Ja. Ik ben bang voor het moment dat ik zometeen naar een andere zander zap en ik vergeet het volume aan te passen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:41 schreef Qunix het volgende:
Hebben jullie niet last dat het volume zo ontzettend zacht is?
Is dat alweer zolang geledenquote:
Dragonette? Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Duet met Dragonette, splintertjenieuw en errug leuk
Nee, en mocht dat gebeuren, mijn boxen staan nog lang niet op de helftquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:41 schreef Qunix het volgende:
Klopt, gaat nog iets niet helemaal lekker. Ik heb het al geprobeerd door te geven, maar er gaat denk ik ergens wat mis in de communicatie...quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:41 schreef Qunix het volgende:
Zelfde stem al van Hello.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
Dragonette? Nooit van gehoord
Maar, zal eens ff zoeken
Ik heb een knopje waarmee je dat omhoog kunt draaienquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:41 schreef Qunix het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een knopje waarmee je dat omhoog kunt draaien
\quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:43 schreef ThunderChild het volgende:
Wie zijn die twee die zo rond Bart hangen ??
Ik ben bang dat wanneer hij ineens keihard gaat dat ik me speakertjes opblaas... Als het rustig naar normaal gaat, ben ik voorbereid om mee zachter te zetten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, gaat nog iets niet helemaal lekker. Ik heb het al geprobeerd door te geven, maar er gaat denk ik ergens wat mis in de communicatie...
De Markt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:44 schreef D. het volgende:
Welk plein zijn ze trouwens? Moet maandag de hele dag in Eindhoven zijn
Dan ga je naar de originele zender, daarop is dat nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:44 schreef Guanabana het volgende:
Yes, heb er weer zin in!![]()
![]()
Heb ook Ziggo, dus kan het heel de tijd volgen! Beetje jammer alleen dat het steeds onderbroken wordt door de Ziggoreclame.
Originele zender? Ik heb maar een heel simpel tv'tje hèquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan ga je naar de originele zender, daarop is dat nietkanaal 140 geloof ik..
Het antwoord is: ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:47 schreef Mdrop het volgende:
Niet terug gelezen, maar staat het geluid van de 'TV Stream' heel laag?
De zender van 101tv (140), dus niet het Etalagekanaal van Ziggo (13).quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Originele zender? Ik heb maar een heel simpel tv'tje hè
Oh die heb ik niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:48 schreef Cee het volgende:
[..]
De zender van 101tv (140), dus niet het Etalagekanaal van Ziggo (13).
Ik heb 3.1 maar hij loop achterquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:46 schreef Bol_Wan het volgende:
Ah, ik snap het al.. ik had een verouderde scrobbler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |