Die speelt er ook al wat jaartjes, kerel. In zijn eerste seizoenen gewoon een basiskracht. Dat zal die lopende frituurkraam nooit worden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kan er wel om lachen, maar Kromkamp heeft nog niets bijgedragen dit seizoen en die staat bij PSV gewoon op de loonlijst.
Dagdag.quote:
Jelmer vind ik ook leuk erbij.quote:
Alles goed?quote:
Jammer alleen dat ze er weinig van hebben geleerd, aangezien men hier nu weer over die saaie kutsport loopt te slowchatten...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef djkoelkast het volgende:
Wie herrinert zich die actie van vorig jaar nog, ging zo vaak over voetbal hier dat we een heel voetbaltopic hebben vergald
Zijn eerste jaren bij Ajax zeker even gemist?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Die speelt er ook al wat jaartjes, kerel. In zijn eerste seizoenen gewoon een basiskracht. Dat zal die lopende frituurkraam nooit worden.
Jajajaja, ik weet het... Straks mag ik nog los @ MGMT - Kidsquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Groningen loopt weer achter.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef alors het volgende:
Dat gezeik over Mido... tijd voor een plaatje.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Die heeft tenminste nog iets van kwaliteiten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeroen Verhoeven kan mee papzakken.
klopt! maar met Fred heb ik soms echt kaakkramp van het lachen en dat was gisteren niet zo. hoewel ik wel heb genoten v an zn tweetsquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jajajaja, ik weet het... Straks mag ik nog los @ MGMT - Kids.
Die smileys zijn niet echt gemeend toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik slaagde er ook niet inquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt! maar met Fred heb ik soms echt kaakkramp van het lachen en dat was gisteren niet zo. hoewel ik wel heb genoten v an zn tweets
Hebben ze al elektriciteit?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Groningen loopt weer achter.
Nope, maar dat is een hele andere discussie. Het gaat er nu om dat hij in deze staat is teruggehaald.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zijn eerste jaren bij Ajax zeker even gemist?
Hij wint Pizza eetwedstrijden?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Die heeft tenminste nog iets van kwaliteiten.
Zembla!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Belachelijk idd..quote:
Ik kijk nooit voetbal, ook geen EK/WK, nooit. Ik ken die namen dus ook niet en heb nu pas door dat het over voetbal gaatquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze er weinig van hebben geleerd, aangezien men hier nu weer over die saaie kutsport loopt te slowchatten...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nope, maar dat is een hele andere discussie. Het gaat er nu om dat hij in deze staat is teruggehaald. nu over sr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX #1492 met Frank de Boerquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nope, maar dat is een hele andere discussie. Het gaat er nu om dat hij in deze staat is teruggehaald.
Zodra ik berichten zie over 'acties' en onbekende namen denk ik t ook al snel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kijk nooit voetbal, ook geen EK/WK, nooit. Ik ken die namen dus ook niet en heb nu pas door dat het over voetbal gaat
Hij is nog niet in staat van ontbinden geloof ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nope, maar dat is een hele andere discussie. Het gaat er nu om dat hij in deze staat is teruggehaald.
Dat vindt jij, ik volg alles gewoon..quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Waalwijker het volgende:
Loop niet zo te janken joh, de helft van de posts krijg je niet eens mee, zo snel gaat het.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hans fietst voor de hele stad.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Elusive het volgende:
wat is geel en gaat terug in de tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
Zeker wel!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die smileys zijn niet echt gemeend toch?
Scheelt anders weinig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij is nog niet in staat van ontbinden geloof ik.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Elusive het volgende:
wat is geel en gaat terug in de tijd?Nee, die gaat naar Hans!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dus jij gaat deze week niet slapen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat vindt jij, ik volg alles gewoon..
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus jij gaat deze week niet slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |