maar ben jij er 1?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet nu wat ze bedoelen![]()
Leerzaam topic dit ook.
quote:
quote:
Voor Peaceman wel, hoorde ik vanavond.quote:
dat doe jij goed! hoppa!quote:
ze praat altijd zo overdreven met haar klemtonen en spontane en gezellige dingenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:48 schreef Elusive het volgende:
ik krijg kriebels van haar stem/accent
Dat ze maar helemaal niet praat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef alors het volgende:
[..]
ze praat altijd zo overdreven met haar klemtonen en spontane en gezellige dingenpraat normaal mens.
Ze bleef hangen.quote:
Jammer dat ie nietquote:
ah, leerzaam voor Dago!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
Miss-click op nieuwe topics, Aftrekken varianten
ooohhee!!quote:
Dat is nog wel het allerbeste jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ze maar helemaal niet praat.
Nee, niet nodigquote:
ach ja, jij bent natuurlijk meester in het spanken van de monkey!quote:
Kun je nog samplen, sample dan mee...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Zo goed is dit nummer nou ook weer niet..
willen wel...maar ik weet niet of ik er aan denkquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef Sirolf het volgende:
Ehm... ik heb nog wat anders te doen en ga dus afsluiten voor vandaag, maar kunnen jullie helpen met het bijhouden van het eventlog op http://www.3fmfan.nl/page/eventlog ? Dan kan iedereen dat later weer teruglezen om te zien wat er is gebeurd in de afgelopen uren.
Geniet er toch maar van, want je hoort dit genre veel te weinig op 3FM.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Zo goed is dit nummer nou ook weer niet..
Ervaringsdeskundige ??quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga maar ook in bed liggen... Morgen weer de heldige pret... Mazzel!
gelukkig maar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geniet er toch maar van, want je hoort dit genre veel te weinig op 3FM.
kwootverslaafde!quote:
's nachts als het wat rustiger is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:53 schreef BBQSausage het volgende:
Vorig jaar gingen we toch massaal een zinnetje smsen naar 3333? Doen we dat nu ook weer?
Feivel1quote:
Nee, maar ik hou dan ook niet van Roos.quote:
Ik doe weer meequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:53 schreef BBQSausage het volgende:
Vorig jaar gingen we toch massaal een zinnetje smsen naar 3333? Doen we dat nu ook weer?
Wie nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef henkde_j het volgende:
Ekdom vind het maar al te fijn om met Katja in 1 mic te praten
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou dan ook niet van Roos.
Moet je geen 3fm luisterenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Veel beter dan die altenatieve / gitaar herrie die je veel hoort hoor.
Dan liever naar 5380.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:53 schreef BBQSausage het volgende:
M'n oma denk ik.quote:
Ga dan SLamFM luisterenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Veel beter dan die altenatieve / gitaar herrie die je veel hoort hoor.
Nou die is niet vies van de vrouwtjes had ik gehoord.quote:
zozo, dan weet je meer dan ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nou die is niet vies van de vrouwtjes had ik gehoord.
Doe ik ook niet.quote:
Radio 538quote:
Komt goed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef Sirolf het volgende:
Ehm... ik heb nog wat anders te doen en ga dus afsluiten voor vandaag, maar kunnen jullie helpen met het bijhouden van het eventlog op http://www.3fmfan.nl/page/eventlog ? Dan kan iedereen dat later weer teruglezen om te zien wat er is gebeurd in de afgelopen uren.
Niet je best gedaan op school?quote:
Dat is 95% prut, 4% negerherrie en 1% muziekquote:
Het heet toch 3FM Serious Request en niet SlamFM Serious Requestquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Ik kijk nu 101TV, elk jaar diezelfde discussie. Het is een mainstream actie, dus meer mainstream draaien dan ook.
Zaaddodend zul je bedoelenquote:
Klinkt als een ziekte: De ziekte van allartquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
DJ Allart....godsamme, neem dan een vette djnaam!
En toch opgezet door 3fm en met 3fmDJ's. Dan moeten ze het meer mainstream gaan maken door iets met meer radiozenders te doen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Ik kijk nu 101TV, elk jaar diezelfde discussie. Het is een mainstream actie, dus meer mainstream draaien dan ook.
laat je wijf es bier haluh!quote:
Godskolere zeg dat wel!quote:
Dat zeg ik toch ook niet? Gewoon wat meer mainstream draaien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het heet toch 3FM Serious Request en niet SlamFM Serious Request
Ach ik maak daar niet zo'n punt vanquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij ook neppers.
Ze leest mee... dus...quote:
daweetikquote:
Wie leest mee?quote:
Andere scrobbler gebruiken, de mijne is supersnelquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
M'n radioscrobbler loopt weer eens achter, hij gaat nu my my my scrobblen
Recyclen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef CindieY het volgende:
Hm, wijn op en ik moet naar wc. Toch maar even wachten tot de update.
Mainstream...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Gewoon wat meer mainstream draaien.
Komt snel welquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef DaMook het volgende:
Ik zit er nog niet helemaal in volgens mij, vind het nogal een beetje saai.
mrs Peaceman!quote:
quote:
Coen is gewoon saaiquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef DaMook het volgende:
Ik zit er nog niet helemaal in volgens mij, vind het nogal een beetje saai.
Kan door katja komen, wat is die rustig zeg, kan zeker alleen met alcohol op leuk doenquote:
Ik was er al een tijdje hoor...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:59 schreef drummerdude het volgende:
En DD is ook weer een keer terug! Goedendag allen!
Neen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mainstream...
Je bedoelt hedendaagse Top 40 bagger, Ruk & Bef negert-muziek en Last Christmas?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:00 schreef Qunix het volgende:
Ze is vingeren thuis kijkend naar 101.
Varken in zichtquote:
Drie keer = Trio?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:01 schreef Toverheks het volgende:
vind Katja maar zo zo ze hebben har al 3 keer duidelijk gemaakt dat ze wel ff mee moet doen enzo.
Die beveiliger zorgt er wel voor dat er geen rij komt te staan zo te zien, die snapt de bedoeling niet denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:00 schreef henkde_j het volgende:
Ik dacht dat die Brabo's zo gul waren..![]()
In groningen stond er gewoon constant een rij
Groningen is sowieso exponentioneel leuker dan Eindhovenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:00 schreef henkde_j het volgende:
Ik dacht dat die Brabo's zo gul waren..![]()
In groningen stond er gewoon constant een rij
en internet-wankenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:01 schreef henkde_j het volgende:
Dr staan wat pubertjes te air wanken op Katja
Dat kan ik zeker beamen als Grunnegerquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Groningen is sowieso exponentioneel leuker dan Eindhoven
Ik ook!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat kan ik zeker beamen als Grunneger
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:02 schreef Feivel1 het volgende:
(Excuus voor die melding er doorheen..)
Laat haar maar schuiven met d'r eerste CD'tje waarvan d'r bankrekening vol van loopt.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, Roel is weer in goede staat.
Beam me up, Scotty!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal niks tegen haar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat haar maar schuiven met d'r eerste CD'tje waarvan d'r bankrekening vol van loopt.
Respect...
ikk en eindhoven niet, maar ik geloof je. Grunn is vet!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hij duikt er zo bovenop!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef Feivel1 het volgende:
Ekdom is wel heel veel bij Katja in de buurt he?
Ach zo direct krijgen we vast weer een leuke plaat. Al vind ik de nieuwe zanger stukken beter dan Tim.quote:
zij was al zijn passwords!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef Feivel1 het volgende:
Ja de officiële 3fm dalet houdt het niet bij, en via twitter gaat het niet zo snel ;-)quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
M'n radioscrobbler loopt weer eens achter, hij gaat nu my my my scrobblen
Nicole komt zo ook effe.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef Feivel1 het volgende:
zeg ik net, vind haar beetje saai. al heeft ze het met Giel en Gerard wel gezellig aan tafel, maar daar hebben wij niks aan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef djkoelkast het volgende:
Katja brengt nog niet echt sfeer hoor.
Vorig jaar met van Velzen meteen party, Thomas Acda was ook tof, Katja henkt er maar een beetje bij, ze DO't een beetje.
Dat staat niet gelijk aan kwaliteit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat haar maar schuiven met d'r eerste CD'tje waarvan d'r bankrekening vol van loopt.
Respect...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat die kansloze bewaker daar
Maar Katja heeft TIETEN.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef djkoelkast het volgende:
Vorig jaar met van Velzen meteen party, Thomas Acda was ook tof, Katja henkt er maar een beetje bij, ze DO't een beetje.
laat ie ze tegelijk komen? ja, nu heeft ie de energie nog! wat een baas is die Ekdom toch ook!quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laat ie ze tegelijk komen? ja, nu heeft ie de energie nog! wat een baas is die Ekdom toch ook!
Van Velzen, leuk was dat toenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ze moet ook ons en de mensen buiten vermaken.quote:
er al 2 of 3 keer tegen haar gezegt dat ze leuk moest meedoen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze moet ook ons en de mensen buiten vermaken.
Nog weinig aan bod gekomen, mensen buiten. Coen vergeet het gewoon
Dan mis je wel 43 topics hè...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:07 schreef cheese. het volgende:
word rustig hier jongens, even de douche met een bezoekje vereren.
Daar zorgt Miss Montreal voor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:07 schreef cheese. het volgende:
Kunnen ze in dat huis nou ook gewoon douchen ?
Nee, het wordt een dampend en stampend weekje. DIE LUCHT!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:07 schreef cheese. het volgende:
Duurt nooit zo lang bij mij hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:07 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dan mis je wel 43 topics hè...
Geen idee..quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:07 schreef cheese. het volgende:
Die likt dagelijks de jocks schoon.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Daar zorgt Miss Montreal voor.
Ilse deLange ook !!! En die was WEL SUPERGEZELLIG !.quote:
Ikke welquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef peaceman het volgende:
Nee, maar ik hou dan ook niet van Roos.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
van facebook:
Jacqueline B Ik hoop dat ze Herman gaan bellen want dat wil hij zo graag! Hij heeft net 20 euro gestort en dat is dus 20 weken zakgeld! Geen game voor hem maar de film van Eric Corton maakte hem duidelijk dat dat helemaal niet belangrijk is. Hoe lief is dat, hij is nog maar 9. Ik ben enorm trots op hem
18 december om 23:00
Ilsequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ilse deLange ook !!! En die was WEL SUPERGEZELLIG !.
die speelt wc-papiertjequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die likt dagelijks de jocks schoon.
Sure! http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand een webcam stream die opent in mn WMP?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
van facebook:
Jacqueline B Ik hoop dat ze Herman gaan bellen want dat wil hij zo graag! Hij heeft net 20 euro gestort en dat is dus 20 weken zakgeld! Geen game voor hem maar de film van Eric Corton maakte hem duidelijk dat dat helemaal niet belangrijk is. Hoe lief is dat, hij is nog maar 9. Ik ben enorm trots op hem
18 december om 23:00
EN zij is mijn UserIconquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ilse deLange ook !!! En die was WEL SUPERGEZELLIG !.
Ik bedoel los van mn browser.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sure! http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-b
Gewoon openen in je mediaplayerquote:
Miljoen Miljard.quote:
Niet doen WW'er...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:11 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ach overal waar Ilse woontquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik werk er maar daar wonen?? No way.
Henk!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach overal waar ik Ilse uitwoon
bangquote:
Zij woont daar niet, zij woont in Arnhem geloof ik. Zij is alleen opgegroeid in Almelo en haar ouders wonen daar.quote:
quote:
Whehe dacht even dat ik dat echt had geschrevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |