Pffffffff!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik zit bij vrienden in België
Chillen met mijn homiesquote:Op donderdag 30 december 2010 10:31 schreef Bravebart het volgende:
Hoi Ien, wat doe jij met O&N? [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:11 schreef mascara-klodder het volgende:
En wat ga jij doen, Bartie?
quote:
ik heb de stoerste homies, waar wij heengaan zijn allemaal harley en amerikaanse sloepen bezitters. Heb wel vaker feesten bij die vrienden gevierd en ik voel de kater van aankomende zaterdag nu alquote:
Ish m'n pimp, je weetz toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een vriend, een vriend, of je vriend?En als het een vriend is, hoe serieus is het dan? Probeer jullie relatie eens te kenschetsen... Dat is voor Niels wel ff goed om te weten!
Ik ben 2 jaar geleden gegaan, maar toen hadden ze mijn maat niet, dus ben ik maar wijn gaan tanken daarquote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ish m'n pimp, je weetz toch?![]()
Ik ga ook oliebollen bakken![]()
En ik ga morgen voor m'n werk schaatsen op de beestenmarkt. Heb ik nog nooit gedaan daar, ik heb het gevoel dat je daar geen schaats kan verzetten omdat het zo druk en klein is. Maar we zullen het merken
Nummer 5?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben ook verantwoordelijk voor de oliebollen, maar ga niets bakken hoorHooguit dat ik probeer bollen te halen bij die tent bij de Makro (nr. 5 AD-test) en anders gewoon van de Appie.
Euh, bij de Makro?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nummer 5?Waar zit die unit precies?
![]()
quote:
Buitenschoolse kinderopvang, vakantierooster. In de zomer bij het zwembad, in de winter bij de schaatsbaan, goede baan!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:33 schreef Bravebart het volgende:
48Maar de schaatsen waren in het algemeen bijna allemaal op, zo druk was het toen
Maar je gaat schaatsen voor je werk?Waar werk jij
Gewoon zo'n standaard kraam, volgens mij ergens naast de ingangquote:Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]Dat terrein is zo groot, maar blijkbaar gewoon een standje?
Tofquote:Op donderdag 30 december 2010 19:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Buitenschoolse kinderopvang, vakantierooster. In de zomer bij het zwembad, in de winter bij de schaatsbaan, goede baan!
We gaan met op z'n top 20 kids, hoop dat ze schaatsen voor allemaal hebben :p. Voorgaande jaren ging het goed...
Ze hebben ook oliebollen bij Ikea trouwens. Schijnen goede kwaliteit te zijn, 50ct per stuk.
Maar toch nooit zo lekker als zelfgebakken en ik weiger om in zo'n rij te gaan staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |