Maar ze rookt niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
Katja zit (net als Do vorig jaar) constant met mobiel in hand.
Laten we het hopen. Is een geweldig nummer!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:23 schreef Nfct het volgende:
[..]
Verwacht wel dat ekdom die een paar keer motiveert..
Niks.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:24 schreef Nfct het volgende:
Hé, even een vraagje over maja geouwehoer. Dat zag ik vorig jaar ook al, wat is hier de gedachte achter?
Moet je even wachten tot het hele uur, mis je het minst.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zat op de pot. Moet ook gebeuren . . .![]()
Heb je die kutbij ook weer..quote:
Wat is er mis met roken?quote:
Wat een snelheid heaquote:
Geen idee, maar het is wel irritant.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zouden we hier toch niet doen??
Correctie: van het leven ga je dood.quote:
rare vogel dat je bent.quote:
Weet je niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van tegen een auto aanrennen ook...
Het is geel en je kunt erop staanquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van tegen een auto aanrennen ook...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
het stinkt nog erger dan rijstwafels!quote:
Roel heeft gelijk.quote:
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Same here.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef DaMook het volgende:
Hoi.
Toch raar dat het zo dichtbij is en ik er niet heen ben. Ga maandag middag kijken denk ik.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Het is geel en je kunt erop staanHet is groen, en zit op een hek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef DaMook het volgende:
Hoi.
Toch raar dat het zo dichtbij is en ik er niet heen ben. Ga maandag middag kijken denk ik.
Ik ben een keer tegen een auto aangerend en leef nog! Hoeveel bewijs wil je hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welles, ben nog nooit tegen een auto aangerend en ik leef nog.
Hoeveel bewijs heb je nodig
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is groen, en zit op een hek.Omg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is ook niet bij iedereen... ik ben zelf een niet-roker maar heb er eigenlijk nooit last van dat Peaceman rookt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Alleshet ergste is ong dat ze zelf niet weten hoe hard ze meuren.
Pas op dat Robert M. je dan niet misbruikt...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
WIE DE NEUK = Frans Halsema.
Dat is voor mijn tijd
[..]
Het is groen, en zit op een hek.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga weer uit dit topic, gaat me te snel
Houdoe!
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
Ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
WIE DE NEUK = Frans Halsema.
Dat is voor mijn tijd![]()
dies goed he? vertel ik ook wel eens en dan moeten de toehoorders vaak lachenquote:
Doe het nog eens dan...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben een keer tegen een auto aangerend en leef nog! Hoeveel bewijs wil je hebben.
[..]
Het is groen, en zit op een hek.Waarom heeft de koningin een oranje telefoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Oké, tikje moeilijker nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En doet gij dat ook bij junior ??quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef peaceman het volgende:
Daar zijn de meningen over verdeeld.![]()
Ben jij diezelfde zeurkous van het vorig jaar?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:28 schreef djkoelkast het volgende:
Score goeie nummers gedraaid door Coen: 0
Wat een schijtherrie.
Ja, alle gedraaide platen zijn aangevraagd maar de dj's kunnen er wel een keuze uit maken hoor.
Ik ben veel milder hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:29 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ben jij diezelfde zeurkous van het vorig jaar?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:28 schreef djkoelkast het volgende:
Score goeie nummers gedraaid door Coen: 0
Wat een schijtherrie.
Ja, alle gedraaide platen zijn aangevraagd maar de dj's kunnen er wel een keuze uit maken hoor.
Die man is overleden in '84 dus als je 26 bent is het al voor je tijd, ongeveer zo oud is die Robert M.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas op dat Robert M. je dan niet misbruikt...
Ik heb met Junior nog geen discussie op fok of bedoelde je dat niet?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En doet gij dat ook bij junior ??![]()
Zeiden we vorig jaar ook over Annemiek, en ik heb ook van haar genoten. We moeten niet zo zielig doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Coen had er niet in gemoeten.
Koen bepaald niet wat er gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:
Gewoon prachtig Ekdom, Veenstra, en Verschuuren Verschuúren!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou doei danquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verschuurenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef Nfct het volgende:
[..]
Gewoon prachtig Ekdom, Veenstra, en Verschuuren Verschuúren!
Een hele week Ekstra Weekend!
Wedden dat ze zonder bier nog niet half zo leuk zijn?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:31 schreef Nfct het volgende:
[..]
Gewoon prachtig Ekdom, Veenstra, en Verschuuren Verschuúren!
Een hele week Ekstra Weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |