Whahahahaha.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mido heeft al een paar keer gescoord en heeft dus ondanks alles al zijn waarde gehad.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mido heeft al een paar keer gescoord en heeft dus ondanks alles al zijn zwaarte gehad.
Ik vind dat echt niet grappig gewoon.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:35 schreef djkoelkast het volgende:
Stenders was lachen toen met z'n mama Dikeb en "brr brr wat is het koud".
quote:
Nu alleen nog maar "ik herhaal: . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Nul neggie nul neggie een drie drie zes
Mee eens.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef niet mij de schuld.... Geef die pluimbak Jol de schuld.
Rob en Fred zijn hilarisch!quote:
Zo vind ik het taalgebruik uit andere delen van nederland ook verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja sorry, ik vind dat echt verschrikkelijk, maar goed. Als je je een beetje inhoudt, kan ik er wel mee leven hoor.
Ik vond hem vermakelijk. Beter dan die overhypte Veenstra, wat vond ik dat een omhooggevallen flapdrol zeg.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet grappig gewoon.
Briggy! Hoi!quote:
Treurig dat ze zo'n papzak halen ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar is hij nou te dik of niet?!.
>> VBLquote:
Ach voor het goede doel moet dat een keer kunnen. Het is ook wishfull thinking. Ik vind Stenders en Siebelink samen echt geweldig. Ik luister dan ook elke donderdagmiddag van 14:00 tot 16:00 KX radio als ik thuis ben.quote:
Heej Briggy!quote:
Freek was goed!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rob en Fred zijn hilarisch!
Fred was er gisteren niet en heb toch minder hard gelachen...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:36 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Treurig dat ze zo'n papzak halen ja.
Jeroen Verhoeven kan mee papzakken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:36 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Treurig dat ze zo'n papzak halen ja.
Hi driedesteenquote:
Je kan er wel om lachen, maar Kromkamp heeft nog niets bijgedragen dit seizoen en die staat bij PSV gewoon op de loonlijst.quote:
Dag meneer Duckyquote:
Ja, ik vind hem erg in herhaling vallen en ik vind zn nieuwe programma ook niet leuk.quote:
Zeker met z'n Brucequote:
Klopt, Fred hoort er wel bijquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rob en Fred zijn hilarisch!
Fred was er gisteren niet en heb toch minder hard gelachen...
Vooral geboren in Amerikaquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem erg in herhaling vallen en ik vind zn nieuwe programma ook niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |