Niet naar die 3u vooruit kijken. Daar klopt geen drol vanquote:Op zondag 19 december 2010 13:14 schreef Mercer het volgende:
OMG!!![]()
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx
[..]
LOL!
Jawel, het gaat draaien!quote:Op zondag 19 december 2010 13:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet naar die 3u vooruit kijken. Daar klopt geen drol van
Mwoah, als je normaal een hele dag achter de computer zit, is het een keer een welkome afwisseling hoor. Lekker warm aankleden zodat je van de kou geen last hebt en lekker rondcrossen buiten in de sneeuw met een heftruck. Het is weer eens wat andersquote:Op zondag 19 december 2010 12:50 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je daar plezier in hebt. Kan toch?
Niets van aantrekken wat hij zegt! Als jij het naar je zin hebt is het helemaal goed.quote:Op zondag 19 december 2010 13:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mwoah, als je normaal een hele dag achter de computer zit, is het een keer een welkome afwisseling hoor. Lekker warm aankleden zodat je van de kou geen last hebt en lekker rondcrossen buiten in de sneeuw met een heftruck. Het is weer eens wat anders
dat gaat echt niet gebeuren.quote:
Uiteraard gaat er wel iets veranderen alleen geeft die 3u vooruit niet een top beeld wat er echt gaat gebeurenquote:Op zondag 19 december 2010 13:16 schreef Mercer het volgende:
[..]
Jawel, het gaat draaien!Zie ook deze: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=exp
oepsquote:Op zondag 19 december 2010 13:19 schreef Mercer het volgende:
[..]
Nee, niet door je voorruit kijken, maar vooruit kijken is volgens mij best oke.
Hier in Brussel sneeuwt het al een uur behoorlijk door. Maar er is vannacht vrijwel niets gevallen, dus ik denk dat er een centimeter of 4 ligt momenteel.quote:Op zondag 19 december 2010 13:38 schreef junkiexp het volgende:
In Brussel sneeuwt het heel behoorlijk :
http://www.brussel.be/artdet.cfm/4664
Tass,, Nijmegen was het toch?quote:Op zondag 19 december 2010 13:42 schreef tass het volgende:
Net even een rondje gelopen met m'n 12 oude hond en hij begon gewoon te springen, zo leuk vond ie het![]()
Inmiddels ligt er een centimeter of 10 denk ik. Begint er een beetje op te lijken. Kom maar op met het dubbele![]()
Ik heb nog geen bus gezien; fietspaden zijn totaal verdwenen en de wegen zijn niet gestrooid of geschoven. Kortom; alles wat er rijdt gaat niet harder dan 10 km per uur.
En ik wilde morgen nog wel even naar de uniquote:Op zondag 19 december 2010 13:42 schreef tass het volgende:
Net even een rondje gelopen met m'n 12 oude hond en hij begon gewoon te springen, zo leuk vond ie het![]()
Inmiddels ligt er een centimeter of 10 denk ik. Begint er een beetje op te lijken. Kom maar op met het dubbele![]()
Ik heb nog geen bus gezien; fietspaden zijn totaal verdwenen en de wegen zijn niet gestrooid of geschoven. Kortom; alles wat er rijdt gaat niet harder dan 10 km per uur.
NEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 19 december 2010 13:54 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Boven de zwarte lijn gaat er heel waarschijnlijk geen sneeuw vallen.
Even afwachten dus.
Gelukkig is het voor de meesten vakantie..quote:Op zondag 19 december 2010 14:01 schreef RiKe het volgende:
Heel de randstad plat, dat zou ZO grappig zijn
Ik denk dat je vooral het deel op het kanaal in de gaten moet houden. Dit wat er nu over het land trekt is pas het begin voor het diepe zuiden. Rond een uur of 6 komt het "kanaal" gedeelte pas over Zuid-Nederland tot een uur of 23.00.quote:Op zondag 19 december 2010 14:07 schreef INViCTuS het volgende:
Het kan aan mij liggen maar heb toch de indruk dat het iets noordelijker gaat trekken dus ook een gedeelte boven die lijn nog wel wat krijgt. Al zal het nergens grote hoeveelheden opleveren...
Die dooi mg van mij woensdag en de dagen daarna wel wegblijven. Nog niet echt in verdiept dus ik weet niet hoe zeker die gaat doorzetten. Zuid en zuidwest lijken vooral dooi te krijgen.
Hoe zuidwest is zuidwest in jouw geval?quote:Op zondag 19 december 2010 14:18 schreef Ambrosius het volgende:
Hele lichte sneeuw in het zuidwesten nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |