quote:Op zondag 19 december 2010 19:20 schreef suikertaartje het volgende:
De nieuwste rage voor Thijs: stickers!
Ze moeten OVERAL op..en af...en op...en af
Het is bij mij pas echt mis gegaan op de middelbare school en toen ik op kamers gingquote:Op zondag 19 december 2010 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik had zo'n Indonesische buurvrouw. Ik vond het ook lekkerMaar ja, zij hield van koken en het liefst gaf ze eten aan mensen die er ook van konden genieten. Whoops
jeujquote:
Als een arts zegt dat ie op de echo lastig wat kan zien door mijn vet zegt dat wel genoeg hoorquote:Op zondag 19 december 2010 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]geweldig
[..]
Het is bij mij pas echt mis gegaan op de middelbare school en toen ik op kamers gingAch, het is zoals het is
En ik vind jou niet dik hoor trouwens
Phenoquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 19:20 schreef suikertaartje het volgende:
De nieuwste rage voor Thijs: stickers!
Ze moeten OVERAL op..en af...en op...en af
Nee, van die foambeestjes die overal makkelijk op en af gaan..zelfs op behangquote:Op zondag 19 december 2010 19:23 schreef Enfermera het volgende:
Van die kregen die overal lijmresten achterlaten?
Ach, met mijn galontsteking (toen was ik nog wel wat lichter hoor, maar lang zo slank niet als jijquote:Op zondag 19 december 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als een arts zegt dat ie op de echo lastig wat kan zien door mijn vet zegt dat wel genoeg hoor
Pinguins op m'n agendaquote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, van die foambeestjes die overal makkelijk op en af gaan..zelfs op behang
Oh, gelukkigquote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, van die foambeestjes die overal makkelijk op en af gaan..zelfs op behang
Ja, die hebben we net op tijd geredquote:
Mijn eerste echo toen Thijs net in mijn buik zat kon ook niet via mijn buikquote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ach, met mijn galontsteking (toen was ik nog wel wat lichter hoor, maar lang zo slank niet als jij) konden ze prima wat zien, dus je had gewoon een prutser
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeieeeeeeeeeeeeeeeee!quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 19:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn eerste echo toen Thijs net in mijn buik zat kon ook niet via mijn buik
Ow?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe deden ze dat dan?
Nou ja, zal wel zijn omdat de galblaas hoog zit he, net onder de borst rechts, dus daar zit bij mij in verhouding (door ribben) het minst vet
Ik gok dat als ik nu wat zou hebben het ook onmogelijk is iets te zien
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ben je dan al veel kwijt als ik vragen mag?quote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef Pheno het volgende:
Ik sport nu ook al drie keer per week om alles af te krijgen, ik ben er wel van geschrokken dat het zo erg was.
Succes en tot strakjes!quote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef suikertaartje het volgende:
Maar nu even eten en Thijs via bad in bed mikken.
Kijken of de later naar bed-net in bad geweest-methode werkt
Da's wel bijzonder jaquote:Op zondag 19 december 2010 19:30 schreef Pheno het volgende:
Godverdomme, ik ga eens aanbellen bij de buurman. Elke dag moet er rond deze tijd rondgerend worden met kisten aan geloof ik, want de tafel trilt hier. Fuck off verrekte mongool!
Pienquote:
Vrij veel.quote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je dan al veel kwijt als ik vragen mag?
Hoi!quote:
Nou, dat is dan ook wel te zien, want ik vind je hooguit stevig maar echt niet dikquote:
Met een ehm..met een ehm...van onderenquote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow?Maar hoe deden ze dat dan?
Nou ja, zal wel zijn omdat de galblaas hoog zit he, net onder de borst rechts, dus daar zit bij mij in verhouding (door ribben) het minst vet
Ik gok dat als ik nu wat zou hebben het ook onmogelijk is iets te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |