quote:Nou suarez is best arrogant ik bedoel dat kan je duidelijk zien soms op het veld.
en aftermatch interviews.
maar spits vind ik ook niet echt een MUST HAVE taak in een opstelling.
liever een aanvaller die ook naar achteren meeloopt.
die speler is meer waard
Ik weet niet of jij anar de zelfde Suarez kijkt, maar ik denk dat hij toch degene is die met het meeste vechtlust een wedstrijd betreedt en er mee afloopt. Een spits heeft niet de taak om mee te verdedigen. Mooi voorbeeld naar Anelka, die zakt af en toe zo diep, dat in een counter er totaal geen diepe spits is.quote:Op zondag 12 december 2010 18:11 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
hey knul donder gewoon op oke?
als jij haat aan turken heb dan negeer je ze gewoon.
Nou suarez is best arrogant ik bedoel dat kan je duidelijk zien soms op het veld.
en aftermatch interviews.
maar spits vind ik ook niet echt een MUST HAVE taak in een opstelling.
liever een aanvaller die ook naar achteren meeloopt.
die speler is meer waard
Eerste helft was redelijk tot goed, kwam ook natuurlijk doordat Vitesse net zo speelde als AC. Tweede helft kon beide kanten opgaan. Sulejmani met die mislukte stiftquote:
Rot op man! Ajax speelde Vitesse gewoon weg. Ze maakten het alleen niet af meer niet!quote:
Tevreden zijn met een 0-1quote:Op zondag 12 december 2010 18:16 schreef Creeg het volgende:
[..]
Rot op man! Ajax speelde Vitesse gewoon weg. Ze maakten het alleen niet af meer niet!
ja oke maar counteren gebeurt niet elke 2 minuten..quote:Op zondag 12 december 2010 18:15 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij anar de zelfde Suarez kijkt, maar ik denk dat hij toch degene is die met het meeste vechtlust een wedstrijd betreedt en er mee afloopt. Een spits heeft niet de taak om mee te verdedigen. Mooi voorbeeld naar Anelka, die zakt af en toe zo diep, dat in een counter er totaal geen diepe spits is.
Lol dat zeg ik toch niet, fake supporter.quote:
Ja maar met iets meer scherpte had je gewoon met 0-4 gewonnenquote:Op zondag 12 december 2010 18:20 schreef Bigwillem10 het volgende:
1-0 is ook winnen toch ... 34 keer winnen met 1-0 of met 10-0 beide keren ben je kampioen...
Hij ook al?quote:Op zondag 12 december 2010 18:18 schreef Creeg het volgende:
[..]
Lol dat zeg ik toch niet, fake supporter.
Hou gewoon je smoel. Je kraamt alleen maar meer onzin uitquote:Op zondag 12 december 2010 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar met iets meer scherpte had je gewoon met 0-4 gewonnen
Pff, als je de tweede helft gezien heb dan zou je het echt niet verwacht hebben. Het werd pijnlijk zichtbaar dat Ajax vandaag een echte spits miste.quote:
wat ben jij een kankerslechte troll zegquote:Op zondag 12 december 2010 18:22 schreef Creeg het volgende:
[..]
Hou gewoon je smoel. Je kraamt alleen maar meer onzin uit
Wat is een echte danquote:Op zondag 12 december 2010 18:18 schreef Creeg het volgende:
[..]
Lol dat zeg ik toch niet, fake supporter.
Als je de supporters van de tegenstander in elkaar traptquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je de supporters van de tegenstander in elkaar trapt
Nee altijd achter je ploeg blijven staan is al voldoende.quote:Op zondag 12 december 2010 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je de supporters van de tegenstander in elkaar trapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
stoere jonge toch.quote:Op zondag 12 december 2010 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat ben jij een kankerslechte troll zeg
griepquote:Op zondag 12 december 2010 19:19 schreef Ricard0j het volgende:
Valt me in de samenvatting dat men niet het moment in de eerste helft laat zien waar rood gegeven had moeten worden. Denk als van Boekel z'n oogkleppen afdeed, dat 'r meer rood gevallen was.
Trouwens, weet iemand waarom vd Wiel gewisseld werd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |