ik vind dat er al genoeg ligt hier dus echt erg vind ik het ook niet...quote:Op zondag 19 december 2010 14:58 schreef Mercer het volgende:
Alles boven de rivieren kan het vergeten qua sneeuw.
Bij PSV-Roda is het behoorlijk aan het sneeuwen hehe.quote:Op zondag 19 december 2010 15:01 schreef TommyGun het volgende:
Lichte sneeuw in Ehv. Stelt weinig voor.
quote:Op zondag 19 december 2010 15:11 schreef byah het volgende:
Er gingen hier net 2 langlaufers door de straat
Daar sneeuwde het nog niet toen wij weg gingen. Lag zo'n cm of 5 van vannacht nog, en inmiddels sneeuwt het er wel (volgens mijn schoonzus die we daar naar huis gebracht hadden en die we later nog belden).quote:
Ja Re, dat gaat met gemakquote:Op zondag 19 december 2010 14:27 schreef Re het volgende:
kijken of ik morgen wel naar mijn werk kom...
jaha, maar het is zo'n kek excuusquote:
Wat nu op het kanaal en de westkust België intrekt gaat ons pas raken rond 6/7uquote:Op zondag 19 december 2010 15:31 schreef INViCTuS het volgende:
Buienradar zegt strax sneeuw in de achterhoek. Zal niet veel wezen maar toch...
Dat dus, ik moest het raam zelfs open doenquote:Op zondag 19 december 2010 15:36 schreef Asgard het volgende:
Je moet heeeeeeeeeeel goed kijken, maar het sneeuwt in Rotterdam.
quote:Op zondag 19 december 2010 15:36 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat dus, ik moest het raam zelfs open doen
Klopt wel zo'n beetje. Frieslandquote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Extreem weer geeft KNMI nu af voor Limburg.
maar goed dat we gewoon onze intuïtie gevolgd hebben hierquote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef Drassss het volgende:
Ik weet niet hoe erg het nu bij jou is, maar hier valt het nog mee met de sneeuw. De komende uren zal het wel iets intensiever worden denk ik.quote:Op zondag 19 december 2010 16:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
maar goed dat we gewoon onze intuïtie gevolgd hebben hier
Het gaat er meer om dat mijn schoonzus echt naar huis moet. Dus die kan niet leuk op de bank blijven pitten ofzo.quote:Op zondag 19 december 2010 16:19 schreef Drassss het volgende:
Achja waarom risico nemen met dit weer als het niet echt nodig is he
Ah oke, dat wist ik natuurlijk nietquote:Op zondag 19 december 2010 16:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat mijn schoonzus echt naar huis moet. Dus die kan niet leuk op de bank blijven pitten ofzo.
En hier sneeuwt het eigenlijk toch best behoorlijk vind ik.
Echt het omgekeerde van vorig jaar.quote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Hendig sjiek slippen...quote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Winter Wonder Maastricht.
'quote:Op zondag 19 december 2010 16:31 schreef Big_Yin het volgende:
Hier in de buurt van Edinburgh sneeuwt het af en toe ook weer.
Is hier maar 1 cm gevallen vandaag maar als ik de beelden op de verkeer- camera's zie dan is er rondom Edinburgh zelf meer gevallen en vliegveld is ook weer gesloten geweest vandaag.
Dat onderste gebied niet lijkt me.quote:Op zondag 19 december 2010 16:39 schreef junkiexp het volgende:
Gaat dat gebied boven NW Frankrijk ons bereiken denken jullie ?
idem.quote:Op zondag 19 december 2010 16:45 schreef Drassss het volgende:
Weer hard aan het sneeuwen hiergrote vlokken.
Ja Leuvenhaven idd.quote:Op zondag 19 december 2010 16:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik heb het waarschijnlijk al vaker gezegd, maar wat een bofkont ben jij met een dakterras in hartje stad! (Leuvehaven?)
Spotprijs vergeleken met mij in Amsterdam, maar dat is nu eenmaal marktwerking.quote:Op zondag 19 december 2010 16:54 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja Leuvenhaven idd.
Ik heb er ook 230 K voor moeten aftikken, alles heeft zijn prijs
Idd, daar betaal je voor een soortgelijke appartement met 100 m2 en een dakterras waarschijnlijk over de 3 ton, complete waanzin.quote:Op zondag 19 december 2010 16:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Spotprijs vergeleken met mij in Amsterdam, maar dat is nu eenmaal marktwerking.
Flink pak sneeuw gevallen daar, nu ook lichte sneeuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |