Wacht maar tot hij begint te hakken!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:17 schreef mascara-klodder het volgende:
wat een dotje is the agent, ik zou hem zo in mijn tasje doen en mee naar huis nemen
Omgquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hij draaide oa muziek van dj jean
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:31 schreef Holy_Goat het volgende:
Ha , het was tiesto met een masker op :p
volgens mij nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:26 schreef Ienepien het volgende:
Waaaaaarom is mijn hoofd zo brakjuuuuuuuuuusss![]()
En ken ik The Agent?
Ja, het was wel gezellig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:17 schreef mascara-klodder het volgende:
wat een dotje is the agent, ik zou hem zo in mijn tasje doen en mee naar huis nemen
Dartuh en we hebben weer een dieptepunt bereikt: 5-4 gewonnen van de Kameleon (remember them?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
volgens mij nietwat hebbie gedaan gisteren dan? wij zijn hier btw ook niet vooruit te branden
OMFG!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:38 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dartuh en we hebben weer een dieptepunt bereikt: 5-4 gewonnen van de Kameleon (remember them?![]()
) Gelukkig beschikt ons team over een hele grote dosis zelfspot, anders waren we allang de gracht ingedoken met z'n allen.
![]()
Dat ja.quote:
ik stuur je buurman zo op pad voor ontbijt/lunsjquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:53 schreef Ienepien het volgende:
Ik ga zo maar eens een bammetje smeren en nog een kopje thee maken
Dik trauma erbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |