Nu niks meer!quote:
quote:
quote:
Delft leeft natuurlijk ook al eeuwen van kwalitatief hoogwaardige exportquote:Op maandag 20 december 2010 06:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Topic is geopend door exportproduct
In ieder geval sinds gisteren.quote:Op maandag 20 december 2010 11:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Delft leeft natuurlijk ook al eeuwen van kwalitatief hoogwaardige export
die wilde ik een aantal dagen geleden, ik woon tijdelijk in de binnenstadquote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eeej Delftenaartjes, niet vergeten te stemmen[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR 2010
Ik wacht nog op een Delftmeet
Aha een CUL SC'erquote:Op woensdag 22 december 2010 22:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
die wilde ik een aantal dagen geleden, ik woon tijdelijk in de binnenstad
ik post niet zoveel meer in cul hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aha een CUL SC'erdus wanneer is er een dinermeet bij jou
Dan kan je nog wel kokenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik post niet zoveel meer in cul hoor
Ik kom er nu aanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik kook beter nu zelfsJij en D en L zijn altijd welkom hoor
Ben je alleen thuis?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
kom maar opMorgen is ook goed of vrijdag na de mis en dan bier
Heej mop!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eeej Delftenaartjes, niet vergeten te stemmen[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR 2010
@ BB: wanneer kom ik je weer tegen op CS
@ Ienepien: Lekker wijf![]()
Morgen rond de lunch ben ik er weer gastquote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
@ BB: wanneer kom ik je weer tegen op CS
@ Ienepien: Lekker wijf![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik kook beter nu zelfsJij en D en L zijn altijd welkom hoor
Hoaxquote:Op woensdag 22 december 2010 23:16 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Heej mop!![]()
Ik zag Bart volgens mij gister nog op Delft CS, maar hij was druk met zijn foon en zag mij niet
Neej gisteravond, iets over 7, perron 2....Jij liep er op, ik liep er afquote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoax![]()
Hoewel met al deze teringvertragingen zit ik ongeveer constant de treintijden te checken, omdat ik anders nooit aankom
ja hoor, jaquote:Op woensdag 22 december 2010 23:20 schreef Bravebart het volgende:
Maar volgende keer zal ik knipogen Ienie!
Ojaquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Neej gisteravond, iets over 7, perron 2....Jij liep er op, ik liep er af
(lijkt wel zo'n contactadvertentie)
Leren jij!quote:
Koesen terug meiden!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:45 schreef mascara-klodder het volgende:
dikke koesjuhs van ien en mij vanuit de kroeg
Girls gone wild, woohoooo!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Noem je mijn Koes nou dik?quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:45 schreef mascara-klodder het volgende:
ik kom net pas thuisquote:Op zaterdag 25 december 2010 09:45 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou het was meer in het enkelvoud
Ik ga zo naar de fam. Wacht nu op mijn 'taxi'quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ga ook eens naar de kroegik moet echt gaan koken zo
have fun!quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:16 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de fam. Wacht nu op mijn 'taxi'
Kon je weer geen mate houden?quote:Op zaterdag 25 december 2010 09:45 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou het was meer in het enkelvoud
Waarom geloof ik daar nou helemaal niks van!quote:
Hehe tis echt raar om een andere dame zo over hem te horenquote:Op zondag 26 december 2010 12:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ben nog steeds aant smsen met hemnuchter is hij ook leuk
lolz dat zal dan best raar zijn inderdaadquote:Op zondag 26 december 2010 13:01 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Hehe tis echt raar om een andere dame zo over hem te horenKen hem al een jaar of 10, inclusief 2,5 jaar huis gedeeld.
Electrisch of acoustisch? ;-)quote:Op zondag 26 december 2010 20:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb 'm ook ingeruild voor een triangel.
Elektrisch of autistisch? ;-)quote:Op zondag 26 december 2010 20:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb 'm ook ingeruild voor een triangel.
Zuipuuuuuunhhnnn!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:19 schreef Ienepien het volgende:
En iedereen de kerstdagen ongeschonden doorgekomen?
Ik ga vanaaf naar de ijsbaan, maar niet om te schaatsen hoor
Of Rotterdam.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Kak Pathe, hier in delft alleen maar die verhoerde NL-versies van animatiefilms, moet je alsnog helemaal naar Den Haag om fatsoenlijk naar een film te kunnen.
Ook is het beeld in zaal 1 echt om te janken, is dat doek versleten ofzo?
De verhalen die ik over Den Haag hoor en lees zijn veeeeel erger dan Rotterdam hoor, qua Pathéquote:
Uur of 9 's morgens gsan, dan valt het nog meequote:Op woensdag 29 december 2010 15:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nog even over de c1000 (altijd leuk onderwerp van gesprek).
Vandaag werd ik geholpen door een bijzonder inspirerend meisje dat zich kapot zat te vervelen achter de kassa (waar ik begrip voor kan hebben, niks zo vervelend als wachten tot je iets mag doen). Na mij werd haar kassa gesloten door haar collega die aan haar vroeg of ze de mandjes wilden doen. Daarna zei de collega ook nog even dat ze het echt moest doen en niet moest gaan kletsen. Ze lachten daar even om, maar daarna meldde de collega wel dat het serieus was, want er werd de laatste tijd heel streng gecontroleerd op.... (vanaf hier verstond ik het niet meer).
Conclusie: De manager leest dit topic!![]()
Pleuris druk in de stad trouwens
Ik had bij de Lidl (in goudaquote:Op woensdag 29 december 2010 15:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nog even over de c1000 (altijd leuk onderwerp van gesprek).
Vandaag werd ik geholpen door een bijzonder inspirerend meisje dat zich kapot zat te vervelen achter de kassa (waar ik begrip voor kan hebben, niks zo vervelend als wachten tot je iets mag doen). Na mij werd haar kassa gesloten door haar collega die aan haar vroeg of ze de mandjes wilden doen. Daarna zei de collega ook nog even dat ze het echt moest doen en niet moest gaan kletsen. Ze lachten daar even om, maar daarna meldde de collega wel dat het serieus was, want er werd de laatste tijd heel streng gecontroleerd op.... (vanaf hier verstond ik het niet meer).
Conclusie: De manager leest dit topic!![]()
Pleuris druk in de stad trouwens
Meer is beter.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uur of 9 's morgens gsan, dan valt het nog meeMaar idd, het gaat helemaal nergens over
Ik vraag me echt af wat al die mensen net na Kerst nog in de winkel doen
Nóg meer kopen blijkbaar
Dat is altijd het spannendste deel van mijn dag.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:29 schreef mascara-klodder het volgende:
wat een avonturen beleven jullie toch allemaal in de supermarkt
Idd, dat is de enige reden waarom ik steeds maar voor 1 dag boodschappen doe!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is altijd het spannendste deel van mijn dag.
Precies, zo kom ik ten minste nog eens buiten!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ieder z'n hobby toch? Jeej supermarkten afzeiken!. Gelukkig hebben ze in Gouda ook supermarkten KomtTijd! Wat zou je anders doen de hele dag?
![]()
Oh vandaarquote:Op woensdag 29 december 2010 18:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ieder z'n hobby toch? Jeej supermarkten afzeiken!. Gelukkig hebben ze in Gouda ook supermarkten KomtTijd! Wat zou je anders doen de hele dag?
![]()
Snap trouwens wel wat alle mensen in de stad doen, het is overal uitverkoop. (En ik mag geen commentaar hebben, was er zelf ook).
Wil ook nog naar de Ikea, maar daar wacht ik nog maar een weekje (of 2) mee
Ben jij thuis met oud en nieuw? Of ga je ergens heen? Misschien tijd voor een kennismaking met je buurman, onder het genot van een nieuwjaarsborrelquote:Op woensdag 29 december 2010 18:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Snap trouwens wel wat alle mensen in de stad doen, het is overal uitverkoop. (En ik mag geen commentaar hebben, was er zelf ook).
Wil ook nog naar de Ikea, maar daar wacht ik nog maar een weekje (of 2) mee
hoe subtielquote:Op woensdag 29 december 2010 23:14 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ben jij thuis met oud en nieuw? Of ga je ergens heen? Misschien tijd voor een kennismaking met je buurman, onder het genot van een nieuwjaarsborrel
En jij dan?quote:
Ik ben niet thuis, ben bij een vriendquote:Op woensdag 29 december 2010 23:14 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ben jij thuis met oud en nieuw? Of ga je ergens heen? Misschien tijd voor een kennismaking met je buurman, onder het genot van een nieuwjaarsborrel
Een vriend, een vriend, of je vriend?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis, ben bij een vriend.
Heb nog nooit oud en nieuw in dit huis gevierd.
Pffffffff!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik zit bij vrienden in België
Chillen met mijn homiesquote:Op donderdag 30 december 2010 10:31 schreef Bravebart het volgende:
Hoi Ien, wat doe jij met O&N? [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:11 schreef mascara-klodder het volgende:
En wat ga jij doen, Bartie?
quote:
ik heb de stoerste homies, waar wij heengaan zijn allemaal harley en amerikaanse sloepen bezitters. Heb wel vaker feesten bij die vrienden gevierd en ik voel de kater van aankomende zaterdag nu alquote:
Ish m'n pimp, je weetz toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een vriend, een vriend, of je vriend?En als het een vriend is, hoe serieus is het dan? Probeer jullie relatie eens te kenschetsen... Dat is voor Niels wel ff goed om te weten!
Ik ben 2 jaar geleden gegaan, maar toen hadden ze mijn maat niet, dus ben ik maar wijn gaan tanken daarquote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ish m'n pimp, je weetz toch?![]()
Ik ga ook oliebollen bakken![]()
En ik ga morgen voor m'n werk schaatsen op de beestenmarkt. Heb ik nog nooit gedaan daar, ik heb het gevoel dat je daar geen schaats kan verzetten omdat het zo druk en klein is. Maar we zullen het merken
Nummer 5?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben ook verantwoordelijk voor de oliebollen, maar ga niets bakken hoorHooguit dat ik probeer bollen te halen bij die tent bij de Makro (nr. 5 AD-test) en anders gewoon van de Appie.
Euh, bij de Makro?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nummer 5?Waar zit die unit precies?
![]()
quote:
Buitenschoolse kinderopvang, vakantierooster. In de zomer bij het zwembad, in de winter bij de schaatsbaan, goede baan!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:33 schreef Bravebart het volgende:
48Maar de schaatsen waren in het algemeen bijna allemaal op, zo druk was het toen
Maar je gaat schaatsen voor je werk?Waar werk jij
Gewoon zo'n standaard kraam, volgens mij ergens naast de ingangquote:Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]Dat terrein is zo groot, maar blijkbaar gewoon een standje?
Tofquote:Op donderdag 30 december 2010 19:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Buitenschoolse kinderopvang, vakantierooster. In de zomer bij het zwembad, in de winter bij de schaatsbaan, goede baan!
We gaan met op z'n top 20 kids, hoop dat ze schaatsen voor allemaal hebben :p. Voorgaande jaren ging het goed...
Ze hebben ook oliebollen bij Ikea trouwens. Schijnen goede kwaliteit te zijn, 50ct per stuk.
Maar toch nooit zo lekker als zelfgebakken en ik weiger om in zo'n rij te gaan staan
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
krentjes vastschroeven met een zweuds sleuteltje. Ik heb er een beeld bij
De echte nerd kijkt nu X-men hehquote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef Ienepien het volgende:
:p
En nu Stardust op RTL4 ook een aanradertje!
Gat in de markt!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
!
Als we dat zouden doen als therapie, zou dat wat opleveren denk je?
Winst eerlijk delen hè!quote:
Hoe brilliant is de naam Nol?quote:
Ik praat ook zo, als Duftquote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe brilliant is de naam Nol?
Ik zag al een bekende volgens mij.
Die twee "fashionista's" (), komen die uit Delft? Eigenlijk beter gevraagd: Spreken die Delfts? Zo ja, dan klinken wij Delftenaren echt zorgelijk
Als kind was ik daar toch wat minder content mee, en de eerste paar keer moet je uit leggen dat het met N O L is.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe brilliant is de naam Nol?
Paawwwdeuhkudttquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef Bravebart het volgende:
Delfts is gewoon licht Haags, met een beetje Rotterdams en de Leidse rrrrrrr erbij
Seeeeaaaaauuuuuhey!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:21 schreef Ienepien het volgende:
Ik kom van oorsprong uit Pijnacker en krijg juist regelmatig de vraag of ik uit Rotterdam kom![]()
Waar kommie vandaan dan? oh ja joh?
^^This.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:26 schreef mirelia het volgende:
Alle Delftenaren een heel gelukkig nieuwjaar!!!
Mja, in de TU Wijk was er weer van alles 'aan de gang'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:11 schreef seventhseagulll het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal.![]()
Rond een uur of 3 reden ook allemaal brandweerwagens de TU wijk me tegemoet. Iemand die weet of daar iets gebeurd is?
Mja, standaard bij Dimes/Feldmannwegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:43 schreef Holy_Goat het volgende:
Niets van gemerkt behalve afval brandje bij balthasar van der pol weg
Jij ook schattepatatquote:
Ooooh niets om je zorgen over te maken dus!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:44 schreef Holy_Goat het volgende:
En wat brandweer bij reactor instituut
Ik dacht dat jij een tag had?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ooooh niets om je zorgen over te maken dus!
Oh, ik dacht dat dat wat langer liep dan een nachtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wegens succes herhaald: de FOK!kleurtjesactie
Standaard bij dat soort instituten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ooooh niets om je zorgen over te maken dus!
Warrel?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:37 schreef Bravebart het volgende:
In tegenstelling tot de Beestenmarkt, waar allerhande kutmuziek wordt gedraaid, als ik de vrouw naast mij mocht gelovenMaar ze was ook gothic, misschien speelde dat mee...
Nein mann. Die stond barrrrrr.quote:
Nee, dat was de schaatsbaan DJquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh, die had de kutmuziek opgezet!
Nou, ik zat wel los te gaan daar, voor m'n cappuccino!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh als dat het geval is, kan die gothic nog wel eens gelijk hebben ookIJsbanen staan nou niet bepaald bekend om de topmuziek...
Die eerste is nog best leuk. Alleen jammer dat één of andere idioot er een synthesizer doorheen heeft gegooid...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:10 schreef Bravebart het volgende:
Die is pleiten jonge!
Nee, dit soort dingen:
Tja, maar dat vinden de schaats(t)ers leuk hè!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die eerste is nog best leuk. Alleen jammer dat één of andere idioot er een synthesizer doorheen heeft gegooid...
McD centrum ook nogquote:Op zondag 9 januari 2011 12:41 schreef Netsplitter het volgende:
Ok, wie heeft dat pakketje bij de McDonalds achter gelaten??
Die taak is al bezet door Alev.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:45 schreef Bravebart het volgende:
Voor alle hongerige mensen die uit de kroeg komen rollen!
Iets meer concurrentie zou voor de smaak wel goed zijn. Ik heb er 1x gegeten, maar damn wat een smakeloze hapjes worden daar gemaakt, dan MOET je wel dronken zijn.quote:
En die doner zaak op de oude langendijk toch?quote:
Kobi's ownd Alev harrrrrrdquote:
Jeruzalem kan je skippen; wat een smakeloze shoarma hebben die zegquote:Op maandag 10 januari 2011 08:56 schreef TheAgent het volgende:
Hm, binnenkort dan dan maar eens een nachtelijk bezoekje brengen aan die andere eetgelegenheden.
Bij de lenta misschien?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:35 schreef vulva-kobold. het volgende:
haa delftenaren, kan iemand mij vertellen waar ik zippo benodigdheden kan kopen (brandstof, lont)?
bij voorkeur in onderin het centrum, ik woon namelijk 10 meter van de bouwkunde faculteit af
Ik hoop voor je dat deze wel blijft staan!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:35 schreef vulva-kobold. het volgende:
haa delftenaren, kan iemand mij vertellen waar ik zippo benodigdheden kan kopen (brandstof, lont)?
bij voorkeur in onderin het centrum, ik woon namelijk 10 meter van de bouwkunde faculteit af
waar is dat dan? ik ben hier nog niet zo bekendquote:
ja precies daar zat ik ook aan te denken maar helaas weet ik dus niet waar die zijn... maargoed, ik wel even bij de lenta kijken dan en die tabakszaak die daar vlakbij zit, die hebben dat spul vast wel.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:11 schreef mascara-klodder het volgende:
of bij de tabaksshop een paar deuren verder op of anders de sigarenboer op de wijnhaven, die naast the readshop zit
Wasbenzine wel.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:14 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja precies daar zat ik ook aan te denken maar helaas weet ik dus niet waar die zijn... maargoed, ik wel even bij de lenta kijken dan en die tabakszaak die daar vlakbij zit, die hebben dat spul vast wel.
spiritus in je zippo werkt namelijk niet
nee, ook al geprobeerd, wasbenzine werkt alleen als je het aansteekt met een vlam, en niet met vonkjesquote:
nee hoor, zo'n lullig vonkje is gewoon niet genoeg om die wasbenzine aan te krijgenquote:
quote:Miljoenenstrop door vertraging spoortunnel Delft
gisteren 14:38
DELFT - De nieuwe vertraging van de spoortunnel in Delft gaat de gemeente en het Rijk tientallen miljoenen euro's kosten. Delft moet zo'n 10 miljoen euro extra ophoesten, terwijl de extra kosten voor het Rijk kunnen oplopen tot 70 miljoen euro.
In eerste instantie was het plan dat de treinen vanaf 2013 door de tunnel zouden rijden, maar eind vorig jaar werd bekendgemaakt dat die op zijn vroegst in 2015 opengaat. Dit komt doordat er in de grond veel meer kabels en leidingen zitten dan gedacht en er verkeerde aannames zijn gedaan over de grondwaterstand.
Daardoor moet Delft de projectorganisatie doorbetalen. Ook de vertraging van de bouw van het stadskantoor, dat onderdeel uitmaakt van het project, komt voor rekening van de gemeente. Dit onderdeel kost de gemeente 3,4 tot 4 miljoen euro waarvoor nog geen dekking is. Wel heeft de gemeente al 5 miljoen euro gereserveerd voor de meerkosten van de tunnelbouw.
Gesprek
Spoorbeheerder Prorail laat weten dat de berekeningen voor rekening van de gemeente Delft komen. De organisatie is met het ministerie en de gemeente in gesprek over het nieuwe kostenplaatje.
God wat een verrassing, overheden en bouwprojecten betaalbaar + optijd opleveren is geen goede combinatie.quote:
Ik las het in de Delft op Zondag ja, wat een sofquote:
Ja, dan kan ik dus niet gast..quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Mocht iemand nog zin hebben in een feestje bij een expat, 19 februari heb ik housewarming [ afbeelding ]
Mooiste argument: aannames omtrent de grondwaterstandquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:45 schreef themole het volgende:
[..]
God wat een verrassing, overheden en bouwprojecten betaalbaar + optijd opleveren is geen goede combinatie.
Idd, ik zie het probleem niet!quote:
bieroverschot in Gouda, ik zie een item voor Hart van Nederlandquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, ik zie het probleem niet!
Ik ken iemand die dat bedacht heeft (evenementenbureau) maar het getuigd niet van realisme om te denken dat ze na Leiden (2011) naar de buren gaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:34 schreef Bravebart het volgende:
Ik lees net in de Delftsche Post dat ze wellicht gaan proberen het Glazen Huis in december 2012 naar Delft te halen![]()
Beslissing of het binnenhalen doorgaat wordt op 24 feb. genomen geloof ik.
Altijd weer die studenten! Blagen zijn het!quote:Zorgen Delftse professorenbuurt over parkeerbeleid
gisteren 21:51
DELFT - Bewoners van de professorenbuurt in Delft maken zich zorgen over het parkeerbeleid in hun buurt.
De aanleiding voor die zorgen is een plan van de gemeente om 285 studentenwoningen aan de Pauwmolen te bouwen. Bij die studentenhuizen moeten in totaal 128 parkeerplaatsen komen, zowel boven- als ondergronds.
De bewonersorganisatie Wippolder Zuid is bang dat dat er veel te weinig zijn en dat studenten daardoor hun auto's massaal in de professorenbuurt gaan parkeren. Daardoor zouden er te weinig plekken overblijven voor de inwoners van die wijk.
Leiden staat al vast?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat bedacht heeft (evenementenbureau) maar het getuigd niet van realisme om te denken dat ze na Leiden (2011) naar de buren gaan
Ik zeg 2013, doen. Maar daarvoor lekker naar Maastricht of Alkmaar oid.
Hé, pas op hèquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:38 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Altijd weer die studenten! Blagen zijn het!
Wellicht kun je die gebruiken om het grondwaterpeil naar beneden te brengen bij de spoortunnel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:38 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Altijd weer die studenten! Blagen zijn het!
Je weet wat voor wijk de professorenbuurt is?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wellicht kun je die gebruiken om het grondwaterpeil naar beneden te brengen bij de spoortunnel.
Of gewoon heel die studentenwoningen ondergronds, ook niemand meer last van dat kaklawaai wat ze maken op tijden die werkende mensen niet kunnen waarderen (Oudraadtweg![]()
![]()
)
voor het geval dat je ironisch doet:quote:
Geen idee waar 'hier tegenover' is, maar het is toch volledig normaal dat er bij huizen gratis parkeerplekken zijn? In het centrum is het wat anders, dan werkt het met vergunningen omdat het anders binnen de kortste keren vol staat met toeristen, maar in de normale woonwijken is dat niet nodig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
voor het geval dat je ironisch doet:
Ik zie hier tegenover een wagenpark staan waar ik U tegen kan zeggen, en ze betalen er geen reet voor, terwijl de meeste burgers van Delft zich scheel betalen aan die verkapte belasting die parkeervergunning heet. Als je geld hebt voor een auto, dan ook voor onderhoud en rest van de rambam.
Mja exact. Vaak heb je er 1 of misschien 2 per verdieping, maar dan kom je eerder op 1 op de 4, dan 1 op de 2.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Net alsof 1 op de 2 studenten een auto heeftdie mensen moeten blij zijn dat er zoveel plaatsen bijkomen!
Lees hierboven, kut, Coenraadtweg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee waar 'hier tegenover' is, maar het is toch volledig normaal dat er bij huizen gratis parkeerplekken zijn? In het centrum is het wat anders, dan werkt het met vergunningen omdat het anders binnen de kortste keren vol staat met toeristen, maar in de normale woonwijken is dat niet nodig.
* IenepienRekentquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:57 schreef Bravebart het volgende:
Ja hallo, op de BalPol wonen een man of 500Met misschien 50 auto's. Korvezee zelfde verhaal
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lees hierboven, kut, Coenraadtweg.
Hier in de buurt is het betaald parkeren tot aan de hoek, en wat er gratis is is al schaars genoeg voor de bewoners zelf, die vaak een blok verder moeten parkeren. Deze buurt is nodig aan sanering toe.
Op drie flatjes hier staan een stuk of 60 auto's geloof ik, naast enkele honderden fietsen.
Maar het meest irriteert me dat die pubers denken dat ze om 3 uur snachts beukende feestjes kunnen geven, paar maanden terug eentje letterlijk achterover getrokken omdat ze het nodig vond om om half 3 in de morgen een groep te drillen
Indikken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]zo van:
INDIKKEN KUTFEUTEEuuhh, sorry? of het wat zachter mag?jahoor sorry meneer het spijt me het zal niet meer gebeuren
![]()
Skull-splitter doet zijn nickname eer aan als het op studenten aan komt. En aangezien de feesten tegenwoordig zelden later dan 12 uur door gaan, vind ik het primaquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lees hierboven, kut, Coenraadtweg.
Hier in de buurt is het betaald parkeren tot aan de hoek, en wat er gratis is is al schaars genoeg voor de bewoners zelf, die vaak een blok verder moeten parkeren. Deze buurt is nodig aan sanering toe.
Op drie flatjes hier staan een stuk of 60 auto's geloof ik, naast enkele honderden fietsen.
Maar het meest irriteert me dat die pubers denken dat ze om 3 uur snachts beukende feestjes kunnen geven, paar maanden terug eentje letterlijk achterover getrokken omdat ze het nodig vond om om half 3 in de morgen een groep te drillen
60 euro per jaar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Skull-splitter doet zijn nickname eer aan als het op studenten aan komt. En aangezien de feesten tegenwoordig zelden later dan 12 uur door gaan, vind ik het prima![]()
Voor 60 euro heb je een parkeervergunning, kun je om de hoek parkeren.
Ik vind dat meevallen. Mijn ouders betalen in het centrum 130 euro en kunnen alsnog nergens de auto kwijt, ze hebben mijn bezoekerskaart in de auto zodat ze in onze wijk kunnen staan, daar is wel altijd ruimte.
Ik ben trouwens over ongeveer een maand student-af
Holy shit zeg, dat is wel 5 euro per maand!quote:
In Panama?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:52 schreef mascara-klodder het volgende:
ik ga morgen naar dj paul elstak
lolz bedenk me net dat ik je collega doequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:04 schreef TheAgent het volgende:
Vooraan in het midden is de gebruikelijke plek voor dat soort dingen.
ik heb het duidelijk over 3 uur of later. En langslopen en brallen is 1 ding, maar gewoon party hard tot tijden waarop mijn eerste buren alweer op moeten vind ik gewoon kut met perenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Skull-splitter doet zijn nickname eer aan als het op studenten aan komt. En aangezien de feesten tegenwoordig zelden later dan 12 uur door gaan, vind ik het prima![]()
60 euro valt idd best mee, mijn redenatie is alleen dat je dat ook als student gewoon op kunt hoesten als het moet. Delft heeft in grote delen gewoon een parkeerinfarct, alleen maakt de gemeente het alleen erger door hier voor de deur geld te eisen, maar tien meter verder gaat die regel al niet meer op, waardoor iedereen daar zijn auto neerpraktquote:Voor 60 euro heb je een parkeervergunning, kun je om de hoek parkeren.
Ik vind dat meevallen. Mijn ouders betalen in het centrum 130 euro en kunnen alsnog nergens de auto kwijt, ze hebben mijn bezoekerskaart in de auto zodat ze in onze wijk kunnen staan, daar is wel altijd ruimte.
Ik ben trouwens over ongeveer een maand student-af
Dan neem ik aan dat je morgen een introducee bent?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef mascara-klodder het volgende:
lolz bedenk me net dat ik je collega doe
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je morgen een introducee bent?
Ohooooooooooo weer een Deltfse link! * IenepienIen wil nu wete wie The Agent is :pquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
lolz bedenk me net dat ik je collega doe
* mascara-klodder is ook nieuwsgierigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:10 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ohooooooooooo weer een Deltfse link! * IenepienIen wil nu wete wie The Agent is :p
En DJ Paul Elstak![]()
Aha maar morgen misschien dus wel!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
* mascara-klodder is ook nieuwsgierigmaargoed hij weet ook niet wie ik ben en met wie ik ga
zal je buurman morgenochtend even vragen dat hij een mail moet sturen naar zijn collega's met de vraag of the agent zich bekend wil makenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:22 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Aha maar morgen misschien dus wel!
euh, dus als ik het goed begrijp klaag je nu over het feit dat mensen *niet* voor jouw deur parkeren?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Delft heeft in grote delen gewoon een parkeerinfarct, alleen maakt de gemeente het alleen erger door hier voor de deur geld te eisen, maar tien meter verder gaat die regel al niet meer op, waardoor iedereen daar zijn auto neerprakt
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:23 schreef Bravebart het volgende:
Mja mja, wat moet ik ervan zeggen...
Vind het frappant dat hoogopgeleiden meer overlast veroorzaken dan de tokkies hier in de buurt.quote:
Dat ik je God ben.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:23 schreef Bravebart het volgende:
Mja mja, wat moet ik ervan zeggen...
ik ben wel weer voor een delftmeetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:07 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Dat ik je God ben.![]()
Bovendien had er allang eens een Delftmeet moeten komen, die om onverklaarbare redenen maar steeds wordt uitgesteld voor onbepaalde tijd.![]()
heb om een uur of 7 afgesproken met vriendje op a'dam cs, hij moest vandaag in utrecht werken. terug met de bus geloof ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:40 schreef TheAgent het volgende:
Hoe ga je er vanavond eigenlijk heen?
i know, ik date een nerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:37 schreef Ienepien het volgende:
Op zich moet je wel opvallen vanavond kloddertje, zo vaak nemen de medewerkers van dit bedrijf geen nieuwe dames mee naar feestjes. Ligt aan de betreffende de bedrijfstak heDus als The Agent nu even zijn oogjes openhoudt...
oh ja: Meet!!
Ach er zijn vééél ergere, maar die spot je vanavond dan weer welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
i know, ik date een nerdwel een hele lieve, dat dan weer wel
i know en met mijn vriendjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:45 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ach er zijn vééél ergere, maar die spot je vanavond dan weer wel
En ik ga volgende week met je zwager op vakantie...
ik zal de vrouwen wel van hem afhouden in de aprés-skiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
i know en met mijn vriendje![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:03 schreef Ienepien het volgende:
[..]
ik zal de vrouwen wel van hem afhouden in de aprés-ski
Ik huppel wel even bij ze langs.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:37 schreef Ienepien het volgende:
Op zich moet je wel opvallen vanavond kloddertje, zo vaak nemen de medewerkers van dit bedrijf geen nieuwe dames mee naar feestjes. Ligt aan de betreffende de bedrijfstak heDus als The Agent nu even zijn oogjes openhoudt...
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:52 schreef Ienepien het volgende:
ow nou is je vent verbaasd dat ik weet wat jij vanavond gaat doen
stelletje roddelmutsenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:01 schreef Ienepien het volgende:
Betrapte? Jullie gingen notabene samen naar de dartwedstrijd, waar bijna IEDEREEN was. Daar viel niet veel meer te betrappen.![]()
Volgens dame D. waren jullie overigens erg schattig samen![]()
![]()
Wacht maar tot hij begint te hakken!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:17 schreef mascara-klodder het volgende:
wat een dotje is the agent, ik zou hem zo in mijn tasje doen en mee naar huis nemen
Omgquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hij draaide oa muziek van dj jean
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:31 schreef Holy_Goat het volgende:
Ha , het was tiesto met een masker op :p
volgens mij nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:26 schreef Ienepien het volgende:
Waaaaaarom is mijn hoofd zo brakjuuuuuuuuuusss![]()
En ken ik The Agent?
Ja, het was wel gezellig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:17 schreef mascara-klodder het volgende:
wat een dotje is the agent, ik zou hem zo in mijn tasje doen en mee naar huis nemen
Dartuh en we hebben weer een dieptepunt bereikt: 5-4 gewonnen van de Kameleon (remember them?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
volgens mij nietwat hebbie gedaan gisteren dan? wij zijn hier btw ook niet vooruit te branden
OMFG!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:38 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dartuh en we hebben weer een dieptepunt bereikt: 5-4 gewonnen van de Kameleon (remember them?![]()
) Gelukkig beschikt ons team over een hele grote dosis zelfspot, anders waren we allang de gracht ingedoken met z'n allen.
![]()
Dat ja.quote:
ik stuur je buurman zo op pad voor ontbijt/lunsjquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:53 schreef Ienepien het volgende:
Ik ga zo maar eens een bammetje smeren en nog een kopje thee maken
Dik trauma erbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |