Sorry, dat ik jullie verblijd met mijn bezoek!quote:
quote:
quote:
De tijd is gekomen om op de knop te drukken!quote:
Ik wil Gerard weer horen zeggen "Thank you cock for the lovely dinner" . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:05 schreef djkoelkast het volgende:
Vorig jaar geek Cock gehad he? Die moet er weer komen![]()
Al die streams zijn toch in Windows Media formaat?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:06 schreef henkde_j het volgende:
Komt er ook een Mac desktop applicatie?
Nergens voor nodig, kwestie van één van de beschikbare webcam-pagina's (zoals 3FM Social Radio via www.3fm.nl/home en dan links bovenaan) openen en als pop-up open houden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:06 schreef henkde_j het volgende:
Komt er ook een Mac desktop applicatie?
Is dit Kanye? okee, wist ik nietquote:
hallo JaneDoe!quote:
Joah ok, maar als er een fancy app was zou dat mooi zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, kwestie van één van de beschikbare webcam-pagina's (zoals 3FM Social Radio via www.3fm.nl/home en dan links bovenaan) openen en als pop-up open houden.
Maak je er zelf één!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Joah ok, maar als er een fancy app was zou dat mooi zijn
Kanyoyoyo..quote:
Er is wel een schema, maar dat wordt niet van tevoren bekendgemaakt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:10 schreef Waalwijker het volgende:
Is er al iets bekend van een schema? (Sirolf?)
Niets mis met Giel, behalve dan dat hij het glazen huis in moet voor de publiciteit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
ondanks giel gaan we er weer een fijne SR van maken
Die zie ik ook nu pas voor het eerstquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:12 schreef Cee het volgende:
Nieuwkomers, vergeet niet jullie requestjes hier te registreren:
http://fok.3fmfan.nl/requests/?
Weten we allemaal wie wat heeft aangevraagd en weet jij straks of en wanneer het voorbij is gekomen.
Maar Giel kwam tenminste wel aan zijn trekken 's nachts.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:12 schreef Seam het volgende:
Maar goed, een onbekende DJ als Annemieke was ook niet echt een succes. Zij kwam was laat op gang.
Ze hadden gewoon Ekdom, Veenstra & Stenders moeten doen, helaas is dat niet mogelijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:12 schreef Seam het volgende:
Maar goed, een onbekende DJ als Annemieke was ook niet echt een succes. Zij kwam was laat op gang.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:12 schreef Cee het volgende:
Nieuwkomers, vergeet niet jullie requestjes hier te registreren:
http://fok.3fmfan.nl/requests/?
Weten we allemaal wie wat heeft aangevraagd en weet jij straks of en wanneer het voorbij is gekomen.
Dat was toch niet Jesus walks?quote:
Ik snap niet dat mensen het zo bijzonder vinden..quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 'm gespoffittied, ik eh...vind 'm een beetje raar. Ik weet niet wat ik er mee moet.
De tijd geven. Vooral als je de traditionele hip-hop niet zo interessant vind (met gangster dit en rauwe beats) echt proberen. In mijn ogen de beste hip-hop plaat van minimaal de laatste vijf jarenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 'm gespoffittied, ik eh...vind 'm een beetje raar. Ik weet niet wat ik er mee moet.
Stenders is een randdebiel. Daar vind ik echt niks aan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon Ekdom, Veenstra & Stenders moeten doen, helaas is dat niet mogelijk
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Stenders is een randdebiel. Daar vind ik echt niks aan.
Helaas voor jou danquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat smerig ventje ook hequote:Op zaterdag 18 december 2010 16:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Maar Giel kwam tenminste wel aan zijn trekken 's nachts.
Die vriendin heeft 'ie zelfs nog steeds. Ze is alleen nét niet meer minderjarig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat smerig ventje ook heMaar die minderjarige chick die hij toen als vriendin had was was prima
Dat vond ik een beetje een apart typequote:Op zaterdag 18 december 2010 16:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat smerig ventje ook heMaar die minderjarige chick die hij toen als vriendin had was was prima
Ge moest beschaamd zijn!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom niet ??quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ze hadden gewoon Ekdom, Veenstra & Stenders moeten doen, helaas is dat niet mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |