Pffffffff!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik zit bij vrienden in België
Chillen met mijn homiesquote:Op donderdag 30 december 2010 10:31 schreef Bravebart het volgende:
Hoi Ien, wat doe jij met O&N? [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:11 schreef mascara-klodder het volgende:
En wat ga jij doen, Bartie?
quote:
ik heb de stoerste homies, waar wij heengaan zijn allemaal harley en amerikaanse sloepen bezitters. Heb wel vaker feesten bij die vrienden gevierd en ik voel de kater van aankomende zaterdag nu alquote:
Ish m'n pimp, je weetz toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een vriend, een vriend, of je vriend?En als het een vriend is, hoe serieus is het dan? Probeer jullie relatie eens te kenschetsen... Dat is voor Niels wel ff goed om te weten!
Ik ben 2 jaar geleden gegaan, maar toen hadden ze mijn maat niet, dus ben ik maar wijn gaan tanken daarquote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ish m'n pimp, je weetz toch?![]()
Ik ga ook oliebollen bakken![]()
En ik ga morgen voor m'n werk schaatsen op de beestenmarkt. Heb ik nog nooit gedaan daar, ik heb het gevoel dat je daar geen schaats kan verzetten omdat het zo druk en klein is. Maar we zullen het merken
Nummer 5?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben ook verantwoordelijk voor de oliebollen, maar ga niets bakken hoorHooguit dat ik probeer bollen te halen bij die tent bij de Makro (nr. 5 AD-test) en anders gewoon van de Appie.
Euh, bij de Makro?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nummer 5?Waar zit die unit precies?
![]()
quote:
Buitenschoolse kinderopvang, vakantierooster. In de zomer bij het zwembad, in de winter bij de schaatsbaan, goede baan!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:33 schreef Bravebart het volgende:
48Maar de schaatsen waren in het algemeen bijna allemaal op, zo druk was het toen
Maar je gaat schaatsen voor je werk?Waar werk jij
Gewoon zo'n standaard kraam, volgens mij ergens naast de ingangquote:Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]Dat terrein is zo groot, maar blijkbaar gewoon een standje?
Tofquote:Op donderdag 30 december 2010 19:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Buitenschoolse kinderopvang, vakantierooster. In de zomer bij het zwembad, in de winter bij de schaatsbaan, goede baan!
We gaan met op z'n top 20 kids, hoop dat ze schaatsen voor allemaal hebben :p. Voorgaande jaren ging het goed...
Ze hebben ook oliebollen bij Ikea trouwens. Schijnen goede kwaliteit te zijn, 50ct per stuk.
Maar toch nooit zo lekker als zelfgebakken en ik weiger om in zo'n rij te gaan staan
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
krentjes vastschroeven met een zweuds sleuteltje. Ik heb er een beeld bij
De echte nerd kijkt nu X-men hehquote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef Ienepien het volgende:
:p
En nu Stardust op RTL4 ook een aanradertje!
Gat in de markt!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
!
Als we dat zouden doen als therapie, zou dat wat opleveren denk je?
Winst eerlijk delen hè!quote:
Hoe brilliant is de naam Nol?quote:
Ik praat ook zo, als Duftquote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe brilliant is de naam Nol?
Ik zag al een bekende volgens mij.
Die twee "fashionista's" (), komen die uit Delft? Eigenlijk beter gevraagd: Spreken die Delfts? Zo ja, dan klinken wij Delftenaren echt zorgelijk
Als kind was ik daar toch wat minder content mee, en de eerste paar keer moet je uit leggen dat het met N O L is.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe brilliant is de naam Nol?
Paawwwdeuhkudttquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef Bravebart het volgende:
Delfts is gewoon licht Haags, met een beetje Rotterdams en de Leidse rrrrrrr erbij
Seeeeaaaaauuuuuhey!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:21 schreef Ienepien het volgende:
Ik kom van oorsprong uit Pijnacker en krijg juist regelmatig de vraag of ik uit Rotterdam kom![]()
Waar kommie vandaan dan? oh ja joh?
^^This.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:26 schreef mirelia het volgende:
Alle Delftenaren een heel gelukkig nieuwjaar!!!
Mja, in de TU Wijk was er weer van alles 'aan de gang'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:11 schreef seventhseagulll het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal.![]()
Rond een uur of 3 reden ook allemaal brandweerwagens de TU wijk me tegemoet. Iemand die weet of daar iets gebeurd is?
Mja, standaard bij Dimes/Feldmannwegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:43 schreef Holy_Goat het volgende:
Niets van gemerkt behalve afval brandje bij balthasar van der pol weg
Jij ook schattepatatquote:
Ooooh niets om je zorgen over te maken dus!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:44 schreef Holy_Goat het volgende:
En wat brandweer bij reactor instituut
Ik dacht dat jij een tag had?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ooooh niets om je zorgen over te maken dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |