Omdat Coldplay de hipste band van het moment isquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:53 schreef JD_SLR het volgende:
Waarom draaien ze nou nooit dat kerstnummer van Maria Mena. Die is toch duizend keer mooier dan deze!
Mét UserIcon zie ikquote:
Moet je snel eens uit gaan danquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit in Eindhoven geweest
2000 miles is ook mooiquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:53 schreef JD_SLR het volgende:
Waarom draaien ze nou nooit dat kerstnummer van Maria Mena. Die is toch duizend keer mooier dan deze!
Ik weet niet eens wat het isquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand hier die meedoet aan de Glazen Huis loop?
Ik baal er nog steeds van dat ik er vorig jaar niet heen kon omdat de auto total-loss was..quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:54 schreef henkde_j het volgende:
Grote markt van Groningen is en blijft mooier.
Wel de originele dan hè!quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
De komende dagen naar de koelkast en weer terugquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand hier die meedoet aan de Glazen Huis loop?
Rennen van Eindhoven naar Brusselquote:
Da's wel heel eerlijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb je gister voor het laatst gezienquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor ik al weg was om te eten had ik er een...
Geeft niet hoor
Dan krijg ik buikloop.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:53 schreef JD_SLR het volgende:
zohé, eerlijk van mij he.quote:
Bestaat de Danssalon nog?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:53 schreef Seam het volgende:
[..]
Moet je snel eens uit gaan danStratum
Fitz and Tantrums of 'Hello' van Martin Solveig. Tussen die 2 wordt er gestreden denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:55 schreef marcodej het volgende:
Wat zou het anthem worden dit jaar? Handsome Poets?
Poeh zou het niet weten, zou vaak kom ik er nou ook weer nietquote:
Coen zal wel flink dat Skiddilly (ofzoiets) gaan promoten. Maar ik hoop toch op een andere.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Fitz and Tantrums of 'Hello' van Martin Solveig. Tussen die 2 wordt er gestreden denk ik.
Ik was vorige week donderdag nog in Eindhoven en ik zag 'm staan. Denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Poeh zou het niet weten, zou vaak kom ik er nou ook weer nietKan ik me niet herinneren.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:57 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom heet het dan Loop, en niet Ren?
Bløf - harder dan ik hebben kanquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:55 schreef marcodej het volgende:
Wat zou het anthem worden dit jaar? Handsome Poets?
Oh my badquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was vorige week donderdag nog in Eindhoven en ik zag 'm staan. Denk ik.
De enige steden waar ik meerdere keren geweest ben zijn Alkmaar, Amsterdam, Arnhem, Sneek en Utrechtquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, er zijn ook genoeg steden waar ik nog nooit geweest ben, dus het kan best he
Jee, dat is wel erg beperkt zegquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De enige steden waar ik meerdere keren geweest ben zijn Alkmaar, Amsterdam, Arnhem, Sneek en Utrecht
Goeiemiddahquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:58 schreef purplerose het volgende:
wat een vreselijke kutplaat is die van coldplay toch
Zat daar op de hoek ergens meen ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was vorige week donderdag nog in Eindhoven en ik zag 'm staan. Denk ik.
Kijk, daar heb je het al, Sneek ben ik nog nooit geweestquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De enige steden waar ik meerdere keren geweest ben zijn Alkmaar, Amsterdam, Arnhem, Sneek en Utrecht
'Knooiers'quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:01 schreef Pino112 het volgende:
Geluid van Rachid staat ook veel zachter itt de muziek..
quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben eten & werken
tot een uur of 22, niet teveel topics volspammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |