Omdat ze je kunnen vermoorden. Dat zijn ze op getrainedquote:Op zondag 19 december 2010 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent niet gestoken en ze zijn kleiner dan jij? Waarom haat je ze
Tja, de rest van het jaar mag ik weer loonslaaf zijnquote:Op zondag 19 december 2010 18:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt het toch maar doen. Zowel financieel als lichamelijk
Geniet er maar van hoorquote:Op zondag 19 december 2010 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, de rest van het jaar mag ik weer loonslaaf zijn
Vooral die Afrikaansequote:Op zondag 19 december 2010 18:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat ze je kunnen vermoorden. Dat zijn ze op getrained
Bijen kun je ook niet vertrouwen hoorquote:Op zondag 19 december 2010 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral die AfrikaanseOh nee, dat zijn bijen
Dat gaat wel lukken.quote:
Dat is een feature!quote:Op zondag 19 december 2010 18:08 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf maar berichten krijgen over nieuwe PM's terwijl ik ze allemaal al heb gelezen
Maar ik krijg na het lezen nog wel 5x een melding die dus irrelevant blijktquote:
Ik vind het een vreemde klachtquote:Op zondag 19 december 2010 18:09 schreef Stuart het volgende:
Goed topic heb ik destijds geopend trouwens. Toen al
Leuker wordt het als het gaat verspringen!quote:Op zondag 19 december 2010 18:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik krijg na het lezen nog wel 5x een melding die dus irrelevant blijkt
Ja, ik ben er echt bang voor jaquote:Op zondag 19 december 2010 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemde klachtNiet gestoken, kleine beestjes en er zelf bang voor zijn. Ik zou bijna een topic over Abba's openen!
Abba!quote:Op zondag 19 december 2010 18:09 schreef Stuart het volgende:
Noem een onderwerp en ik heb er een topic over geopend
Van links naar rechts bedoel jequote:Op zondag 19 december 2010 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leuker wordt het als het gaat verspringen!
Ja, dat. Ik geniet er van!quote:
Neuh, MEN is voor postwatjes.quote:
Ik wel, want dan heb ik iig eens een PM!quote:
Dat bestond toen nog niet eensquote:
Ach, heb je wat in te halen. En heeft tong80 weer eens concurrentie in de topicdiarree-hoekquote:Op zondag 19 december 2010 18:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat bestond toen nog niet eens
Ik zie dat ik maar 737 topics heb geopend. Ik dacht dat het er veel meer waren
Die krijg je niet vaak? Ik krijg er best veelquote:Op zondag 19 december 2010 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wel, want dan heb ik iig eens een PM!
Die heeft er vele duizenden geopendquote:Op zondag 19 december 2010 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, heb je wat in te halen. En heeft tong80 weer eens concurrentie in de topicdiarree-hoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |