Jaquote:Op zondag 19 december 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je je afwezigheid aan het compenseren joh met zoveel losse posts![]()
[..]
Hij mag dat
Wattan?quote:
hier ligt een dik pak sneeuwquote:Op zondag 19 december 2010 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wattan?Hier niets aan de hand namelijk
stuartquote:
jeutjequote:Op zondag 19 december 2010 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier ligt een dik pak sneeuw![]()
ik ben om half 4 hier weggereden en ben nou net pas terug 3 uur gereden over 60 kilometer
Dat is toch keurig? Wij deden gisteren anderhalf uur over 4 mijlquote:Op zondag 19 december 2010 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier ligt een dik pak sneeuw![]()
ik ben om half 4 hier weggereden en ben nou net pas terug 3 uur gereden over 60 kilometer
Wilde ik net gaan doenquote:
al ik ze gewoon verwijderen, zo met terugwerkende kracht?quote:
Niemand die er nog naar kijkt helaasquote:Op zondag 19 december 2010 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
al ik ze gewoon verwijderen, zo met terugwerkende kracht?
Nou, ik denk dat het lastig wordtquote:Op zondag 19 december 2010 18:40 schreef Stuart het volgende:
Hoop dat jullie het ook zonder mij gezellig kunnen hebben vanavond
Ik snap het wel. Life goes on.quote:Op zondag 19 december 2010 18:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niemand die er nog naar kijkt helaas
Dat weiger ik. Ik ga immers niet alleen uit etenquote:Op zondag 19 december 2010 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het lastig wordtKun je niet mobiel internetten?
quote:
Gewoon die ander een account laten aanmaken!quote:Op zondag 19 december 2010 18:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weiger ik. Ik ga immers niet alleen uit eten
Hehehehe
Ik ken wel papapaappapapapaquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 18:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weiger ik. Ik ga immers niet alleen uit eten
Hehehehe
Zou kunnen natuurlijkquote:Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon die ander een account laten aanmaken!
Hij kan zijn Strongbow niet alleen laten zitten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |