Oh ja kloptquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die met de Counting Crows is ook wel tof
Ow ja, nu zie ik het ook..quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is ook niet gek, ze hebben een compleet andere tafel staan . . .
Het hele SR gevoel is er weerquote:
Hakkuh Ilse Hakkuh!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:50 schreef Toverheks het volgende:
oh ja die Waylon, wat een saaie vage gast was dat, hoop dat er dit jaar meer te lachen is `s`nachts, hoop dat Ilse weer langs komt, die was zo gezellig
quote:Zeer trage verzending, waarde ¤ 400,00 klopt niet helemaal, veel reklame
TNT luxe verrassingspakket twv ¤ 400,- (nummer 130354534482)
EUR 710,00
quote:1 cd are scratched and 1 cd box have an hole in it ,thnx to PP buyer-protection
T-spoon CD pakket (nummer 130353720152)
EUR 102,50
echt wat is dat een spontane meid die mag wel weer een nachtje komen.quote:
Mha Anouk is niet een van mijn favorietenquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt wat is dat een spontane meid die mag wel weer een nachtje komen.
hoop ook Anouk maar zal wel niet, zo jammer krijgen we B artiesten
Zet dan ook de versie 2007 neer !!quote:
Die heb ik zelf niet opgenomenquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zet dan ook de versie 2007 neer !!![]()
nou zou het top vinden een klein mini concertje van Anouk, en daarna gewoon de hele nacht ilsequote:Op zaterdag 18 december 2010 15:53 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha Anouk is niet een van mijn favorietenIlse is altijd geweldig. Echt een toffe meid ja.
Waylon ja, wtf wat een saaie lulquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:50 schreef Toverheks het volgende:
oh ja die Waylon, wat een saaie vage gast was dat, hoop dat er dit jaar meer te lachen is `s`nachts, hoop dat Ilse weer langs komt, die was zo gezellig
Do was zo'n aanfluitingquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt wat is dat een spontane meid die mag wel weer een nachtje komen.
hoop ook Anouk maar zal wel niet, zo jammer krijgen we B artiesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |