Kun je nog samplen, sample dan mee...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Zo goed is dit nummer nou ook weer niet..
willen wel...maar ik weet niet of ik er aan denkquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef Sirolf het volgende:
Ehm... ik heb nog wat anders te doen en ga dus afsluiten voor vandaag, maar kunnen jullie helpen met het bijhouden van het eventlog op http://www.3fmfan.nl/page/eventlog ? Dan kan iedereen dat later weer teruglezen om te zien wat er is gebeurd in de afgelopen uren.
Geniet er toch maar van, want je hoort dit genre veel te weinig op 3FM.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Zo goed is dit nummer nou ook weer niet..
Ervaringsdeskundige ??quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga maar ook in bed liggen... Morgen weer de heldige pret... Mazzel!
gelukkig maar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geniet er toch maar van, want je hoort dit genre veel te weinig op 3FM.
kwootverslaafde!quote:
's nachts als het wat rustiger is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:53 schreef BBQSausage het volgende:
Vorig jaar gingen we toch massaal een zinnetje smsen naar 3333? Doen we dat nu ook weer?
Feivel1quote:
Nee, maar ik hou dan ook niet van Roos.quote:
Ik doe weer meequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:53 schreef BBQSausage het volgende:
Vorig jaar gingen we toch massaal een zinnetje smsen naar 3333? Doen we dat nu ook weer?
Wie nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef henkde_j het volgende:
Ekdom vind het maar al te fijn om met Katja in 1 mic te praten
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou dan ook niet van Roos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |