Stenders mag niets doen met het glazen huis, staat in zijn powned contract ofzoquote:
Mag niet van Powned.quote:
Wat Hans zegt.quote:
Is dat alweer uit dan ??quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:15 schreef Seam het volgende:
Dat smerig ventje ook heMaar die minderjarige chick die hij toen als vriendin had was was prima
![]()
Die staat hier al een weekquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Zo. Nu weer verder de kerstboom versieren
.
Nee, staat dat er dan?quote:
Ja, maar de stats doen het al 20 topics niet meer en Piles is atm op vakantie schijnt..quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:20 schreef Seam het volgende:
Doet de [SR @ 3FM #..] ook gewoon mee voor de statistieken van de reeks? Niet dat ik dat verkeerd heb overgenomen?
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:20 schreef Seam het volgende:
Doet de [SR @ 3FM #..] ook gewoon mee voor de statistieken van de reeks? Niet dat ik dat verkeerd heb overgenomen?
Die stats werken sowieso al een tijd niet meer, dus dat maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:20 schreef Seam het volgende:
Dat vernam ik alleen maarquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
Stenders mag niets doen met het glazen huis, staat in zijn powned contract ofzo![]()
Tjezus zeg. Mag Powned dat wel maken van de overheid/NPO en weet ik het allemaal ??quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef alors het volgende:
Mag niet van Powned.
Laatst hadden ze een poll gemanipuleerd al die geenstijlers op Rob stemmen en helemaal over de zeik dat hij er niet in zat. Mag hij gewoon niet van de baasFAIL!
Echt, ik snap nog steeds niet waarom die pleurisbende tot 3fm wordt toegelaten als ze zó anti zijn over SR. Wat een droeftoeters, dat hele PowNed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stenders mag niets doen met het glazen huis, staat in zijn powned contract ofzo
Ah jammer, dadelijk wordt ons nieuwe record niet meegenomenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar de stats doen het al 20 topics niet meer en Piles is atm op vakantie schijnt..
20.45 a 21 uquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:22 schreef Bol_Wan het volgende:
Hoe laat gaat de sleutel er eigenlijk in?
Dat zeker en vorig jaar deed 'ie het glazen huis beter dan twee jaar terug. Een stuk minder "ik en ik alleen" in ieder gevalquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:21 schreef Seam het volgende:
Dat vernam ik alleen maarZij was te nice voor Giel. Maar goed Giel ziete er tegenwoordig wel een stuk beter uit en dat komt zeker weten door haar.
Ga je de 25k posts nog halen deze maand?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Ah jammer, dadelijk wordt ons nieuwe record niet meegenomen
o, dan kom ik wel rond een uur of 1 aankakkenquote:
kwart voor 9 sluit Prinses margriet de deurquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:22 schreef Bol_Wan het volgende:
Hoe laat gaat de sleutel er eigenlijk in?
Meestal pak ik zo'n 3000 posts in een SR dacht ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga je de 25k posts nog halen deze maand?
101.tv op mn TV.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe volgen jullie? streams, tv? Die streams doen het niet allemaal..
Ik doe mee via de Fok!forum iPhone/iPad app!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
Volgt iemand hier nog via de: 'FOK! 3FM Serious Request Desktop Applicatie'
Hoe?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
Volgt iemand hier nog via de: 'FOK! 3FM Serious Request Desktop Applicatie'
Zo'n softwaretje.quote:
Mooiquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Ah jammer, dadelijk wordt ons nieuwe record niet meegenomen
KSC gaat niet snel bedoel jequote:
Radio scrobblerquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
M'n radio scrobbler loopt 2 platen achter
gebeurt vast wel een keertjequote:Op zaterdag 18 december 2010 16:31 schreef Seam het volgende:
John Mayer moeten we meer horen tijdens de SR
Aan zijn flow te horen dacht ik dat het Ali B wasquote:
Mike Gquote:
quote:
Ik dus ook, alleen zijn stem klonk ietsje andersquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Aan zijn flow te horen dacht ik dat het Ali B was
die van mij doet het helemaal nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
http://sourceforge.net/projects/dradioscrobbler/
Hij scrobbled nu John Mayerquote:
hij scrobbled hier helemaal nietquote:
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream2quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe volgen jullie? streams, tv? Die streams doen het niet allemaal..
quote:
Don is baas, alleen in real life fucking arrogantquote:
Vlak niet Morissette uit, die denkt dat het licht al aan is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:39 schreef D. het volgende:
[..]
Hierna nog Robert Cray en we zijn compleet
yup, gewoon het volume van de computer wat harder zettenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:41 schreef Qunix het volgende:
Hebben jullie niet last dat het volume zo ontzettend zacht is?
Ja. Ik ben bang voor het moment dat ik zometeen naar een andere zander zap en ik vergeet het volume aan te passen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:41 schreef Qunix het volgende:
Is dat alweer zolang geledenquote:
Dragonette? Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Duet met Dragonette, splintertjenieuw en errug leuk
Nee, en mocht dat gebeuren, mijn boxen staan nog lang niet op de helftquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:41 schreef Qunix het volgende:
Klopt, gaat nog iets niet helemaal lekker. Ik heb het al geprobeerd door te geven, maar er gaat denk ik ergens wat mis in de communicatie...quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:41 schreef Qunix het volgende:
Zelfde stem al van Hello.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
Dragonette? Nooit van gehoord
Maar, zal eens ff zoeken
Ik heb een knopje waarmee je dat omhoog kunt draaienquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:41 schreef Qunix het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een knopje waarmee je dat omhoog kunt draaien
\quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:43 schreef ThunderChild het volgende:
Wie zijn die twee die zo rond Bart hangen ??
Ik ben bang dat wanneer hij ineens keihard gaat dat ik me speakertjes opblaas... Als het rustig naar normaal gaat, ben ik voorbereid om mee zachter te zetten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, gaat nog iets niet helemaal lekker. Ik heb het al geprobeerd door te geven, maar er gaat denk ik ergens wat mis in de communicatie...
De Markt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:44 schreef D. het volgende:
Welk plein zijn ze trouwens? Moet maandag de hele dag in Eindhoven zijn
Dan ga je naar de originele zender, daarop is dat nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:44 schreef Guanabana het volgende:
Yes, heb er weer zin in!![]()
![]()
Heb ook Ziggo, dus kan het heel de tijd volgen! Beetje jammer alleen dat het steeds onderbroken wordt door de Ziggoreclame.
Originele zender? Ik heb maar een heel simpel tv'tje hèquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan ga je naar de originele zender, daarop is dat nietkanaal 140 geloof ik..
Het antwoord is: ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:47 schreef Mdrop het volgende:
Niet terug gelezen, maar staat het geluid van de 'TV Stream' heel laag?
De zender van 101tv (140), dus niet het Etalagekanaal van Ziggo (13).quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Originele zender? Ik heb maar een heel simpel tv'tje hè
Oh die heb ik niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:48 schreef Cee het volgende:
[..]
De zender van 101tv (140), dus niet het Etalagekanaal van Ziggo (13).
Ik heb 3.1 maar hij loop achterquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:46 schreef Bol_Wan het volgende:
Ah, ik snap het al.. ik had een verouderde scrobbler
Na zo'n anderhalf jaar 3fm met dit ding te hebben geluisterd lijkt het me sterk dat er heel veel bijkomtquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:47 schreef Seam het volgende:
Scrobbler doet het prima, alleen wel een beetje vertraging
Zal wel een hoop nieuwe artiesten krijgen komende tijd dan
ahh, analoog, nee dan kan het nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Originele zender? Ik heb maar een heel simpel tv'tje hè
ik had nog 2.4 en die deed het helemaal nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb 3.1 maar hij loop achter
Cogas (Almelo) gooit SR ook gewoon op het analoge etalage kanaal, geen idee of meer dat doen!quote:
Makkelijk te vinden, zeeker nuquote:
Kom je weer stoer doen dat je 3 dagen ouder dan mij bentquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:49 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat ik hier de komende paar dagen even weer blijf plakken ;-)
Gewoon richting de mensen lopen!quote:
Allééén maar!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kom je weer stoer doen dat je 3 dagen ouder dan mij bent
Wel doneren hea!quote:
Ze zijn nog best aan het kutten met de streams, 3FM HQ loop wel gewoon.quote:
| 1 | http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb#.asx |
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom zingt hij in dit nummer de hele tijd over flikkers
Ja maar we zijn dan ook nog niet 'live'quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:51 schreef cheese. het volgende:
Geeft de stream bij jullie ook heel de tijd hetzelfde beeld. Wel bewegend, maar alleen maar de microfoon ?
quote:
Volgens mij ligt het voor de Piazza, maar ik kan me ook vergissen, haal de pleinen nogal eens door elkaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik in de buurt ben, ik moet zo'n 10 adressen in Eindhoven af
Bedoel je dat je de studio ziet of het glazen huis?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:51 schreef cheese. het volgende:
Geeft de stream bij jullie ook heel de tijd hetzelfde beeld. Wel bewegend, maar alleen maar de microfoon ?
Omdat Coldplay de hipste band van het moment isquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:53 schreef JD_SLR het volgende:
Waarom draaien ze nou nooit dat kerstnummer van Maria Mena. Die is toch duizend keer mooier dan deze!
Mét UserIcon zie ikquote:
Moet je snel eens uit gaan danquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit in Eindhoven geweest
2000 miles is ook mooiquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:53 schreef JD_SLR het volgende:
Waarom draaien ze nou nooit dat kerstnummer van Maria Mena. Die is toch duizend keer mooier dan deze!
Ik weet niet eens wat het isquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand hier die meedoet aan de Glazen Huis loop?
Ik baal er nog steeds van dat ik er vorig jaar niet heen kon omdat de auto total-loss was..quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:54 schreef henkde_j het volgende:
Grote markt van Groningen is en blijft mooier.
Wel de originele dan hè!quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
De komende dagen naar de koelkast en weer terugquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand hier die meedoet aan de Glazen Huis loop?
Rennen van Eindhoven naar Brusselquote:
Da's wel heel eerlijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb je gister voor het laatst gezienquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor ik al weg was om te eten had ik er een...
Geeft niet hoor
Dan krijg ik buikloop.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:53 schreef JD_SLR het volgende:
zohé, eerlijk van mij he.quote:
Bestaat de Danssalon nog?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:53 schreef Seam het volgende:
[..]
Moet je snel eens uit gaan danStratum
Fitz and Tantrums of 'Hello' van Martin Solveig. Tussen die 2 wordt er gestreden denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:55 schreef marcodej het volgende:
Wat zou het anthem worden dit jaar? Handsome Poets?
Poeh zou het niet weten, zou vaak kom ik er nou ook weer nietquote:
Coen zal wel flink dat Skiddilly (ofzoiets) gaan promoten. Maar ik hoop toch op een andere.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Fitz and Tantrums of 'Hello' van Martin Solveig. Tussen die 2 wordt er gestreden denk ik.
Ik was vorige week donderdag nog in Eindhoven en ik zag 'm staan. Denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Poeh zou het niet weten, zou vaak kom ik er nou ook weer nietKan ik me niet herinneren.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:57 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom heet het dan Loop, en niet Ren?
Bløf - harder dan ik hebben kanquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:55 schreef marcodej het volgende:
Wat zou het anthem worden dit jaar? Handsome Poets?
Oh my badquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was vorige week donderdag nog in Eindhoven en ik zag 'm staan. Denk ik.
De enige steden waar ik meerdere keren geweest ben zijn Alkmaar, Amsterdam, Arnhem, Sneek en Utrechtquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, er zijn ook genoeg steden waar ik nog nooit geweest ben, dus het kan best he
Jee, dat is wel erg beperkt zegquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De enige steden waar ik meerdere keren geweest ben zijn Alkmaar, Amsterdam, Arnhem, Sneek en Utrecht
Goeiemiddahquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:58 schreef purplerose het volgende:
wat een vreselijke kutplaat is die van coldplay toch
Zat daar op de hoek ergens meen ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was vorige week donderdag nog in Eindhoven en ik zag 'm staan. Denk ik.
Kijk, daar heb je het al, Sneek ben ik nog nooit geweestquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De enige steden waar ik meerdere keren geweest ben zijn Alkmaar, Amsterdam, Arnhem, Sneek en Utrecht
'Knooiers'quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:01 schreef Pino112 het volgende:
Geluid van Rachid staat ook veel zachter itt de muziek..
quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben eten & werken
tot een uur of 22, niet teveel topics volspammen
Sorry, dat moest me ff van het hartquote:
het komt vanaf een uur of 17.00 vanaf zeeland over heel nederlandquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:02 schreef henkde_j het volgende:
Hoorde ik nu..in het Noorden sneeuw?
Ahja nederland.fm loopt achterquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
het komt vanaf een uur of 17.00 vanaf zeeland over heel nederland
De Kelly family ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:14 schreef Toverheks het volgende:
verleden jaar in Groningen trad er een familiebandje op, zussen broers zwagers, dat vond ik zo een mooi nummer, nog een paar keer gehoord maar kan het nergens vinden.
weet iemand welke band ik bedoel, ze waren gronings.
101 heb ik geloof ik nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op 101tv.. straks op Nederland 3
Etalage is van Ziggo?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Al uren, op 101TV (en Etalagekanaal)
quote:
Ja, die hebben zo'n kanaal, volgens mij ook analoog, maar ik kijk al jaaaaren niet meer analoog, dus moet je even proberen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
101 heb ik geloof ik niet
[..]
Etalage is van Ziggo?
Ik heb Ziggo, maar ik stel 'm volgens mij ieder jaar weer in, en nu zap ik een rondje, maar kom 'm niet tegenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, die hebben zo'n kanaal, volgens mij ook analoog, maar ik kijk al jaaaaren niet meer analoog, dus moet je even proberen.
101TV is gratis deze maand, dus 101 kanaal of etalage, beide SR10.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:19 schreef D. het volgende:
Ik heb Ziggo, maar ik stel 'm volgens mij ieder jaar weer in, en nu zap ik een rondje, maar kom 'm niet tegen
Staat linkje in de OP.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
is er geen app meer die alle streams tegelijk weet te openen meer
Ja, dank je, maar da's dus niet op mijn tvquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:20 schreef Toverheks het volgende:
D`tje![]()
http://www.101.tv/page/1012009/live/
oh sorry dacht achter je pcquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dank je, maar da's dus niet op mijn tv
edit: nevermindquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
101 heb ik geloof ik niet
[..]
Etalage is van Ziggo?
Via www.3fm.nl/webcam is het geluid al gefixed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:26 schreef Qunix het volgende:
Ik ga eten!
Hopelijk dat ze geluid fixen.
http://www.powned.tv/nieu(...)_was_depressief.htmlquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:28 schreef purplerose het volgende:
jordy van loon komt nooit meer aan de bak
Ja!quote:
En dat moet nog de pubertijd in gaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:28 schreef Pino112 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_was_depressief.html![]()
![]()
Ik hoop toch niet, want hij is al 17 inmiddelsquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En dat moet nog de pubertijd in gaan![]()
Ekdom vastgesnoerd in het kinderzitjequote:Op zaterdag 18 december 2010 17:33 schreef Feivel1 het volgende:
Foto van de DJ's onderweg. Vers van den Persch.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ekdom vastgesnoerd in het kinderzitje
ik zuig hem wel weer blijquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:37 schreef Guanabana het volgende:
God die arme man raakt nog in een depressie door al die ellende elk jaar!
quote:
Ah, bij je opa en oma?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb wel digitale tv, maar ga logeren, maar daar is analoog tv.Hopen dat er wel onbeperkt internet is.
quote:
Nee bij mijn zus, maar die heeft deze week nog college en heeft een laptop, maar die moet ze misschien meenemen.quote:
Ik heb ook veel ellende gezien gisterquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
a blowjob a day keeps the dark thoughts away
quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb ook veel ellende gezien gister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |