is ze een milf?quote:Op zondag 19 december 2010 20:39 schreef TheFamousMan het volgende:
gelukkig
mijn moeder is een trouwe fan
Boer Zoekt Vrouw #40: Alle chickies willen schuren!
Waarom post je in vredesnaam dat topic dan? Zit ze ook op FOK!quote:Op zondag 19 december 2010 20:39 schreef TheFamousMan het volgende:
gelukkig
mijn moeder is een trouwe fan
Boer Zoekt Vrouw #40: Alle chickies willen schuren!
non, verveel me en ik heb geen zin om in [ONZ] te gaan posten, en ik kijk toch mee...quote:Op zondag 19 december 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom post je in vredesnaam dat topic dan? Zit ze ook op FOK!
gast ga leren ofzoquote:Op zondag 19 december 2010 20:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
non, verveel me en ik heb geen zin om in [ONZ] te gaan posten, en ik kijk toch mee...
2 weken vakantiequote:
Twee weken de tijd om in te halen wat je de eerste 4 maanden van het schooljaar hebt lopen verfok!ken.quote:
ja mooi de tijd om even bij te lerenquote:
als ik de lapo pak zal ik er aan denkenquote:Op zondag 19 december 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Er moet iets met middernacht in de volgende TT
Ah, dan is ie geen baas meer!quote:Op zondag 19 december 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee weken de tijd om in te halen wat je de eerste 4 maanden van het schooljaar hebt lopen verfok!ken.
mais non.quote:Op zondag 19 december 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee weken de tijd om in te halen wat je de eerste 4 maanden van het schooljaar hebt lopen verfok!ken.
idd, moet m'n reputatie hoog houden hè?quote:
Precies, die vijftienjarige tienermoeders vallen op ekte bazen!!quote:Op zondag 19 december 2010 20:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
idd, moet m'n reputatie hoog houden hè?
anders kan ik die chicks niet meer hosselen.
jij snapt hetquote:Op zondag 19 december 2010 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, die vijftienjarige tienermoeders vallen op ekte bazen!!
quote:
later mag hij wissels ontvriezen!quote:
prachtig werk toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
We zullen de wissels smeren met zijn stinkende overtollige buikvetquote:
dan mag hij wel snel veel gaan etenquote:Op zondag 19 december 2010 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zullen de wissels smeren met zijn stinkende overtollige buikvet
Mensen die tegen hun zin boer zoekt vrouw kijkenquote:
Ik offer me wel opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |