Stenders mag niets doen met het glazen huis, staat in zijn powned contract ofzoquote:
Mag niet van Powned.quote:
Wat Hans zegt.quote:
Is dat alweer uit dan ??quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:15 schreef Seam het volgende:
Dat smerig ventje ook heMaar die minderjarige chick die hij toen als vriendin had was was prima
![]()
Die staat hier al een weekquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Zo. Nu weer verder de kerstboom versieren
.
Nee, staat dat er dan?quote:
Ja, maar de stats doen het al 20 topics niet meer en Piles is atm op vakantie schijnt..quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:20 schreef Seam het volgende:
Doet de [SR @ 3FM #..] ook gewoon mee voor de statistieken van de reeks? Niet dat ik dat verkeerd heb overgenomen?
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:20 schreef Seam het volgende:
Doet de [SR @ 3FM #..] ook gewoon mee voor de statistieken van de reeks? Niet dat ik dat verkeerd heb overgenomen?
Die stats werken sowieso al een tijd niet meer, dus dat maakt niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:20 schreef Seam het volgende:
Dat vernam ik alleen maarquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
Stenders mag niets doen met het glazen huis, staat in zijn powned contract ofzo![]()
Tjezus zeg. Mag Powned dat wel maken van de overheid/NPO en weet ik het allemaal ??quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef alors het volgende:
Mag niet van Powned.
Laatst hadden ze een poll gemanipuleerd al die geenstijlers op Rob stemmen en helemaal over de zeik dat hij er niet in zat. Mag hij gewoon niet van de baasFAIL!
Echt, ik snap nog steeds niet waarom die pleurisbende tot 3fm wordt toegelaten als ze zó anti zijn over SR. Wat een droeftoeters, dat hele PowNed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stenders mag niets doen met het glazen huis, staat in zijn powned contract ofzo
Ah jammer, dadelijk wordt ons nieuwe record niet meegenomenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar de stats doen het al 20 topics niet meer en Piles is atm op vakantie schijnt..
20.45 a 21 uquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:22 schreef Bol_Wan het volgende:
Hoe laat gaat de sleutel er eigenlijk in?
Dat zeker en vorig jaar deed 'ie het glazen huis beter dan twee jaar terug. Een stuk minder "ik en ik alleen" in ieder gevalquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:21 schreef Seam het volgende:
Dat vernam ik alleen maarZij was te nice voor Giel. Maar goed Giel ziete er tegenwoordig wel een stuk beter uit en dat komt zeker weten door haar.
Ga je de 25k posts nog halen deze maand?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Ah jammer, dadelijk wordt ons nieuwe record niet meegenomen
o, dan kom ik wel rond een uur of 1 aankakkenquote:
kwart voor 9 sluit Prinses margriet de deurquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:22 schreef Bol_Wan het volgende:
Hoe laat gaat de sleutel er eigenlijk in?
Meestal pak ik zo'n 3000 posts in een SR dacht ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga je de 25k posts nog halen deze maand?
101.tv op mn TV.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe volgen jullie? streams, tv? Die streams doen het niet allemaal..
Ik doe mee via de Fok!forum iPhone/iPad app!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
Volgt iemand hier nog via de: 'FOK! 3FM Serious Request Desktop Applicatie'
Hoe?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
Volgt iemand hier nog via de: 'FOK! 3FM Serious Request Desktop Applicatie'
Zo'n softwaretje.quote:
Mooiquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Ah jammer, dadelijk wordt ons nieuwe record niet meegenomen
KSC gaat niet snel bedoel jequote:
Radio scrobblerquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
M'n radio scrobbler loopt 2 platen achter
gebeurt vast wel een keertjequote:Op zaterdag 18 december 2010 16:31 schreef Seam het volgende:
John Mayer moeten we meer horen tijdens de SR
Aan zijn flow te horen dacht ik dat het Ali B wasquote:
Mike Gquote:
quote:
Ik dus ook, alleen zijn stem klonk ietsje andersquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Aan zijn flow te horen dacht ik dat het Ali B was
die van mij doet het helemaal nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
http://sourceforge.net/projects/dradioscrobbler/
Hij scrobbled nu John Mayerquote:
hij scrobbled hier helemaal nietquote:
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2010_stream2quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe volgen jullie? streams, tv? Die streams doen het niet allemaal..
quote:
Don is baas, alleen in real life fucking arrogantquote:
Vlak niet Morissette uit, die denkt dat het licht al aan is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:39 schreef D. het volgende:
[..]
Hierna nog Robert Cray en we zijn compleet
yup, gewoon het volume van de computer wat harder zettenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:41 schreef Qunix het volgende:
Hebben jullie niet last dat het volume zo ontzettend zacht is?
Ja. Ik ben bang voor het moment dat ik zometeen naar een andere zander zap en ik vergeet het volume aan te passen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:41 schreef Qunix het volgende:
Is dat alweer zolang geledenquote:
Dragonette? Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Duet met Dragonette, splintertjenieuw en errug leuk
Nee, en mocht dat gebeuren, mijn boxen staan nog lang niet op de helftquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:41 schreef Qunix het volgende:
Klopt, gaat nog iets niet helemaal lekker. Ik heb het al geprobeerd door te geven, maar er gaat denk ik ergens wat mis in de communicatie...quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:41 schreef Qunix het volgende:
Zelfde stem al van Hello.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
Dragonette? Nooit van gehoord
Maar, zal eens ff zoeken
Ik heb een knopje waarmee je dat omhoog kunt draaienquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:41 schreef Qunix het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een knopje waarmee je dat omhoog kunt draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |