Het heet toch 3FM Serious Request en niet SlamFM Serious Requestquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Ik kijk nu 101TV, elk jaar diezelfde discussie. Het is een mainstream actie, dus meer mainstream draaien dan ook.
Zaaddodend zul je bedoelenquote:
Klinkt als een ziekte: De ziekte van allartquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
DJ Allart....godsamme, neem dan een vette djnaam!
En toch opgezet door 3fm en met 3fmDJ's. Dan moeten ze het meer mainstream gaan maken door iets met meer radiozenders te doen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Ik kijk nu 101TV, elk jaar diezelfde discussie. Het is een mainstream actie, dus meer mainstream draaien dan ook.
laat je wijf es bier haluh!quote:
Godskolere zeg dat wel!quote:
Dat zeg ik toch ook niet? Gewoon wat meer mainstream draaien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het heet toch 3FM Serious Request en niet SlamFM Serious Request
Ach ik maak daar niet zo'n punt vanquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij ook neppers.
Ze leest mee... dus...quote:
daweetikquote:
Wie leest mee?quote:
Andere scrobbler gebruiken, de mijne is supersnelquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
M'n radioscrobbler loopt weer eens achter, hij gaat nu my my my scrobblen
Recyclen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef CindieY het volgende:
Hm, wijn op en ik moet naar wc. Toch maar even wachten tot de update.
Mainstream...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Gewoon wat meer mainstream draaien.
Komt snel welquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef DaMook het volgende:
Ik zit er nog niet helemaal in volgens mij, vind het nogal een beetje saai.
mrs Peaceman!quote:
quote:
Coen is gewoon saaiquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef DaMook het volgende:
Ik zit er nog niet helemaal in volgens mij, vind het nogal een beetje saai.
Kan door katja komen, wat is die rustig zeg, kan zeker alleen met alcohol op leuk doenquote:
Ik was er al een tijdje hoor...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:59 schreef drummerdude het volgende:
En DD is ook weer een keer terug! Goedendag allen!
Neen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mainstream...
Je bedoelt hedendaagse Top 40 bagger, Ruk & Bef negert-muziek en Last Christmas?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:00 schreef Qunix het volgende:
Ze is vingeren thuis kijkend naar 101.
Varken in zichtquote:
Drie keer = Trio?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:01 schreef Toverheks het volgende:
vind Katja maar zo zo ze hebben har al 3 keer duidelijk gemaakt dat ze wel ff mee moet doen enzo.
Die beveiliger zorgt er wel voor dat er geen rij komt te staan zo te zien, die snapt de bedoeling niet denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:00 schreef henkde_j het volgende:
Ik dacht dat die Brabo's zo gul waren..![]()
In groningen stond er gewoon constant een rij
Groningen is sowieso exponentioneel leuker dan Eindhovenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:00 schreef henkde_j het volgende:
Ik dacht dat die Brabo's zo gul waren..![]()
In groningen stond er gewoon constant een rij
en internet-wankenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:01 schreef henkde_j het volgende:
Dr staan wat pubertjes te air wanken op Katja
Dat kan ik zeker beamen als Grunnegerquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Groningen is sowieso exponentioneel leuker dan Eindhoven
Ik ook!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat kan ik zeker beamen als Grunneger
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:02 schreef Feivel1 het volgende:
(Excuus voor die melding er doorheen..)
Laat haar maar schuiven met d'r eerste CD'tje waarvan d'r bankrekening vol van loopt.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, Roel is weer in goede staat.
Beam me up, Scotty!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal niks tegen haar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat haar maar schuiven met d'r eerste CD'tje waarvan d'r bankrekening vol van loopt.
Respect...
ikk en eindhoven niet, maar ik geloof je. Grunn is vet!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hij duikt er zo bovenop!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef Feivel1 het volgende:
Ekdom is wel heel veel bij Katja in de buurt he?
Ach zo direct krijgen we vast weer een leuke plaat. Al vind ik de nieuwe zanger stukken beter dan Tim.quote:
zij was al zijn passwords!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef Feivel1 het volgende:
Ja de officiële 3fm dalet houdt het niet bij, en via twitter gaat het niet zo snel ;-)quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
M'n radioscrobbler loopt weer eens achter, hij gaat nu my my my scrobblen
Nicole komt zo ook effe.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef Feivel1 het volgende:
zeg ik net, vind haar beetje saai. al heeft ze het met Giel en Gerard wel gezellig aan tafel, maar daar hebben wij niks aan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:03 schreef djkoelkast het volgende:
Katja brengt nog niet echt sfeer hoor.
Vorig jaar met van Velzen meteen party, Thomas Acda was ook tof, Katja henkt er maar een beetje bij, ze DO't een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |