Hahahaquote:Op zondag 19 december 2010 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan zijn Strongbow niet alleen laten zitten!
Waarom niet over drie?quote:
Ja, dat weet ik eigenlijk nietquote:
Verslaafd aan drank en FOK!quote:Op zondag 19 december 2010 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik eigenlijk niet
Van uitstel komt afstel ofzo
Ik heb met iemand afgesproken op Victoriaquote:
Ah, een trio!quote:Op zondag 19 december 2010 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb met iemand afgesproken op Victoria
Maar wel iemand en Victoria!quote:
vandaar!quote:
have fun. Niet glijdenquote:Op zondag 19 december 2010 18:49 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar Victoria
Fijne avond mensen![]()
![]()
Waar?quote:
BBCquote:Op zondag 19 december 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar?Op Discovery toevallig?
Het past net!quote:
fijne avond stuartquote:Op zondag 19 december 2010 18:49 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar Victoria
Fijne avond mensen![]()
![]()
quote:
Cakequote:Op zondag 19 december 2010 18:59 schreef Pheno het volgende:
En nu cake boss op discovery travel &living. Cake
Mijn ouders, wat doe je?quote:Op zondag 19 december 2010 19:07 schreef Pheno het volgende:
Ugh, kleine meiden die van die beautywedstrijden mee doen. Ouders afmaken, preventief graag.
Heb je met die Amerikaanse troelashows meegedaan? Echt verschrikkelijk.quote:
Ja, ik was zo'n mooi kind vroegerquote:Op zondag 19 december 2010 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je met die Amerikaanse troelashows meegedaan? Echt verschrikkelijk.
Omg, ja, dat is echt ZO ergquote:Op zondag 19 december 2010 19:07 schreef Pheno het volgende:
Ugh, kleine meiden die van die beautywedstrijden mee doen. Ouders afmaken, preventief graag.
Dan heb je mij nog niet gezien. Ik ook niet overigens. Iets erger dan mezelf op foto's terug zien is er niet. Ik spring nog liever uit een vliegtuig (volgende maand maar weer eens doen).quote:Op zondag 19 december 2010 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik was zo'n mooi kind vroeger
vergeet de parachute nietquote:Op zondag 19 december 2010 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet gezien. Ik ook niet overigens. Iets erger dan mezelf op foto's terug zien is er niet. Ik spring nog liever uit een vliegtuig (volgende maand maar weer eens doen).
Oehquote:Op zondag 19 december 2010 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had een berenhap![]()
Heel slecht maar god wat lekker
Duh. been there.quote:
Merelquote:Op zondag 19 december 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
XD Wat een TT
Hoi btw
Hoe ist hier?
Wij hebben lekker door de sneeuw gereden vandaag
En ik gister zelf in de sneeuwstorm hierWinterbanden
![]()
Je bent nog steeds schattig hoorquote:Op zondag 19 december 2010 19:14 schreef suikertaartje het volgende:
Vroeger was ik wel erg schattig![]()
Maar niet modellenwedstrijdwin-schattig![]()
Ik werd altijd gevoerd...Nog steeds.quote:Op zondag 19 december 2010 19:14 schreef suikertaartje het volgende:
Vroeger was ik wel erg schattig![]()
Maar niet modellenwedstrijdwin-schattig![]()
Haaaaaaaaai Merelquote:Op zondag 19 december 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
XD Wat een TT
Hoi btw
Hoe ist hier?
![]()
enferquote:Op zondag 19 december 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
XD Wat een TT
Hoi btw
Hoe ist hier?
![]()
Niet zoals toen hoor, met mijn sproeten en blonde haar en blauwe ogen en toen ik nog niet wist wat BMI wasquote:Op zondag 19 december 2010 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je bent nog steeds schattig hoor
Haha, nou! Mijn opa's en oma's : ach, eet nou toch op, je moet er nog van groeien!quote:Op zondag 19 december 2010 19:15 schreef Pheno het volgende:
Ik werd altijd gevoerd...Nog steeds.
"Hij eet zo graag". Fijn
Ja? Hier ligt echt een enorm pakquote:Op zondag 19 december 2010 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Merel![]()
Hier is het wat minder sneeuwerig
[..]
Je bent nog steeds schattig hoor
Da cagonittttquote:
Mijn niet leuke oma propte me vroeger zo vol dat ik kotsend thuis kwamquote:Op zondag 19 december 2010 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werd altijd gevoerd...Nog steeds.
"Hij eet zo graag". Fijn
Vinnik we l:@quote:Op zondag 19 december 2010 19:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet zoals toen hoor, met mijn sproeten en blonde haar en blauwe ogen en toen ik nog niet wist wat BMI was
[..]
Haha, nou! Mijn opa's en oma's : ach, eet nou toch op, je moet er nog van groeien!
Nou, dat is gelukt hoor
Oh, ik had zo'n Indonesische buurvrouw. Ik vond het ook lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn niet leuke oma propte me vroeger zo vol dat ik kotsend thuis kwamDat was op een leeftijd dat ik het me niet meer kan herinneren, dus moet je nagaan hoe vroeg dat begon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |