Besiktas nou goed.quote:
Zou kunnen maar VI verliest al zijn geloofwaardigheid als ze Assaidi niet kiezen.quote:Op zondag 12 december 2010 17:35 schreef Bigwillem10 het volgende:
Ik bedoel te zeggen dat de aandacht van spelers in dit soort gevallen ajax : nieuwe trainer , gewonnen tegen AC , nu winnen allebei de keren eriksen goed. dan eerder bij dat soort progamma,s naar eriksen gaat. wat er ook gebeurt met andere clubs..
precies dat bedoel ik nou de hele tijd te zeggen dank uquote:Op zondag 12 december 2010 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou kunnen maar VI verliest al zijn geloofwaardigheid als ze Assaidi niet kiezen.
ik begrijp je post niet, gebruik eens leestekens (op een normale manier).quote:Op zondag 12 december 2010 17:35 schreef Bigwillem10 het volgende:
Ik bedoel te zeggen dat de aandacht van spelers in dit soort gevallen ajax : nieuwe trainer , gewonnen tegen AC , nu winnen allebei de keren eriksen goed. dan eerder bij dat soort progamma,s naar eriksen gaat. wat er ook gebeurt met andere clubs..
Je toont een duidelijk gebrek aan respect voor Turkse voetbalclubs wat een arrogantie.quote:Op zondag 12 december 2010 17:36 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ken geen turkse clubs , dat voetbal stelt toch niks voor interesseert t mij niet dus !!
lol.. hij heeft trauma wat de nederlagen die eredivisie hebben gekregen door fenerbahce!!quote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Je toont een duidelijk gebrek aan respect voor Turkse voetbalclubs wat een arrogantie.
Turkse clubsquote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Je toont een duidelijk gebrek aan respect voor Turkse voetbalclubs wat een arrogantie.
UWHAUWHAUWHAUHWUAHWUAHWUAHWAquote:Op zondag 12 december 2010 17:38 schreef AryaMehr het volgende:
Kan die irritante Turk hier niet de boot naar Ankara pakken?
En jij moet wat beter je best doen op school.quote:Op zondag 12 december 2010 17:38 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
lol.. hij heeft trauma wat de nederlagen die eredivisie hebben gekregen door fenerbahce!!
quote:Op zondag 12 december 2010 17:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En jij moet wat beter je best doen op school.
Op het VMBO kan elke dombo dat halen.quote:Op zondag 12 december 2010 17:39 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]had laatst 7.6 voor nederlands dus!
Anders neem je het even serieus. Serieus, zijn al jullie Turken nu zo achterlijk?quote:Op zondag 12 december 2010 17:39 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
UWHAUWHAUWHAUHWUAHWUAHWUAHWA
WAUHWUAHWUAHWAHWUAHWAWUAHWUAHWUA
WHAUWHUAHWUAHWUAHWAUHWAW
WAUHWUAHWUAHWUAWH
BOOT NAAR ANKARA
AHUWHAUWHUIAHWUAHWUAHWAUWHUAW
BOOT VIA GROND? UWAHUWAH
Helemaal niet.quote:Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op het VMBO kan elke dombo dat halen.
hehehehehhequote:Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op het VMBO kan elke dombo dat halen.
ik heb paar post van je gelezen maar je bent best hatelijk op turken.quote:Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Anders neem je het even serieus. Serieus, zijn al jullie Turken nu zo achterlijk?
Ajax maakt er zeker winst op, 7m.quote:Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
dank u.... Wat denken jullie el hamdaoui in de winterstop weg???? en voor hoeveel???
Ajax topic. Andere vragen mag je hier stellen:quote:Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef TurkishBaklava het volgende:
ik heb paar post van je gelezen maar je bent best hatelijk op turken.
ben je soms van grieks of dat landje naast turkije uhmm.. armenie ofso?
sorry laatste keer ajacied4lf... als je zo trots bent op dat turkije van je ga daarheen en blijf daar.... lekker zonnetje geniet van fenerbache maar aub niet meer praten op forum oke....quote:Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
Gast, dit is een VBL topic. Dus stop gewoon.quote:Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
Hmm moeilijk ajax had 5 miljoen betaald toch??? ik zie niet zo snel een club voor een half jaar ajax 7 milj. betalen...quote:Op zondag 12 december 2010 17:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax maakt er zeker winst op, 7m.
Hij heeft een contract van 3 jaar (?) dus zeker 5+quote:Op zondag 12 december 2010 17:45 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Hmm moeilijk ajax had 5 miljoen betaald toch??? ik zie niet zo snel een club voor een half jaar ajax 7 milj. betalen...
ja oke dat zou hij wel waard zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft een contract van 3 jaar (?) dus zeker 5+
Mail Genee of de boys van VI eens anders.quote:Op zondag 12 december 2010 17:51 schreef TurkishBaklava het volgende:
Waarom gaat ajax zowiezo ster speler verkopen?
wie gaan ze dan kopen? of trainen?
wie heeft ajax in het oog?
Spellen. Neem Bansheeboy als voorbeeld, een Marokkaan die gewoon kan spellen. Doe dat dan ookquote:Op zondag 12 december 2010 17:51 schreef TurkishBaklava het volgende:
Waarom gaat ajax zowiezo ster speler verkopen?
wie gaan ze dan kopen? of trainen?
wie heeft ajax in het oog?
heb je dus duidelijk niet goed opgelet toen hij scoorde en vooral hoe hij scoorde...dat zien ze in het buitenland ook hoor...quote:Op zondag 12 december 2010 17:57 schreef TurkishBaklava het volgende:
Of ja het is wel een goede keuze.
die el hamdaoui heeft niet echt een bijzondere taak.
balletjes afwachten en dan scoren en als hij hem niet krijgt flipt hij.
Kun jij ook normale discussies voeren en niet als een 3-jarig meisje met ADHD wat losse woorden bij elkaar gooien?quote:Op zondag 12 december 2010 17:57 schreef TurkishBaklava het volgende:
zo'n egoïstische en arrogante speler is niet welkom hoor bij de engelse of spaanse leaguequote:Op zondag 12 december 2010 18:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Suarez vertrekt vast niet, die wil alleen naar echte topclubs en tot die tijd is hij het beste af bij Ajax.
Wat weet jij daar nou van?quote:Op zondag 12 december 2010 18:03 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
zo'n egoïstische en arrogante speler is niet welkom hoor bij de engelse of spaanse league
Dit klinkt gewoon als de normale spitsquote:Op zondag 12 december 2010 17:57 schreef TurkishBaklava het volgende:
Hoe nou arrogant... als die jongen echt zo arrogant was was hij al lang vertrokken. Oke hij was bij groningen arrogant en geldbelust maar hij is veranderd en ik geloof oprecht in zijn liefde voor ajax.quote:Op zondag 12 december 2010 18:03 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
zo'n egoïstische en arrogante speler is niet welkom hoor bij de engelse of spaanse league
Hmm ik denk dat het rustig blijft. Misschien dat ie tegen Tainio e.d. zegt dat ze mogen kijken voor iets anders, maar ik denk niet dat 'r veel gaat gebeuren. Misschien dat Jozefzoon de komende weken weer terug in de selectie verschijnt.quote:Op zondag 12 december 2010 18:00 schreef Bigwillem10 het volgende:
zullen we het weer over ajax hebben????
Wat denken julllie nog meer overleeft ajax de winterstop qua transfers... ????
Hmm. Ik denk dat Suarez gewoon in de zomer weggaat. Die verhalen moet je iig niet meer naar gaan luisteren, dat verschilt per week. Paar weken geleden ging het gerucht nog dat Arsenal geinteresseerd was. Daarvoor zou Ajax geld + Bendtner terug voor krijgenquote:Op zondag 12 december 2010 18:06 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Hoe nou arrogant... als die jongen echt zo arrogant was was hij al lang vertrokken. Oke hij was bij groningen arrogant en geldbelust maar hij is veranderd en ik geloof oprecht in zijn liefde voor ajax.
aub vetrek baklava ofziets....
hey knul donder gewoon op oke?quote:Op zondag 12 december 2010 18:08 schreef j0rdiiii het volgende:
TurkishBaklava is zo'n klapmongool die vuurwerkjes op het veld ging gooien tijdens Nederland - Turkije. Hij had vast ook zo'n laserpen
Ik heb helemaal geen haat aan turken.quote:Op zondag 12 december 2010 18:11 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
hey knul donder gewoon op oke?
als jij haat aan turken heb dan negeer je ze gewoon.
Nou suarez is best arrogant ik bedoel dat kan je duidelijk zien soms op het veld.
en aftermatch interviews.
maar spits vind ik ook niet echt een MUST HAVE taak in een opstelling.
liever een aanvaller die ook naar achteren meeloopt.
die speler is meer waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |