quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
krentjes vastschroeven met een zweuds sleuteltje. Ik heb er een beeld bij
De echte nerd kijkt nu X-men hehquote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef Ienepien het volgende:
:p
En nu Stardust op RTL4 ook een aanradertje!
Gat in de markt!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
!
Als we dat zouden doen als therapie, zou dat wat opleveren denk je?
Winst eerlijk delen hè!quote:
Hoe brilliant is de naam Nol?quote:
Ik praat ook zo, als Duftquote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe brilliant is de naam Nol?
Ik zag al een bekende volgens mij.
Die twee "fashionista's" (), komen die uit Delft? Eigenlijk beter gevraagd: Spreken die Delfts? Zo ja, dan klinken wij Delftenaren echt zorgelijk
Als kind was ik daar toch wat minder content mee, en de eerste paar keer moet je uit leggen dat het met N O L is.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe brilliant is de naam Nol?
Paawwwdeuhkudttquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef Bravebart het volgende:
Delfts is gewoon licht Haags, met een beetje Rotterdams en de Leidse rrrrrrr erbij
Seeeeaaaaauuuuuhey!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:21 schreef Ienepien het volgende:
Ik kom van oorsprong uit Pijnacker en krijg juist regelmatig de vraag of ik uit Rotterdam kom![]()
Waar kommie vandaan dan? oh ja joh?
^^This.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:26 schreef mirelia het volgende:
Alle Delftenaren een heel gelukkig nieuwjaar!!!
Mja, in de TU Wijk was er weer van alles 'aan de gang'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:11 schreef seventhseagulll het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal.![]()
Rond een uur of 3 reden ook allemaal brandweerwagens de TU wijk me tegemoet. Iemand die weet of daar iets gebeurd is?
Mja, standaard bij Dimes/Feldmannwegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:43 schreef Holy_Goat het volgende:
Niets van gemerkt behalve afval brandje bij balthasar van der pol weg
Jij ook schattepatatquote:
Ooooh niets om je zorgen over te maken dus!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:44 schreef Holy_Goat het volgende:
En wat brandweer bij reactor instituut
Ik dacht dat jij een tag had?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ooooh niets om je zorgen over te maken dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |