Ah Bartjuhhh voel je je beetje buitengesloten?quote:
Neehoor!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:47 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ah Bartjuhhh voel je je beetje buitengesloten?
Ja Bartieboy, hoe heette ze ook alweer?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef Ienepien het volgende:
Ach gossie! Nou knul, vertel het het maar aan Ienepien. Hoe is het met je? Heb je nog een chickie gescoord recentelijk? En hoe gaat het met de studie: al genoeg puntjes binnen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:05 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja Bartieboy, hoe heette ze ook alweer?
Neenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef Ienepien het volgende:
Ach gossie! Nou knul, vertel het het maar aan Ienepien. Hoe is het met je? Heb je nog een chickie gescoord recentelijk? En hoe gaat het met de studie: al genoeg puntjes binnen?
Ik zie er geen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:14 schreef warrel het volgende:
Is dat een liefdesverklaring Bartieboy?![]()
He zit je op het hoekkie dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:14 schreef Bravebart het volgende:
Mijn keuken kijkt uit op de brug tussen de 2 flats
Zit um nou niet zo op te hitsen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef warrel het volgende:
Hihi, nieuwe schoenen = paraderen door Barts kamer
Ja, en mezelfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Zit um nou niet zo op te hitsen!
JOOOOOOOOOOOO Is er niet ergens uitverkoop?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:18 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja, en mezelf![]()
Nieuwe schoenennnnnnnn
Ja, toch wel. In het altijd gezellige Alexandriumquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:19 schreef Ienepien het volgende:
[..]
JOOOOOOOOOOOO Is er niet ergens uitverkoop?![]()
Ik vind 'chickie' geen liefdesverklaring hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:15 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh, beter kijken
Wanneer ben je weer in Delft dan jong?
Jawohlquote:
Nein mann, al die zooi van m'n fiets-fix-dinges ligt er nogquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef warrel het volgende:
Hihi, nieuwe schoenen = paraderen door Barts kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |