quote:Op zondag 19 december 2010 16:58 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Idd, daar betaal je voor een soortgelijke appartement met 100 m2 en een dakterras waarschijnlijk over de 3 ton, complete waanzin.
Jij woonde toch in Spijkcity voorheen ?
JAH!quote:Op zondag 19 december 2010 17:01 schreef junkiexp het volgende:
Groningen en Leeuwarden zullen trouwens wel ongeduldig worden
Ik denk dat ik mijn baas bel of hij me wilt ophalenquote:
Wees gerust....quote:Op zondag 19 december 2010 17:07 schreef lezzer het volgende:
Hier in De Peel is het nu gestopt met sneeuwen.
Ik zag het jaquote:Op zondag 19 december 2010 17:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wees gerust....
Er is nog wat op komst
Zuid-Limburg... Verkeerschaos als je er van spreken mag.quote:Op zondag 19 december 2010 17:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Prachtige oranje lucht hier in Oss.
Ben overigens wel benieuwd naar de situatie in Limburg en zuidelijker..
quote:Op zondag 19 december 2010 17:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Prachtige oranje lucht hier in Oss.
Ben overigens wel benieuwd naar de situatie in Limburg en zuidelijker..
Hier in Groningen is het al pikkedonkerquote:Op zondag 19 december 2010 17:39 schreef junkiexp het volgende:
Hier is het nu ook constant gaan sneeuwen, mooie grijze/oranje lucht.
Hoe zit het met de ijsgroei ?quote:Op zondag 19 december 2010 17:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Droog, geen sneeuw niks nopes. Die Pier kan van mij een kale kerstboom krijgen..mijn vermoede zijn tot nu toe goed. Ook de komende dagen verwacht ik geen ene pak sneeuw.
quote:Op zondag 19 december 2010 18:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Het sneeuwt hier als een malle.. komt weer 5 centimeter bij zo
Hier in Maastricht hoeft het wat mij berteft even niet meer, er ligt een mooi pak nuquote:Op zondag 19 december 2010 18:16 schreef Fireblast het volgende:
Hoop dat het hier rond Leiden nog even gaat sneeuwen.
Inderdaad, alleen op de "anac" brug is het verrot, snelweg richting beuningen idem. Rijden maar 40 -50 km/uquote:Op zondag 19 december 2010 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
In Nijmegen is het al sinds een uurtje of 16.30 continue aan het sneeuwen. Niks schokkend helaas, maar toch beter dan niets.
Overigens zijn hier vrijwel alle wegen en fietspaden al de hele dag volledig wit, maar het is goed te rijden.
Hier in Amsterdam vallen er inderdaad alweer minivlokjes naar beneden. (en stuiven weer omhoog, flinke windvlagen)quote:Op zondag 19 december 2010 18:36 schreef KonnieKipke het volgende:
Regio Amsterdam krijgt er toch nog wat bij zo te zien naast de 25 cm die er al ligt
1,5 km, dat kun je beter gaan lopen dan.quote:Op zondag 19 december 2010 18:36 schreef fotostarter het volgende:
En ik kan morgen anderhalve km fietsen op een weg waar geen korrel zout gestrooid gaat worden
Het gaat erom spannen. Een deel van Amsterdam zal waarschijnlijk wel een stukje wolk meepakken.quote:Op zondag 19 december 2010 18:42 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam vallen er inderdaad alweer minivlokjes naar beneden. (en stuiven weer omhoog, flinke windvlagen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |