Heej mop!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eeej Delftenaartjes, niet vergeten te stemmen[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR 2010
@ BB: wanneer kom ik je weer tegen op CS
@ Ienepien: Lekker wijf![]()
Ik wacht nog op een Delftmeet
Morgen rond de lunch ben ik er weer gastquote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eeej Delftenaartjes, niet vergeten te stemmen[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR 2010
@ BB: wanneer kom ik je weer tegen op CS
@ Ienepien: Lekker wijf![]()
Ik wacht nog op een Delftmeet
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik kook beter nu zelfsJij en D en L zijn altijd welkom hoor
Hoaxquote:Op woensdag 22 december 2010 23:16 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Heej mop!![]()
Ik zag Bart volgens mij gister nog op Delft CS, maar hij was druk met zijn foon en zag mij niet
Neej gisteravond, iets over 7, perron 2....Jij liep er op, ik liep er afquote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoax![]()
Hoewel met al deze teringvertragingen zit ik ongeveer constant de treintijden te checken, omdat ik anders nooit aankom
ja hoor, jaquote:Op woensdag 22 december 2010 23:20 schreef Bravebart het volgende:
Maar volgende keer zal ik knipogen Ienie!
Ojaquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Neej gisteravond, iets over 7, perron 2....Jij liep er op, ik liep er af
(lijkt wel zo'n contactadvertentie)
Leren jij!quote:
Koesen terug meiden!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:45 schreef mascara-klodder het volgende:
dikke koesjuhs van ien en mij vanuit de kroeg
Girls gone wild, woohoooo!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:45 schreef mascara-klodder het volgende:
dikke koesjuhs van ien en mij vanuit de kroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |