Ik dacht het ook, maar blijkt in de praktijk, op een bepaald moment, met een bepaald persoon wel anders te gaan.quote:Op zondag 12 december 2010 01:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
ben gelukkig niet de enige die dat vind
ze gaf ook altijd een geniepige indrukquote:
welke game speelt ie?quote:Op zondag 12 december 2010 01:42 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mag ik dit even heel egocentrisch op mij betrekken.![]()
Dit is wel ultieme avondje thuis zitten hoor, ik zit te fokken en clio aan het playstationnen, we worden nooit wolwassen denk ik.
Hallo, wie ben jij dan?quote:Op zondag 12 december 2010 01:43 schreef TurkishBaklava het volgende:
slm millet
ben terug:)
Laten we hopen voor betere tijden
waarschijnlijk welquote:
Volgens mij dachten zij iets anders.. Maargoedquote:Op zondag 12 december 2010 01:46 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, maar blijkt in de praktijk, op een bepaald moment, met een bepaald persoon wel anders te gaan.
aflevering van wat?quote:Op zondag 12 december 2010 01:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik was een hele domme tv aflevering aan het kijken die ik had gemist op de pc en ondertussen even op fok lezen ,zoals hajko al zei.
Geniepig dat is het.quote:Op zondag 12 december 2010 01:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze gaf ook altijd een geniepige indruk
Hahah tofquote:Op zondag 12 december 2010 01:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
vergeten man, maar heb het ff gevraagd op facebook iig
ze slaapt kennelijk nog niet, Kacer dogan sali koyu, zegt zequote:Op zondag 12 december 2010 01:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Had je al verteld!Weet je toevallig welke koy?
![]()
Over prinsen die in Nederland een prinses komen zoeken. Jaja hoe zoetsappigeren kan je het nog krijgen. Maar wel leuk.quote:
caktirmaquote:Op zondag 12 december 2010 01:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij dachten zij iets anders.. Maargoed
Op sbs6 toch?quote:Op zondag 12 december 2010 01:52 schreef Min-e het volgende:
[..]
Over prinsen die in Nederland een prinses komen zoeken. Jaja hoe zoetsappigeren kan je het nog krijgen. Maar wel leuk.
heb het ook een keer gezien, gaat echt nergens overquote:Op zondag 12 december 2010 01:52 schreef Min-e het volgende:
[..]
Over prinsen die in Nederland een prinses komen zoeken. Jaja hoe zoetsappigeren kan je het nog krijgen. Maar wel leuk.
Ik weet niet of hij gay is, maar zijn kaak stoort me echt enorm.quote:Op zondag 12 december 2010 01:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja, je kent het! En wat vinden we van Max? Die is volgens clio gay. "roddelmodus"
Ja zeg, als alles ergens over moet gaan, kan ik zelden tv of film nog kijken.quote:Op zondag 12 december 2010 01:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb het ook een keer gezien, gaat echt nergens over
Hm kende het nietquote:Op zondag 12 december 2010 01:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze slaapt kennelijk nog niet, Kacer dogan sali koyu, zegt ze
daarom kijk ik ook bijna alleen maar actualiteiten programmas op tvquote:Op zondag 12 december 2010 01:58 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja zeg, als alles ergens over moet gaan, kan ik zelden tv of film nog kijken.
echt zon typische vrouwenopmerkingquote:Op zondag 12 december 2010 01:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij gay is, maar zijn kaak stoort me echt enorm.
Zijn haar zit ook raar. En zijn spraakgebrek is ook irritant.quote:Op zondag 12 december 2010 01:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij gay is, maar zijn kaak stoort me echt enorm.
Vrouwenquote:Op zondag 12 december 2010 02:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
echt zon typische vrouwenopmerking
Tja die gaan ook niet echt altijd ergens over. Met een stelletje blatende zichzelf zwaar overschattende, en vaak dezelfde mensen en praatjes. Pfff geef mij af en toe maar gewoon iets heel overduidelijk doms, kan ik er tenminste fijn over roddelen.quote:Op zondag 12 december 2010 02:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
daarom kijk ik ook bijna alleen maar actualiteiten programmas op tv
wat is er in amsterdam dan?quote:Op zondag 12 december 2010 02:30 schreef Ayca het volgende:
Morgen naar Amsterdam.. Maar ook grote toets dinsdag.. Should I stay or should I go?
Ehm moeder+tantes+nicht gaan naar Amsterdam, gewoon shoppen denk ik en in de avond gaan ze naar new york da 5 minare, als ik mee ga ben ik wel een hele dag kwijt hm.. Maar anders zit ik ook maar thuis.quote:
je kan ook maandag lerenquote:Op zondag 12 december 2010 02:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehm moeder+tantes+nicht gaan naar Amsterdam, gewoon shoppen denk ik en in de avond gaan ze naar new york da 5 minare, als ik mee ga ben ik wel een hele dag kwijt hm.. Maar anders zit ik ook maar thuis.Nja ik blijf wel thuis, moet ik wel gaan leren, anders kan ik net zo goed mee.
ik zou het uitstellen tot dinsdag ochtendquote:Op zondag 12 december 2010 02:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
dat is niet genoeg.en wss ga ik het dan uitstellen tot maandagavond/nacht..
Ze was toch alleen je buurmeisje?quote:Op zondag 12 december 2010 01:53 schreef Burakius het volgende:
Bilmi kan je niet uithuwelijken, die is al verloofd met een fokker: Burakius
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |