Cogas (Almelo) gooit SR ook gewoon op het analoge etalage kanaal, geen idee of meer dat doen!quote:
Makkelijk te vinden, zeeker nuquote:
Kom je weer stoer doen dat je 3 dagen ouder dan mij bentquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:49 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat ik hier de komende paar dagen even weer blijf plakken ;-)
Gewoon richting de mensen lopen!quote:
Allééén maar!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kom je weer stoer doen dat je 3 dagen ouder dan mij bent
Wel doneren hea!quote:
Ze zijn nog best aan het kutten met de streams, 3FM HQ loop wel gewoon.quote:
| 1 | http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb#.asx |
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom zingt hij in dit nummer de hele tijd over flikkers
Ja maar we zijn dan ook nog niet 'live'quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:51 schreef cheese. het volgende:
Geeft de stream bij jullie ook heel de tijd hetzelfde beeld. Wel bewegend, maar alleen maar de microfoon ?
quote:
Volgens mij ligt het voor de Piazza, maar ik kan me ook vergissen, haal de pleinen nogal eens door elkaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik in de buurt ben, ik moet zo'n 10 adressen in Eindhoven af
Bedoel je dat je de studio ziet of het glazen huis?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:51 schreef cheese. het volgende:
Geeft de stream bij jullie ook heel de tijd hetzelfde beeld. Wel bewegend, maar alleen maar de microfoon ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |