Jeetje!quote:Op zondag 19 december 2010 01:13 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen liniaal hierzo maar ik gok toch wel een CM of 18 a 20
Hoe groot een verschil van 30 km kan zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 01:17 schreef tass het volgende:
Hier in Nijmegen is er denk 1 cm bijgekomen.....
Bovenop de 1 die er lag. Nou jeej
http://perroncam.breedbandarnhem.nl/view/index.shtmlquote:Op zondag 19 december 2010 01:20 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hoe groot een verschil van 30 km kan zijn.In Arnhem is echt behoorlijk veel gevallen, ik heb het niet gemeten, maar is flink veel sneeuw.
Zou die morgen middag over ons komen!quote:Op zondag 19 december 2010 01:43 schreef RiKe het volgende:
Oh fuck wat zie ik daar aan komen boven Frankrijk?![]()
DAMN DIE BUI IS GROOT!
Even heel erg offtopic, ik hou van jouw plaatjequote:Op zondag 19 december 2010 01:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zou die morgen middag over ons komen!Hoop 't, lijkt me leuk.
De sneeuw staat goed bij de nieuwe perronkappenquote:Op zondag 19 december 2010 01:25 schreef Temlin het volgende:
[..]
http://perroncam.breedbandarnhem.nl/view/index.shtml
Flink gebied wat zich daar activeert idd. Hmm als die band ernaast duitsland bereikt zou je verwachten dat deze blub ons gaat bereiken. Maar er kan nog zoveel veranderen.quote:Op zondag 19 december 2010 01:43 schreef RiKe het volgende:
Oh fuck wat zie ik daar aan komen boven Frankrijk?![]()
DAMN DIE BUI IS GROOT!
quote:NEERSLAG:
In de Hir Uitvoer ligt het patroon wat te zuidwestelijk, ook valt wat minder sneeuw dan in de GFS18 en EC12 Uitvoer. In het algemeen ongeveer 5 cm, in het noorden minder, 0-2 cm, in het zuidwesten en uiterste westen wat meer bij de indraaiende occlusie van het laag, tot plaatselijk 10 cm. Peps en Norlameps Uitvoer laten bij de eerste storing slechts een kleine kans op > 5 cm/6 uur zien. Zondagavond valt in de zuidoostelijke helft af en toe sneeuw, in het zuidoosten zijn dit significante hoeveelheden.
quote:Op zondag 19 december 2010 02:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als ik zo naar de radar kijk lijkt het wel alsof de hele wolk tot stilstand aan het komen is. Of iig aan het draait boven Nederland
Mee eens!quote:Op zondag 19 december 2010 02:44 schreef TommyGun het volgende:
Gelukkig weer thuis, maar een leerzame ervaring rijker
Utrecht krijgt zo wel de volle laag zeg. Die donkere stukken op de radar blijven nu min of meer stil hangen daar.quote:Op zondag 19 december 2010 02:32 schreef Oom_Agent het volgende:
Het draait dankzij het lagedrukgebiedje boven Zeeland. Vanmiddag lag dat lagedrukgebied boven Londen. Daar is 25 cm sneeuw gevallen en de luchthavens waren gesloten.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 december 2010 02:24 schreef GotC het volgende:
Net lekker stuk gelopen, gelachen om trams die niet vooruit kwamen en uiteraard foto's gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(@ Den Haag)
[ afbeelding ]
Snowangels!
quote:Op zondag 19 december 2010 02:44 schreef Asgard het volgende:
Wat een puinhoop is het op de snelweg.
Ik heb 1,5 uur gedaan over Den Haag > Rotterdam.
Gewoon even je woonplaats hier vermeldenquote:Op zondag 19 december 2010 02:45 schreef kree het volgende:
Ik wil wel op die userkaart.
Wat moet ik doen?
Idem hier op hele lichte motsneeuw na dan van gister avondquote:Op zondag 19 december 2010 06:21 schreef horned_reaper het volgende:
Geen freaking vlokje sneeuw gezien de afgelopen 2 dagen!
En dan te bedenken dat Nijmegen tussen Arnhem en Beuningen zit waar ook in Beuningen een flink pak is gevallen.quote:Op zondag 19 december 2010 01:20 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hoe groot een verschil van 30 km kan zijn.In Arnhem is echt behoorlijk veel gevallen, ik heb het niet gemeten, maar is flink veel sneeuw.
http://www.meteox.nl/h.as(...)r=&jaar=-3&soort=expquote:Op zondag 19 december 2010 08:13 schreef lezzer het volgende:
Hier in de Peel een cm of vijf gevallen. Wat las ik daar nou oven bakken sneeuw in Zuidoost NL vanmiddag?
Hrb ik al gedaan, maar ik sta d'r nog nie opquote:Op zondag 19 december 2010 07:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gewoon even je woonplaats hier vermelden
Werken ? morgen?? lekker 2 weken vakantie genomen.. en zo te zien was dat geen verkeerde beslissingquote:Op zondag 19 december 2010 08:54 schreef IntenSiVuS het volgende:
als dat ding boven Frankrijk zo door gaat lijkt die toch een stukje Nederland aan te doen.
Gaat leuk worden dan.
Ben sowieso wel benieuwd hoe het morgen gaat zijn als iedereen weer moet werken
nomnomnomquote:Op zondag 19 december 2010 09:42 schreef Temlin het volgende:
er is hier een dik pak bij gekomen
7/8 cm nu.
[ afbeelding ]
laat maar komen
Niet zo negatief elke keer joh, Zuid-Oost Nederland krijgt de volle laag!quote:Op zondag 19 december 2010 09:38 schreef fotostarter het volgende:
Volgens mij gaan we een pak sneeuw missen vandaag. Duitsers hebben geluk.
Ik zou willen dat we dat zeker weten. Wij zijn echt in dubio of we nou een bezoek wel of niet moeten laten doorgaan.quote:Op zondag 19 december 2010 09:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet zo negatief elke keer joh, Zuid-Oost Nederland krijgt de volle laag!
Ze blijven tot s'avonds laat? Tja ik zou zeggen dat het pas vanavond ( 20.00 ) echt gaat sneeuwen in Brabant/Noord Limburg..quote:Op zondag 19 december 2010 09:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zou willen dat we dat zeker weten. Wij zijn echt in dubio of we nou een bezoek wel of niet moeten laten doorgaan.
Ja, ik denk dat het tot laat in de middag zeker in oost-brabant nog wel mee gaat vallen. Zuid Limburg kan wel al iets eerder sneeuw krijgen.quote:Op zondag 19 december 2010 09:58 schreef lezzer het volgende:
Oh, nou, het gaat om de middag.
Klinkt allemaal minder spannend dus
-14 hierquote:Op zondag 19 december 2010 10:07 schreef Skwish het volgende:
Weer geen sneeuw voor het noorden voorspelt.Wel -11 komende nacht
Het noorden mag geen sneeuw meer, want elstedentocht.quote:Op zondag 19 december 2010 10:07 schreef Skwish het volgende:
Weer geen sneeuw voor het noorden voorspelt.Wel -11 komende nacht
Flinke buien nu over Belgiëquote:Op zondag 19 december 2010 10:18 schreef Sj0rSz het volgende:
Inmiddels 6 cm hier in omg Tilburg.
En daar zal vanmiddag/vanavond nog wel het nodige bij gaan komen
Die komen rond 2-en/3-en het land binnen en gaan dan voorlopig niet meer weg.quote:
Ja wat is het nou?quote:Op zondag 19 december 2010 10:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die komen rond 2-en/3-en het land binnen en gaan dan voorlopig niet meer weg.
Ik hoop het van hartequote:Op zondag 19 december 2010 10:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die komen rond 2-en/3-en het land binnen en gaan dan voorlopig niet meer weg.
Als dit zo blijft dan iig een witte kerstquote:
Nou, leuk hoor. Een kerst met vieze drap.quote:Op zondag 19 december 2010 10:57 schreef kepler het volgende:
[..]
Als dit zo blijft dan iig een witte kerst
Die 20cm smelt echt niet weg bij twee dagen +2(toch?
)
Ik zie wel sneeuwlijntjes op de donderdagquote:Op zondag 19 december 2010 10:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nou, leuk hoor. Een kerst met vieze drap.
Kijk zo hoort hetquote:Op zondag 19 december 2010 11:23 schreef SevD het volgende:
Zag m'n overbuurvrouw van 70 ofzo naar buiten komen met een bezem, maar ff naar binnen gestuurd en het voor haar gedaan![]()
Voorlopige data met de weerstations die info hebben opgestuurd? Toch niks mis mee.quote:Op zondag 19 december 2010 11:22 schreef superworm het volgende:
De KNMI sneeuwdek kaart klopt van geen kant! Geen enkel punt met gegevens in 3 provincies!
Ja heel wat metingen ontbreken nog, ze hebben zelf ook last van de sneeuw denk ik.quote:Op zondag 19 december 2010 11:22 schreef superworm het volgende:
De KNMI sneeuwdek kaart klopt van geen kant! Geen enkel punt met gegevens in 3 provincies!
Jammer dat die zover afbuigt.quote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef kahaarin het volgende:
Incoming: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Ziet er lief uit.
Pfff dan zou ik morgen serieus met een slee de post moeten doen als dat ook nog over ons land trokquote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef kahaarin het volgende:
Ziet er lief uit.
Paar rendieren charteren.quote:Op zondag 19 december 2010 11:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pfff dan zou ik morgen serieus met een slee de post moeten doen als dat ook nog over ons land trok
Misschien willen onze 2 honden wel dienst doen als..quote:
Trekt zo Duitsland in, zo te zien krijgen wij daar weinig van mee?quote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef kahaarin het volgende:
Ziet er lief uit.
Denk het wel.quote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Trekt zo Duitsland in, zo te zien krijgen wij daar weinig van mee?
Het staartje zal over ons land trekken. Dit zal alleen pas laat in de middag gaan gebeuren zoals het er nu naar uitzietquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Trekt zo Duitsland in, zo te zien krijgen wij daar weinig van mee?
Klopt, KNMI heeft het over 15 uur in Zuid-Holland.quote:Op zondag 19 december 2010 11:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het staartje zal over ons land trekken. Dit zal alleen pas laat in de middag gaan gebeuren zoals het er nu naar uitziet
Mijn buurvrouw van 82 wilde er niets van weten (mijn vriend was net aan de veegbeurt begonnen), die vond het veel te leuk om het zelf te doenquote:
Lol, maar dan is hij er toch wel bij gebleven om een oogje in het zeil te houden? Dat is imo net zo goed meehelpen.quote:Op zondag 19 december 2010 12:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw van 82 wilde er niets van weten (mijn vriend was net aan de veegbeurt begonnen), die vond het veel te leuk om het zelf te doen.
Dat lijkt me toch zo mooi he, om dat eens in het echt mee te mogen maken. Dát is pas een pak sneeuwquote:Op zondag 19 december 2010 12:10 schreef INViCTuS het volgende:
Hier staan nog een aantal erg mooie foto'sdaar hebben ze last van schneeverwehungen haha..
http://www.wetteronline.d(...)hohe_Schneewehen.htm
Serieus dat gaat problemen geven als het gaat dooien.quote:Op zondag 19 december 2010 12:10 schreef INViCTuS het volgende:
Hier staan nog een aantal erg mooie foto'sdaar hebben ze last van schneeverwehungen haha..
http://www.wetteronline.d(...)hohe_Schneewehen.htm
Het is maar wat je graag doet. En dan nog als werk.... Wat doe je normaal dan?quote:Op zondag 19 december 2010 12:27 schreef StateOfMind het volgende:
Ach, morgen sowieso lekker sneeuwschuiven op het werk. We hebben zo'n opzetstuk aangeschaft voor op de heftruck en dat werkt perfect. Lekker de put en de docks en de parkeerplaatsen en het voorterrein schoonmaken. Afgelopen vrijdag anderhalf uur mee bezig geweest. Morgen weer.
Is nog hartstikke leuk om te doen ook nog
Als het gaat dooien is het niet in een keer dat alles onderlooptquote:Op zondag 19 december 2010 12:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Serieus dat gaat problemen geven als het gaat dooien.
Natuurlijk machtig om te zien
quote:Op zondag 19 december 2010 12:43 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Het is maar wat je graag doet. En dan nog als werk.... Wat doe je normaal dan?
Komt een beetje neerbuigend over, klein beetje maarquote:Op zondag 19 december 2010 12:47 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik stel toch gewoon een vraag
Ik kan me niet voorstellen dat je daar plezier in hebt. Kan toch?quote:Op zondag 19 december 2010 12:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Komt een beetje neerbuigend over, klein beetje maar
Als ik zo vrij mag zijn daar antwoord op te geven, niet overal: http://www.9292ov.nl/9292ov4.aspquote:
Dan moet je nog veel leren in het echte leven, dude.quote:Op zondag 19 december 2010 12:50 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je daar plezier in hebt. Kan toch?
Nee, zie rtvwest en zelfs dat is niet vertrouwd en actueel. Ik weet het verder ook niet, behalve dat RR wel rijdt maar waar en tot waar weet ik nietquote:
Tram 2 ook niet. dus ik ga maar niet naar de stad.quote:Op zondag 19 december 2010 12:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee, zie rtvwest en zelfs dat is niet vertrouwd en actueel. Ik weet het verder ook niet, behalve dat RR wel rijdt maar waar en tot waar weet ik niet
De dooi die ik dacht te zien voor maandag is nu opgeschoven naar woensdag/donderdag. Daarna gaat het wel weer koud worden en kans op neerslag... Even nog afwachtenquote:Op zondag 19 december 2010 13:01 schreef Stephan1237 het volgende:
En nu de grote vraag:
Krijgen we een witte kerst denken jullie?
Volgens KNMI 40 % kans erop
In Den Haag bedoel je? Ik zie heel weinig trams rijden, wel net twee sneeuwschuivers voorbij gekomen om de tramrails schoon te makenquote:
LOL!quote:Op zondag 19 december 2010 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tering veel sneeuw ligt er hier in Den Haag!!!
Niet naar die 3u vooruit kijken. Daar klopt geen drol vanquote:Op zondag 19 december 2010 13:14 schreef Mercer het volgende:
OMG!!![]()
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx
[..]
LOL!
Jawel, het gaat draaien!quote:Op zondag 19 december 2010 13:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet naar die 3u vooruit kijken. Daar klopt geen drol van
Mwoah, als je normaal een hele dag achter de computer zit, is het een keer een welkome afwisseling hoor. Lekker warm aankleden zodat je van de kou geen last hebt en lekker rondcrossen buiten in de sneeuw met een heftruck. Het is weer eens wat andersquote:Op zondag 19 december 2010 12:50 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je daar plezier in hebt. Kan toch?
Niets van aantrekken wat hij zegt! Als jij het naar je zin hebt is het helemaal goed.quote:Op zondag 19 december 2010 13:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mwoah, als je normaal een hele dag achter de computer zit, is het een keer een welkome afwisseling hoor. Lekker warm aankleden zodat je van de kou geen last hebt en lekker rondcrossen buiten in de sneeuw met een heftruck. Het is weer eens wat anders
dat gaat echt niet gebeuren.quote:
Uiteraard gaat er wel iets veranderen alleen geeft die 3u vooruit niet een top beeld wat er echt gaat gebeurenquote:Op zondag 19 december 2010 13:16 schreef Mercer het volgende:
[..]
Jawel, het gaat draaien!Zie ook deze: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=exp
oepsquote:Op zondag 19 december 2010 13:19 schreef Mercer het volgende:
[..]
Nee, niet door je voorruit kijken, maar vooruit kijken is volgens mij best oke.
Hier in Brussel sneeuwt het al een uur behoorlijk door. Maar er is vannacht vrijwel niets gevallen, dus ik denk dat er een centimeter of 4 ligt momenteel.quote:Op zondag 19 december 2010 13:38 schreef junkiexp het volgende:
In Brussel sneeuwt het heel behoorlijk :
http://www.brussel.be/artdet.cfm/4664
Tass,, Nijmegen was het toch?quote:Op zondag 19 december 2010 13:42 schreef tass het volgende:
Net even een rondje gelopen met m'n 12 oude hond en hij begon gewoon te springen, zo leuk vond ie het![]()
Inmiddels ligt er een centimeter of 10 denk ik. Begint er een beetje op te lijken. Kom maar op met het dubbele![]()
Ik heb nog geen bus gezien; fietspaden zijn totaal verdwenen en de wegen zijn niet gestrooid of geschoven. Kortom; alles wat er rijdt gaat niet harder dan 10 km per uur.
En ik wilde morgen nog wel even naar de uniquote:Op zondag 19 december 2010 13:42 schreef tass het volgende:
Net even een rondje gelopen met m'n 12 oude hond en hij begon gewoon te springen, zo leuk vond ie het![]()
Inmiddels ligt er een centimeter of 10 denk ik. Begint er een beetje op te lijken. Kom maar op met het dubbele![]()
Ik heb nog geen bus gezien; fietspaden zijn totaal verdwenen en de wegen zijn niet gestrooid of geschoven. Kortom; alles wat er rijdt gaat niet harder dan 10 km per uur.
NEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 19 december 2010 13:54 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Boven de zwarte lijn gaat er heel waarschijnlijk geen sneeuw vallen.
Even afwachten dus.
Gelukkig is het voor de meesten vakantie..quote:Op zondag 19 december 2010 14:01 schreef RiKe het volgende:
Heel de randstad plat, dat zou ZO grappig zijn
Ik denk dat je vooral het deel op het kanaal in de gaten moet houden. Dit wat er nu over het land trekt is pas het begin voor het diepe zuiden. Rond een uur of 6 komt het "kanaal" gedeelte pas over Zuid-Nederland tot een uur of 23.00.quote:Op zondag 19 december 2010 14:07 schreef INViCTuS het volgende:
Het kan aan mij liggen maar heb toch de indruk dat het iets noordelijker gaat trekken dus ook een gedeelte boven die lijn nog wel wat krijgt. Al zal het nergens grote hoeveelheden opleveren...
Die dooi mg van mij woensdag en de dagen daarna wel wegblijven. Nog niet echt in verdiept dus ik weet niet hoe zeker die gaat doorzetten. Zuid en zuidwest lijken vooral dooi te krijgen.
Hoe zuidwest is zuidwest in jouw geval?quote:Op zondag 19 december 2010 14:18 schreef Ambrosius het volgende:
Hele lichte sneeuw in het zuidwesten nu.
Wishful thinkingquote:Op zondag 19 december 2010 14:07 schreef INViCTuS het volgende:
Het kan aan mij liggen maar heb toch de indruk dat het iets noordelijker gaat trekken dus ook een gedeelte boven die lijn nog wel wat krijgt. Al zal het nergens grote hoeveelheden opleveren...
Die dooi mg van mij woensdag en de dagen daarna wel wegblijven. Nog niet echt in verdiept dus ik weet niet hoe zeker die gaat doorzetten. Zuid en zuidwest lijken vooral dooi te krijgen.
Zuidwest Brabant.quote:Op zondag 19 december 2010 14:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe zuidwest is zuidwest in jouw geval?
Waar ?quote:Op zondag 19 december 2010 14:25 schreef Lienzz het volgende:
hier heel veel sneeuw, sneeuwt nog steeds.
Wel handig als je vermeldt waar hier isquote:Op zondag 19 december 2010 14:25 schreef Lienzz het volgende:
hier heel veel sneeuw, sneeuwt nog steeds.
En als de dorpen wel te fietsen waren maar geen fietspaden naar de dorpen dan had je ook wat om op te merkenquote:Op zondag 19 december 2010 14:26 schreef Schuifpui het volgende:
In Delft ligt zo'n 12 cm. Net even een rondje van 20 km gefietst. De steden en dorpjes zijn erg slecht, maar de fietspaden langs de provinciale wegen waren helemaal sneeuwvrij, terwijl daar dus echt helemaal niemand komt nu. Hoezo zout tekort.![]()
Ik verwacht verder geen sneeuw meer hier trouwens.
Nee dan was ik daar niet gaan fietsen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En als de dorpen wel te fietsen waren maar geen fietspaden naar de dorpen dan had je ook wat om op te merken
Is gewoon toeval, het klopt vaker niet dan wel is mijn ervaring.quote:Op zondag 19 december 2010 14:39 schreef Jor_Dii het volgende:
De 24uurs radar is wel erg correct want de band die nu over Nederland schuift wil niet verder en NO Brabant zal dus moeten wachten tot 17u ongeveer eer er nieuwe sneeuw aankomt..
Ligt er veel in Venray?quote:Op zondag 19 december 2010 14:46 schreef lezzer het volgende:
Lichte sneeuw in de peel nu. ik kom net terug uit venray, bezoek nu al naar huis gebracht.
Hier wordt ook niet meer gestrooid, alleen geschoven. Ik denk dat we de sneeuw vandaag net missen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:53 schreef TT22 het volgende:
Hier in Venlo ligt er bijna 10cm schat ik zo en het is weer begonnen met sneeuwenStrooien hebben ze hier in de buurt ook nog niet van gehoord volgens mij, alle wegen zijn verandert in ijsbanen
ik vind dat er al genoeg ligt hier dus echt erg vind ik het ook niet...quote:Op zondag 19 december 2010 14:58 schreef Mercer het volgende:
Alles boven de rivieren kan het vergeten qua sneeuw.
Bij PSV-Roda is het behoorlijk aan het sneeuwen hehe.quote:Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef TommyGun het volgende:
Lichte sneeuw in Ehv. Stelt weinig voor.
quote:Op zondag 19 december 2010 15:11 schreef byah het volgende:
Er gingen hier net 2 langlaufers door de straat
Daar sneeuwde het nog niet toen wij weg gingen. Lag zo'n cm of 5 van vannacht nog, en inmiddels sneeuwt het er wel (volgens mijn schoonzus die we daar naar huis gebracht hadden en die we later nog belden).quote:
Ja Re, dat gaat met gemakquote:Op zondag 19 december 2010 14:27 schreef Re het volgende:
kijken of ik morgen wel naar mijn werk kom...
jaha, maar het is zo'n kek excuusquote:
Wat nu op het kanaal en de westkust België intrekt gaat ons pas raken rond 6/7uquote:Op zondag 19 december 2010 15:31 schreef INViCTuS het volgende:
Buienradar zegt strax sneeuw in de achterhoek. Zal niet veel wezen maar toch...
Dat dus, ik moest het raam zelfs open doenquote:Op zondag 19 december 2010 15:36 schreef Asgard het volgende:
Je moet heeeeeeeeeeel goed kijken, maar het sneeuwt in Rotterdam.
quote:Op zondag 19 december 2010 15:36 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat dus, ik moest het raam zelfs open doen
Klopt wel zo'n beetje. Frieslandquote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Extreem weer geeft KNMI nu af voor Limburg.
maar goed dat we gewoon onze intuïtie gevolgd hebben hierquote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef Drassss het volgende:
Ik weet niet hoe erg het nu bij jou is, maar hier valt het nog mee met de sneeuw. De komende uren zal het wel iets intensiever worden denk ik.quote:Op zondag 19 december 2010 16:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
maar goed dat we gewoon onze intuïtie gevolgd hebben hier
Het gaat er meer om dat mijn schoonzus echt naar huis moet. Dus die kan niet leuk op de bank blijven pitten ofzo.quote:Op zondag 19 december 2010 16:19 schreef Drassss het volgende:
Achja waarom risico nemen met dit weer als het niet echt nodig is he
Ah oke, dat wist ik natuurlijk nietquote:Op zondag 19 december 2010 16:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat mijn schoonzus echt naar huis moet. Dus die kan niet leuk op de bank blijven pitten ofzo.
En hier sneeuwt het eigenlijk toch best behoorlijk vind ik.
Echt het omgekeerde van vorig jaar.quote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Hendig sjiek slippen...quote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Winter Wonder Maastricht.
'quote:Op zondag 19 december 2010 16:31 schreef Big_Yin het volgende:
Hier in de buurt van Edinburgh sneeuwt het af en toe ook weer.
Is hier maar 1 cm gevallen vandaag maar als ik de beelden op de verkeer- camera's zie dan is er rondom Edinburgh zelf meer gevallen en vliegveld is ook weer gesloten geweest vandaag.
Dat onderste gebied niet lijkt me.quote:Op zondag 19 december 2010 16:39 schreef junkiexp het volgende:
Gaat dat gebied boven NW Frankrijk ons bereiken denken jullie ?
idem.quote:Op zondag 19 december 2010 16:45 schreef Drassss het volgende:
Weer hard aan het sneeuwen hiergrote vlokken.
Ja Leuvenhaven idd.quote:Op zondag 19 december 2010 16:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik heb het waarschijnlijk al vaker gezegd, maar wat een bofkont ben jij met een dakterras in hartje stad! (Leuvehaven?)
Spotprijs vergeleken met mij in Amsterdam, maar dat is nu eenmaal marktwerking.quote:Op zondag 19 december 2010 16:54 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja Leuvenhaven idd.
Ik heb er ook 230 K voor moeten aftikken, alles heeft zijn prijs
Idd, daar betaal je voor een soortgelijke appartement met 100 m2 en een dakterras waarschijnlijk over de 3 ton, complete waanzin.quote:Op zondag 19 december 2010 16:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Spotprijs vergeleken met mij in Amsterdam, maar dat is nu eenmaal marktwerking.
Flink pak sneeuw gevallen daar, nu ook lichte sneeuw?
quote:Op zondag 19 december 2010 16:58 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Idd, daar betaal je voor een soortgelijke appartement met 100 m2 en een dakterras waarschijnlijk over de 3 ton, complete waanzin.
Jij woonde toch in Spijkcity voorheen ?
JAH!quote:Op zondag 19 december 2010 17:01 schreef junkiexp het volgende:
Groningen en Leeuwarden zullen trouwens wel ongeduldig worden
Ik denk dat ik mijn baas bel of hij me wilt ophalenquote:
Wees gerust....quote:Op zondag 19 december 2010 17:07 schreef lezzer het volgende:
Hier in De Peel is het nu gestopt met sneeuwen.
Ik zag het jaquote:Op zondag 19 december 2010 17:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wees gerust....
Er is nog wat op komst
Zuid-Limburg... Verkeerschaos als je er van spreken mag.quote:Op zondag 19 december 2010 17:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Prachtige oranje lucht hier in Oss.
Ben overigens wel benieuwd naar de situatie in Limburg en zuidelijker..
quote:Op zondag 19 december 2010 17:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Prachtige oranje lucht hier in Oss.
Ben overigens wel benieuwd naar de situatie in Limburg en zuidelijker..
Hier in Groningen is het al pikkedonkerquote:Op zondag 19 december 2010 17:39 schreef junkiexp het volgende:
Hier is het nu ook constant gaan sneeuwen, mooie grijze/oranje lucht.
Hoe zit het met de ijsgroei ?quote:Op zondag 19 december 2010 17:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Droog, geen sneeuw niks nopes. Die Pier kan van mij een kale kerstboom krijgen..mijn vermoede zijn tot nu toe goed. Ook de komende dagen verwacht ik geen ene pak sneeuw.
quote:Op zondag 19 december 2010 18:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Het sneeuwt hier als een malle.. komt weer 5 centimeter bij zo
Hier in Maastricht hoeft het wat mij berteft even niet meer, er ligt een mooi pak nuquote:Op zondag 19 december 2010 18:16 schreef Fireblast het volgende:
Hoop dat het hier rond Leiden nog even gaat sneeuwen.
Inderdaad, alleen op de "anac" brug is het verrot, snelweg richting beuningen idem. Rijden maar 40 -50 km/uquote:Op zondag 19 december 2010 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
In Nijmegen is het al sinds een uurtje of 16.30 continue aan het sneeuwen. Niks schokkend helaas, maar toch beter dan niets.
Overigens zijn hier vrijwel alle wegen en fietspaden al de hele dag volledig wit, maar het is goed te rijden.
Hier in Amsterdam vallen er inderdaad alweer minivlokjes naar beneden. (en stuiven weer omhoog, flinke windvlagen)quote:Op zondag 19 december 2010 18:36 schreef KonnieKipke het volgende:
Regio Amsterdam krijgt er toch nog wat bij zo te zien naast de 25 cm die er al ligt
1,5 km, dat kun je beter gaan lopen dan.quote:Op zondag 19 december 2010 18:36 schreef fotostarter het volgende:
En ik kan morgen anderhalve km fietsen op een weg waar geen korrel zout gestrooid gaat worden
Het gaat erom spannen. Een deel van Amsterdam zal waarschijnlijk wel een stukje wolk meepakken.quote:Op zondag 19 december 2010 18:42 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam vallen er inderdaad alweer minivlokjes naar beneden. (en stuiven weer omhoog, flinke windvlagen)
Dat doe ik vaak ook.quote:Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
1,5 km, dat kun je beter gaan lopen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |