Nicole komt zo ook effe.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef Feivel1 het volgende:
Ekdom is wel heel veel bij Katja in de buurt he?
zeg ik net, vind haar beetje saai. al heeft ze het met Giel en Gerard wel gezellig aan tafel, maar daar hebben wij niks aan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef djkoelkast het volgende:
Katja brengt nog niet echt sfeer hoor.
Vorig jaar met van Velzen meteen party, Thomas Acda was ook tof, Katja henkt er maar een beetje bij, ze DO't een beetje.
Dat staat niet gelijk aan kwaliteit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat haar maar schuiven met d'r eerste CD'tje waarvan d'r bankrekening vol van loopt.
Respect...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat die kansloze bewaker daar
Maar Katja heeft TIETEN.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef djkoelkast het volgende:
Vorig jaar met van Velzen meteen party, Thomas Acda was ook tof, Katja henkt er maar een beetje bij, ze DO't een beetje.
laat ie ze tegelijk komen? ja, nu heeft ie de energie nog! wat een baas is die Ekdom toch ook!quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laat ie ze tegelijk komen? ja, nu heeft ie de energie nog! wat een baas is die Ekdom toch ook!
Van Velzen, leuk was dat toenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ze moet ook ons en de mensen buiten vermaken.quote:
er al 2 of 3 keer tegen haar gezegt dat ze leuk moest meedoen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze moet ook ons en de mensen buiten vermaken.
Nog weinig aan bod gekomen, mensen buiten. Coen vergeet het gewoon
Dan mis je wel 43 topics hè...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:07 schreef cheese. het volgende:
word rustig hier jongens, even de douche met een bezoekje vereren.
Daar zorgt Miss Montreal voor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:07 schreef cheese. het volgende:
Kunnen ze in dat huis nou ook gewoon douchen ?
Nee, het wordt een dampend en stampend weekje. DIE LUCHT!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:07 schreef cheese. het volgende:
Duurt nooit zo lang bij mij hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:07 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dan mis je wel 43 topics hè...
Geen idee..quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:07 schreef cheese. het volgende:
Die likt dagelijks de jocks schoon.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Daar zorgt Miss Montreal voor.
Ilse deLange ook !!! En die was WEL SUPERGEZELLIG !.quote:
Ikke welquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef peaceman het volgende:
Nee, maar ik hou dan ook niet van Roos.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
van facebook:
Jacqueline B Ik hoop dat ze Herman gaan bellen want dat wil hij zo graag! Hij heeft net 20 euro gestort en dat is dus 20 weken zakgeld! Geen game voor hem maar de film van Eric Corton maakte hem duidelijk dat dat helemaal niet belangrijk is. Hoe lief is dat, hij is nog maar 9. Ik ben enorm trots op hem
18 december om 23:00
Ilsequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ilse deLange ook !!! En die was WEL SUPERGEZELLIG !.
die speelt wc-papiertjequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die likt dagelijks de jocks schoon.
Sure! http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand een webcam stream die opent in mn WMP?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
van facebook:
Jacqueline B Ik hoop dat ze Herman gaan bellen want dat wil hij zo graag! Hij heeft net 20 euro gestort en dat is dus 20 weken zakgeld! Geen game voor hem maar de film van Eric Corton maakte hem duidelijk dat dat helemaal niet belangrijk is. Hoe lief is dat, hij is nog maar 9. Ik ben enorm trots op hem
18 december om 23:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |