Lees hierboven, kut, Coenraadtweg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee waar 'hier tegenover' is, maar het is toch volledig normaal dat er bij huizen gratis parkeerplekken zijn? In het centrum is het wat anders, dan werkt het met vergunningen omdat het anders binnen de kortste keren vol staat met toeristen, maar in de normale woonwijken is dat niet nodig.
* IenepienRekentquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:57 schreef Bravebart het volgende:
Ja hallo, op de BalPol wonen een man of 500Met misschien 50 auto's. Korvezee zelfde verhaal
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lees hierboven, kut, Coenraadtweg.
Hier in de buurt is het betaald parkeren tot aan de hoek, en wat er gratis is is al schaars genoeg voor de bewoners zelf, die vaak een blok verder moeten parkeren. Deze buurt is nodig aan sanering toe.
Op drie flatjes hier staan een stuk of 60 auto's geloof ik, naast enkele honderden fietsen.
Maar het meest irriteert me dat die pubers denken dat ze om 3 uur snachts beukende feestjes kunnen geven, paar maanden terug eentje letterlijk achterover getrokken omdat ze het nodig vond om om half 3 in de morgen een groep te drillen
Indikken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]zo van:
INDIKKEN KUTFEUTEEuuhh, sorry? of het wat zachter mag?jahoor sorry meneer het spijt me het zal niet meer gebeuren
![]()
Skull-splitter doet zijn nickname eer aan als het op studenten aan komt. En aangezien de feesten tegenwoordig zelden later dan 12 uur door gaan, vind ik het primaquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lees hierboven, kut, Coenraadtweg.
Hier in de buurt is het betaald parkeren tot aan de hoek, en wat er gratis is is al schaars genoeg voor de bewoners zelf, die vaak een blok verder moeten parkeren. Deze buurt is nodig aan sanering toe.
Op drie flatjes hier staan een stuk of 60 auto's geloof ik, naast enkele honderden fietsen.
Maar het meest irriteert me dat die pubers denken dat ze om 3 uur snachts beukende feestjes kunnen geven, paar maanden terug eentje letterlijk achterover getrokken omdat ze het nodig vond om om half 3 in de morgen een groep te drillen
60 euro per jaar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Skull-splitter doet zijn nickname eer aan als het op studenten aan komt. En aangezien de feesten tegenwoordig zelden later dan 12 uur door gaan, vind ik het prima![]()
Voor 60 euro heb je een parkeervergunning, kun je om de hoek parkeren.
Ik vind dat meevallen. Mijn ouders betalen in het centrum 130 euro en kunnen alsnog nergens de auto kwijt, ze hebben mijn bezoekerskaart in de auto zodat ze in onze wijk kunnen staan, daar is wel altijd ruimte.
Ik ben trouwens over ongeveer een maand student-af
Holy shit zeg, dat is wel 5 euro per maand!quote:
In Panama?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:52 schreef mascara-klodder het volgende:
ik ga morgen naar dj paul elstak
lolz bedenk me net dat ik je collega doequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:04 schreef TheAgent het volgende:
Vooraan in het midden is de gebruikelijke plek voor dat soort dingen.
ik heb het duidelijk over 3 uur of later. En langslopen en brallen is 1 ding, maar gewoon party hard tot tijden waarop mijn eerste buren alweer op moeten vind ik gewoon kut met perenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Skull-splitter doet zijn nickname eer aan als het op studenten aan komt. En aangezien de feesten tegenwoordig zelden later dan 12 uur door gaan, vind ik het prima![]()
60 euro valt idd best mee, mijn redenatie is alleen dat je dat ook als student gewoon op kunt hoesten als het moet. Delft heeft in grote delen gewoon een parkeerinfarct, alleen maakt de gemeente het alleen erger door hier voor de deur geld te eisen, maar tien meter verder gaat die regel al niet meer op, waardoor iedereen daar zijn auto neerpraktquote:Voor 60 euro heb je een parkeervergunning, kun je om de hoek parkeren.
Ik vind dat meevallen. Mijn ouders betalen in het centrum 130 euro en kunnen alsnog nergens de auto kwijt, ze hebben mijn bezoekerskaart in de auto zodat ze in onze wijk kunnen staan, daar is wel altijd ruimte.
Ik ben trouwens over ongeveer een maand student-af
Dan neem ik aan dat je morgen een introducee bent?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef mascara-klodder het volgende:
lolz bedenk me net dat ik je collega doe
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je morgen een introducee bent?
Ohooooooooooo weer een Deltfse link! * IenepienIen wil nu wete wie The Agent is :pquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
lolz bedenk me net dat ik je collega doe
* mascara-klodder is ook nieuwsgierigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:10 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ohooooooooooo weer een Deltfse link! * IenepienIen wil nu wete wie The Agent is :p
En DJ Paul Elstak![]()
Aha maar morgen misschien dus wel!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
* mascara-klodder is ook nieuwsgierigmaargoed hij weet ook niet wie ik ben en met wie ik ga
zal je buurman morgenochtend even vragen dat hij een mail moet sturen naar zijn collega's met de vraag of the agent zich bekend wil makenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:22 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Aha maar morgen misschien dus wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |