maken voor je werk? Of is dat een heel ander soort beroep?
[..]
OdieTux
die abba staat in de tt uitgelegdquote:Op zondag 19 december 2010 20:17 schreef TheFamousMan het volgende:
TT gaat over gentleman en Pheno denk ik?
Abbaaaaaaaaaaaaaaaa?
ahhquote:
goedemorgen einsteinquote:
Stuk beter hoorquote:
morgen Zupequote:
ok, ja dat valt altijd tegen als je een terugval hebt gehad en even nisk hebt gedaan, succes vastquote:Op zondag 19 december 2010 20:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Stuk beter hoor
Ga morgen weer eens sporten, kijken hoe dat gaat, zal wel tegenvallen XD
Lief dat je het vraagt
Hoe ist met jou?
ik kijk liever naar feces zoekt rioolquote:Op zondag 19 december 2010 20:34 schreef TheFamousMan het volgende:
iemand naar boer zoekt vrouw aan het kijken?
Nee, Cultura 24.quote:Op zondag 19 december 2010 20:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Neequote:Op zondag 19 december 2010 20:34 schreef TheFamousMan het volgende:
is ze een milf?quote:Op zondag 19 december 2010 20:39 schreef TheFamousMan het volgende:
gelukkig
mijn moeder is een trouwe fan
Boer Zoekt Vrouw #40: Alle chickies willen schuren!
Waarom post je in vredesnaam dat topic dan? Zit ze ook op FOK!quote:Op zondag 19 december 2010 20:39 schreef TheFamousMan het volgende:
gelukkig
mijn moeder is een trouwe fan
Boer Zoekt Vrouw #40: Alle chickies willen schuren!
non, verveel me en ik heb geen zin om in [ONZ] te gaan posten, en ik kijk toch mee...quote:Op zondag 19 december 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom post je in vredesnaam dat topic dan? Zit ze ook op FOK!
gast ga leren ofzoquote:Op zondag 19 december 2010 20:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
non, verveel me en ik heb geen zin om in [ONZ] te gaan posten, en ik kijk toch mee...
2 weken vakantiequote:
Twee weken de tijd om in te halen wat je de eerste 4 maanden van het schooljaar hebt lopen verfok!ken.quote:
ja mooi de tijd om even bij te lerenquote:
als ik de lapo pak zal ik er aan denkenquote:Op zondag 19 december 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Er moet iets met middernacht in de volgende TT
Ah, dan is ie geen baas meer!quote:Op zondag 19 december 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee weken de tijd om in te halen wat je de eerste 4 maanden van het schooljaar hebt lopen verfok!ken.
mais non.quote:Op zondag 19 december 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee weken de tijd om in te halen wat je de eerste 4 maanden van het schooljaar hebt lopen verfok!ken.
idd, moet m'n reputatie hoog houden hč?quote:
Precies, die vijftienjarige tienermoeders vallen op ekte bazen!!quote:Op zondag 19 december 2010 20:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
idd, moet m'n reputatie hoog houden hč?
anders kan ik die chicks niet meer hosselen.
jij snapt hetquote:Op zondag 19 december 2010 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, die vijftienjarige tienermoeders vallen op ekte bazen!!
quote:
later mag hij wissels ontvriezen!quote:
prachtig werk toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
We zullen de wissels smeren met zijn stinkende overtollige buikvetquote:
dan mag hij wel snel veel gaan etenquote:Op zondag 19 december 2010 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zullen de wissels smeren met zijn stinkende overtollige buikvet
Mensen die tegen hun zin boer zoekt vrouw kijkenquote:
Ik offer me wel opquote:
huh hoe bedoel je dat mopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |