15114quote:Op zondag 19 december 2010 18:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heeft er vele duizenden geopend
Neuh, zo gewild ben ik nietquote:Op zondag 19 december 2010 18:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die krijg je niet vaak? Ik krijg er best veel
Tuurlijk ben je wel gewildquote:Op zondag 19 december 2010 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, zo gewild ben ik niet
Als ik er krijg zijn het games-PR-gerelateerde dingen.
Ja, als er prijzen verstuurd moeten wordenquote:
Ook zonder dat hoorquote:Op zondag 19 december 2010 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als er prijzen verstuurd moeten worden
het is de oude GC-SC, dat is een reeks, geen topicquote:Op zondag 19 december 2010 18:18 schreef Stuart het volgende:
Hier nog zo'n goed topic van mijn hand
GCSC - Bumblebee attack!
Ja, maar dat topic gaat bij mijn posts voornamelijk over dat soort killer beestenquote:Op zondag 19 december 2010 18:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is de oude GC-SC, dat is een reeks, geen topic
Wat die gekke pinguin zegt idd!quote:Op zondag 19 december 2010 18:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is de oude GC-SC, dat is een reeks, geen topic
Boks ouwe!quote:
Niet te vol van jezelf zijnquote:Op zondag 19 december 2010 18:22 schreef Stuart het volgende:
Hou toch op. Alle GCSC topics die ik opende werden volgeluld met wat ik in de TT gooide
Okay, sorry, je hebt ook wel gelijkquote:Op zondag 19 december 2010 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet te vol van jezelf zijnOf te veel Strongbow drinken!
Ja maar, als ie niet te veel strongbow meer drinkt dan is ie geen ABBA meerquote:Op zondag 19 december 2010 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet te vol van jezelf zijnOf te veel Strongbow drinken!
Succes met allesquote:Op zondag 19 december 2010 18:24 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens afwassen. Huiswerk af, 1 preview af en die vertaling bijna. Ik kwam er alleen achter dat ik dus nog wat huiswerk had, dus dat had voorrang
Ben je je afwezigheid aan het compenseren joh met zoveel losse postsquote:
Hij mag datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |