Besiktas nou goed.quote:
Zou kunnen maar VI verliest al zijn geloofwaardigheid als ze Assaidi niet kiezen.quote:Op zondag 12 december 2010 17:35 schreef Bigwillem10 het volgende:
Ik bedoel te zeggen dat de aandacht van spelers in dit soort gevallen ajax : nieuwe trainer , gewonnen tegen AC , nu winnen allebei de keren eriksen goed. dan eerder bij dat soort progamma,s naar eriksen gaat. wat er ook gebeurt met andere clubs..
precies dat bedoel ik nou de hele tijd te zeggen dank uquote:Op zondag 12 december 2010 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou kunnen maar VI verliest al zijn geloofwaardigheid als ze Assaidi niet kiezen.
ik begrijp je post niet, gebruik eens leestekens (op een normale manier).quote:Op zondag 12 december 2010 17:35 schreef Bigwillem10 het volgende:
Ik bedoel te zeggen dat de aandacht van spelers in dit soort gevallen ajax : nieuwe trainer , gewonnen tegen AC , nu winnen allebei de keren eriksen goed. dan eerder bij dat soort progamma,s naar eriksen gaat. wat er ook gebeurt met andere clubs..
Je toont een duidelijk gebrek aan respect voor Turkse voetbalclubs wat een arrogantie.quote:Op zondag 12 december 2010 17:36 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ken geen turkse clubs , dat voetbal stelt toch niks voor interesseert t mij niet dus !!
lol.. hij heeft trauma wat de nederlagen die eredivisie hebben gekregen door fenerbahce!!quote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Je toont een duidelijk gebrek aan respect voor Turkse voetbalclubs wat een arrogantie.
Turkse clubsquote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Je toont een duidelijk gebrek aan respect voor Turkse voetbalclubs wat een arrogantie.
UWHAUWHAUWHAUHWUAHWUAHWUAHWAquote:Op zondag 12 december 2010 17:38 schreef AryaMehr het volgende:
Kan die irritante Turk hier niet de boot naar Ankara pakken?
En jij moet wat beter je best doen op school.quote:Op zondag 12 december 2010 17:38 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
lol.. hij heeft trauma wat de nederlagen die eredivisie hebben gekregen door fenerbahce!!
quote:Op zondag 12 december 2010 17:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En jij moet wat beter je best doen op school.
Op het VMBO kan elke dombo dat halen.quote:Op zondag 12 december 2010 17:39 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]had laatst 7.6 voor nederlands dus!
Anders neem je het even serieus. Serieus, zijn al jullie Turken nu zo achterlijk?quote:Op zondag 12 december 2010 17:39 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
UWHAUWHAUWHAUHWUAHWUAHWUAHWA
WAUHWUAHWUAHWAHWUAHWAWUAHWUAHWUA
WHAUWHUAHWUAHWUAHWAUHWAW
WAUHWUAHWUAHWUAWH
BOOT NAAR ANKARA
AHUWHAUWHUIAHWUAHWUAHWAUWHUAW
BOOT VIA GROND? UWAHUWAH
Helemaal niet.quote:Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op het VMBO kan elke dombo dat halen.
hehehehehhequote:Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op het VMBO kan elke dombo dat halen.
ik heb paar post van je gelezen maar je bent best hatelijk op turken.quote:Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Anders neem je het even serieus. Serieus, zijn al jullie Turken nu zo achterlijk?
Ajax maakt er zeker winst op, 7m.quote:Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
dank u.... Wat denken jullie el hamdaoui in de winterstop weg???? en voor hoeveel???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |