Hahaha jaquote:Op zondag 19 december 2010 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met een ehm..met een ehm...van onderen
Met een bewegend puntjequote:Op zondag 19 december 2010 19:32 schreef Enfermera het volgende:
Hahaha jaXD
Marijk, wist je dat niet, dat er zo ook echo's gemaakt konden worden?
Of een dolfijn!quote:
Leuk, als je daar niet op rekent.quote:
HAHA jaquote:Op zondag 19 december 2010 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk, als je daar niet op rekent.
Trekt u de broek maar even uit, u voelt er niet zoveel van hoor *pakt enorme staaf
Succes met Thijsje op bed leggenquote:
Ach, ik ben altijd gepest, dus er zal een kern van vetheid in me zittenquote:Op zondag 19 december 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, dat is dan ook wel te zien, want ik vind je hooguit stevig maar echt niet dik
laters suikertjequote:
Nee?quote:Op zondag 19 december 2010 19:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahaha jaXD
Marijk, wist je dat niet, dat er zo ook echo's gemaakt konden worden?
Sodemieterquote:Op zondag 19 december 2010 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk, als je daar niet op rekent.
Trekt u de broek maar even uit, u voelt er niet zoveel van hoor *pakt enorme staaf
Niet altijd hoor en nu zag ik er in elk geval niets meer vanquote:Op zondag 19 december 2010 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik ben altijd gepest, dus er zal een kern van vetheid in me zitten
Mijn corset werkt prima!quote:Op zondag 19 december 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet altijd hoor en nu zag ik er in elk geval niets meer van
Oh vandaar die sexy wespentaillequote:
*sting!!!quote:Op zondag 19 december 2010 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh vandaar die sexy wespentaille
De andere helft ligt nog in het ijsbad?quote:
Jij werkt morgen niet, dat is duidelijkquote:
Zoiets, het is dat ik thuis ben maar half op fokquote:Op zondag 19 december 2010 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
De andere helft ligt nog in het ijsbad?
ik werk welquote:Op zondag 19 december 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij werkt morgen niet, dat is duidelijk
Ah, 'thuiswerken' wink wink nudge nudge!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |