\quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:43 schreef ThunderChild het volgende:
Wie zijn die twee die zo rond Bart hangen ??
Ik ben bang dat wanneer hij ineens keihard gaat dat ik me speakertjes opblaas... Als het rustig naar normaal gaat, ben ik voorbereid om mee zachter te zetten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, gaat nog iets niet helemaal lekker. Ik heb het al geprobeerd door te geven, maar er gaat denk ik ergens wat mis in de communicatie...
De Markt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:44 schreef D. het volgende:
Welk plein zijn ze trouwens? Moet maandag de hele dag in Eindhoven zijn
Dan ga je naar de originele zender, daarop is dat nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:44 schreef Guanabana het volgende:
Yes, heb er weer zin in!![]()
![]()
Heb ook Ziggo, dus kan het heel de tijd volgen! Beetje jammer alleen dat het steeds onderbroken wordt door de Ziggoreclame.
Originele zender? Ik heb maar een heel simpel tv'tje hèquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan ga je naar de originele zender, daarop is dat nietkanaal 140 geloof ik..
Het antwoord is: ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:47 schreef Mdrop het volgende:
Niet terug gelezen, maar staat het geluid van de 'TV Stream' heel laag?
De zender van 101tv (140), dus niet het Etalagekanaal van Ziggo (13).quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Originele zender? Ik heb maar een heel simpel tv'tje hè
Oh die heb ik niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:48 schreef Cee het volgende:
[..]
De zender van 101tv (140), dus niet het Etalagekanaal van Ziggo (13).
Ik heb 3.1 maar hij loop achterquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:46 schreef Bol_Wan het volgende:
Ah, ik snap het al.. ik had een verouderde scrobbler
Na zo'n anderhalf jaar 3fm met dit ding te hebben geluisterd lijkt het me sterk dat er heel veel bijkomtquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:47 schreef Seam het volgende:
Scrobbler doet het prima, alleen wel een beetje vertraging
Zal wel een hoop nieuwe artiesten krijgen komende tijd dan
ahh, analoog, nee dan kan het nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Originele zender? Ik heb maar een heel simpel tv'tje hè
ik had nog 2.4 en die deed het helemaal nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb 3.1 maar hij loop achter
Cogas (Almelo) gooit SR ook gewoon op het analoge etalage kanaal, geen idee of meer dat doen!quote:
Makkelijk te vinden, zeeker nuquote:
Kom je weer stoer doen dat je 3 dagen ouder dan mij bentquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:49 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat ik hier de komende paar dagen even weer blijf plakken ;-)
Gewoon richting de mensen lopen!quote:
Allééén maar!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kom je weer stoer doen dat je 3 dagen ouder dan mij bent
Wel doneren hea!quote:
Ze zijn nog best aan het kutten met de streams, 3FM HQ loop wel gewoon.quote:
| 1 | http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb#.asx |
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom zingt hij in dit nummer de hele tijd over flikkers
Ja maar we zijn dan ook nog niet 'live'quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:51 schreef cheese. het volgende:
Geeft de stream bij jullie ook heel de tijd hetzelfde beeld. Wel bewegend, maar alleen maar de microfoon ?
quote:
Volgens mij ligt het voor de Piazza, maar ik kan me ook vergissen, haal de pleinen nogal eens door elkaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik in de buurt ben, ik moet zo'n 10 adressen in Eindhoven af
Bedoel je dat je de studio ziet of het glazen huis?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:51 schreef cheese. het volgende:
Geeft de stream bij jullie ook heel de tijd hetzelfde beeld. Wel bewegend, maar alleen maar de microfoon ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |