Koop een laptopjequote:Op zaterdag 18 december 2010 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
klote oudersMag ik mijn pc weer in gaan leveren
![]()
nou, byebye mensen, tot 18h hopelijk wel...
Hakkuuhhhhquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat noem ik geen gekkenwerk . . .![]()
Een topic in 5 minuten volmaken wel
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik spontaan gedachten aan.
Nee.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:26 schreef Cee het volgende:
Als nu ineens een allesverslindende sneeuwstorm heel Eindhoven van de rest van de wereld buitensluit he.... Dan moet Bart Arens in z'n eentje SR gaan doen.
Ik wil jullie bang maken, lukt dat?
Dan roept hij na 1 uur zijn Mammie.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:26 schreef Cee het volgende:
Als nu ineens een allesverslindende sneeuwstorm heel Eindhoven van de rest van de wereld buitensluit he.... Dan moet Bart Arens in z'n eentje SR gaan doen.
Ik wil jullie bang maken, lukt dat?
Liever Bart Arens dan Domien Verschuuren in z'n ééntje . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:26 schreef Cee het volgende:
Ik wil jullie bang maken, lukt dat?![]()
Was dat niet 2 jaar terug ??quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:27 schreef Cee het volgende:
Zou Giel hier weer als vorig jaar gaan posten dat we bijna net zo zuur zijn als zijn fruitsapjes?![]()
hahaa, dat canvas van de jeugd van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Veiling![]()
http://shop.ebay.nl/3fmse(...)mrs=1&_from=&_ipg=25
en nog een commerciëel spelletje ervan maken hea.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Marco Borsato komt zo![]()
borsato
Ik ben onderweg naar Eindhoven @seriousrequest Wie van mijn volgers is daar ook? Neem 'Kerstmis' mee en ik signeer hem voor je!
Ik dacht vorig jaar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was dat niet 2 jaar terug ??
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:29 schreef Giel.Beelen het volgende:
Nou echt jongens dat jullie het gevoel niet hebben bij deze cover daar snap ik niks van.
Dit is toch gewoon echt de nederlandse rory block ofzo.
Tja ik zal wel labiel zijn maar vind het gewoon tof.
Leuke tekst, spontaan ontstaan.
Soms lijkt het alsof jullie hier allemaal aan de sapjes zijn. Van die hele zure
Over welke plaat ging het toen ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:35 schreef Cee het volgende:
[SR @ 3FM #1813] Met straks dames in bikini en Ilse ?!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |