Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat is wel klotequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel. Nu niet online, toen ik in de stad was wel.
Tsja. Die jaren maken wel een hoop verschil.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jij bent ook maar 4 jaar ouder
E-FOK!-penis-alertquote:
www.timelzingaziteenpiemel.nlquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
www.piemel.nl __
zal vast wel eentje zijn
beginnend, maar een vriend van me heeft nu met vijf verschillende meisjes tegelijk [vage gastquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
www.timelzingaziteenpiemel.nl
ik stofzuigde.quote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOH IK VALDE!quote:
Regel nummer 1, jongens overdrijven altijd over de hoeveel meisjes/seks die ze hebben.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
beginnend, maar een vriend van me heeft nu met vijf verschillende meisjes tegelijk [vage gast], en heeft altijd een ruime collectie condooms bij zich die om de week aangevuld moet worden
quote:
Hij gelooft de houdbaarheisdatum op de verpakking en gooit ze weg zekerquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
beginnend, maar een vriend van me heeft nu met vijf verschillende meisjes tegelijk [vage gast], en heeft altijd een ruime collectie condooms bij zich die om de week aangevuld moet worden
Moet hij ze niet gewoon weg gooienquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De gedeeld door 7 / maal 7 regel tochquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Regel nummer 1, jongens overdrijven altijd over de hoeveel meisjes/seks die ze hebben.
Waarschijnlijk zit die gast in het weekend op de spoedeisend met een condoom om een aubergine in zijn eigen hol.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Regel nummer 1, jongens overdrijven altijd over de hoeveel meisjes/seks die ze hebben.
om de week komt er een huilend meisje op 'm af omdat ze erachter is gekomen dat ie de player van de eeuw is, je ziet 'm vaak binnen 5 minuten zoenen met 3 verschillende meisjes, en je wilt z'n inbox niet lezenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Wat moet je maal 7 doen dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De gedeeld door 7 / maal 7 regel toch
Ik stuur mezelf ook altijd kerstkaartenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en je wilt z'n inbox niet lezen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit die gast in het weekend op de spoedeisend met een condoom om een aubergine in zijn eigen hol.
Whehehe, 5 gedeeld door 7quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De gedeeld door 7 / maal 7 regel toch
Yes, thank youquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Heeft het gesmaakt meneer?
Het is meer een waarschuwingquote:
Het is maar wat hij lekker vindquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit die gast in het weekend op de spoedeisend met een condoom om een aubergine in zijn eigen hol.
TFMquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik stuur mezelf ook altijd kerstkaarten
De pukkels in het gezicht.quote:
Okay, maar zoenen is nog niets.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
om de week komt er een huilend meisje op 'm af omdat ze erachter is gekomen dat ie de player van de eeuw is, je ziet 'm vaak binnen 5 minuten zoenen met 3 verschillende meisjes, en je wilt z'n inbox niet lezen
nou eum ermquote:
fellatioquote:
De jongens gedeeld door 7, meisjes maal 7, want mannen overdrijven en vrouwen zwakken afquote:
Zelfs wij hebben gezoend! of nietquote:
Ehm. Waarvoor, dat je de hele tijd jezelf al bent?quote:
op school heb ik het overquote:
Holy fuck. Dan zou ik wel een slet zijn hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De jongens gedeeld door 7, meisjes maal 7, want mannen overdrijven en vrouwen zwakken af
Ja, het was fijn.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs wij hebben gezoend! of nietgeen idee meer
en voor de verandering extra irritantquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm. Waarvoor, dat je de hele tijd jezelf al bent?
Dat ben ik sowieso alquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Holy fuck. Dan zou ik wel een slet zijn hoor.
Tot zo ver TFM's grote woordenschatquote:
Hoax, daar ben je nooit.quote:
van waar dequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ben ik sowieso al/care
jij bent al de overtrevvende trapquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
en voor de verandering extra irritant
Die vind ik goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij bent al de overtrevvende trap
hoho, komt er nog ééntje:quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tot zo ver TFM's grote woordenschat
Ik ben braaf. Jwaits.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt niet, jij bent gewoonquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou hoef je me niet te gaan vleienquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wil hem een overtrevvende trap gevenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja goffuurquote:
Kom maar hier heenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil hem een overtrevvende trap geven
oeh tel sexquote:
Je vreselijke spelling, het is vanwaarquote:
Heilige maagd myrquote:
oh god, ik faalquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je vreselijke spelling, het is vanwaar
Waarom zou je buiten staan internetten?quote:
quote:
geweun bellen, maakt niet uit hoe erg hij verstopt isquote:
Ik was een paar uur geleden buiten maar toen was het koud en glas en sneeuwquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou je buiten staan internetten?
Wat een hottentottententententonische woordenschat heb jij tochquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoho, komt er nog ééntje:
tentensletje.
knap hè?
Voor een bazenspijbelaar, best aardig!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat een hottentottententententonische woordenschat heb jij toch
glas?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was een paar uur geleden buiten maar toen was het koud en glas en sneeuw
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor een bazenspijbelaar, best aardig!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor een bazenspijbelaar, best aardig!
Kan ook koud zijn!quote:
Maarrr, toch klopt er iets niet, want ik had nul fout op m'n cito qua taal en woordenschatquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat een hottentottententententonische woordenschat
is ook gladquote:
Je moet ergens mee beginnenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:48 schreef stewie-griffin het volgende:
die koffie is erg misplaatst op een vrijdag avond.....
kraak kraak kraakquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb door dit weer zin om te gaan wandelen
Ja, daar lag ik in te rollenquote:
sneeuwballengevechtflashmob doen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb door dit weer zin om te gaan wandelen
Heilige myr danquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, maagd zou ik het niet noemen.
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sneeuwballengevechtflashmob doen?
ja nu is het nog maagdelijk witquote:
auwquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar lag ik in te rollen
De s zit naast de d. Ik bedoelde glad
Nee hoor, koffie kan altijdquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:48 schreef stewie-griffin het volgende:
die koffie is erg misplaatst op een vrijdag avond.....
weten we ook gelijk je voor en achternaamquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef DaMart het volgende:
Vandaag ook maar eens wat winterfoto's gemaakt...
Dit was mijn utizicht vanmiddag:
[ afbeelding ]
Een winterspel: raad het verkeersbord
[ afbeelding ]
En zo zag het dorp eruit, verlaten en wit...
[ afbeelding ]
Mooi hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste, daar hebben we bijna naast geparkeerdquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt echt zo'n geweldig uitzicht aan 1 kant van je huisquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zei je al eens jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maarrr, toch klopt er iets niet, want ik had nul fout op m'n cito qua taal en woordenschat
Zeg maar gewoon Marc hoorquote:
Ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij de ballenbak van de ikeaquote:
ik ben er dan ook trots opquote:
Mooiquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
Dit was de sneeuw van vorig jaar.Toen ik niet in zuid woonde.
[ afbeelding ]
prachtige fotoquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben er dan ook trots opik scoor er de chicks mee hè?
Jij bent 14 toch? Damn... op die leeftijd was ik net van de barbies afquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben er dan ook trots opik scoor er de chicks mee hè?
Wowquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij bent 14 toch? Damn... op die leeftijd was ik net van de barbies aftoen was ik écht nog niet bezig met jongens
Mooie foto!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Net als bierquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, koffie kan altijd![]()
ik heb het over m'n cito-toets uitslagenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij bent 14 toch? Damn... op die leeftijd was ik net van de barbies aftoen was ik écht nog niet bezig met jongens
toedoedoedoedoe toedoedoedoedoe toedoedoedoedoedoedoedoedoedoequote:
Serieus?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, met zijn mond is hij bezig, maar ondertussen kickt hij nog op de laatste Pinkeltje!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Owquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je zegt "daar score ik chickies mee". Daar doelde ik opquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb het over m'n cito-toets uitslagen
Ik kan deze near perfect met donkey kongaquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toedoedoedoedoe toedoedoedoedoe toedoedoedoedoedoedoedoedoedoe
Ik ben van plan om morgenochtend het Waterleidingduin in te gaan met mijn camera. Als het droog blijft, zoals ze nu verwachten, dan zouden daar ook mooie foto's gemaakt moeten kunnen wordenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat als het mooi is morgen nog dat ik ook foto's ga maken
ja daar scoor je vast mee op de sociale werkplaats, tfm op naar de eemforsquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb het over m'n cito-toets uitslagen
Jepquote:
m-m-m-m-m-mag ik dan bij je wonen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef Stuart het volgende:
Als ik rijk ben wil ik een groot luchtkussen in mijn huis
Tofquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben van plan om morgenochtend het Waterleidingduin in te gaan met mijn camera. Als het droog blijft, zoals ze nu verwachten, dan zouden daar ook mooie foto's gemaakt moeten kunnen worden.
als ik rijk ben dan is mijn huis is een groot luchtkussenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef Stuart het volgende:
Als ik rijk ben wil ik een groot luchtkussen in mijn huis
Ik nog steeds nietquote:
pinkeltjequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, met zijn mond is hij bezig, maar ondertussen kickt hij nog op de laatste Pinkeltje!
ook dat van toeprrroetoedoe, toeprrroetoedoe, toeprroetoedoetoedoe?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan deze near perfect met donkey konga
En ik dacht dat ik laat wasquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepIk was 17 toen ik mijn eerste vriendje kreeg en voor 't eerst met iemand zoende
Jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
m-m-m-m-m-mag ik dan bij je wonen?
Ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
pinkeltje
dat las ik vroeger eindeloos
Zo'n huis wil ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik rijk ben dan is mijn huis is een groot luchtkussen
Ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
pinkeltje
dat las ik vroeger eindeloos
Zo jongquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepIk was 17 toen ik mijn eerste vriendje kreeg en voor 't eerst met iemand zoende
ik 4 en 12quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En met de handen klappen. De accountant kwam eens binnen en keek mijn vrouw wazig aan toen ze in mijn bed lag met die kongas op schootquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ook dat van toeprrroetoedoe, toeprrroetoedoe, toeprroetoedoetoedoe?
en dan heb ik het over een vriendinnetje, om even duidelijk te zijn.quote:
Ik was relatief laat, maar dat was de rest van mijn omgeving dan ook, denk ik...quote:
ja geld zat om alle schoon te laten houden en wat stuk gaat wordt vervangenquote:
Joahquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Ik wil een luchtkussen en ook zo'n glijbaan ervan en van die tunnels waar je doorheen moet kruipen
Dan kun je meteen de verse sneeuw op de foto zettenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
Ik heb morgen geen tijd voor foto's. Dus dat wordt pas zondag
Janneke had het al met Jip hoor!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan heb ik het over een vriendinnetje, om even duidelijk te zijn.
Dat heb ik later ook gedaan jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
Ik was ook 17, dat heb ik even ingehaald.
Op m'n 17e woonde ik op kamersquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
D'r ligt nu niets vers hierquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je meteen de verse sneeuw op de foto zetten.
4?quote:
op schoolfeest op kamp zo vet lekker muilenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op m'n 17e woonde ik op kamersIk heb de eerste keer echt gezoend in groep 8 denk ik
Ik was een beetje jong
Ik 27, iedereen vond mij eng, lachwekkend en een sukkelquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
Ik op mijn..uhm...14e denk ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op m'n 17e woonde ik op kamersIk heb de eerste keer echt gezoend in groep 8 denk ik
Ik was een beetje jong
Hier ligt zo'n 10 cm nu...quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
D'r ligt nu niets vers hierAlles is van gisteren, 2cm meuk
Echt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik 27, iedereen vond mij eng, lachwekkend en een sukkel
Ik weet het hier ook zo niet meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik op mijn..uhm...14e denk ik.
Was ik toen 14? Met W.? Ja toch?
Of 15..
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
op schoolfeest op kamp zo vet lekker muilen![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
En met de handen klappen. De accountant kwam eens binnen en keek mijn vrouw wazig aan toen ze in mijn bed lag met die kongas op schootDaarna wilde hij ook gamen
De glijbaan of de tunnelsquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JoahDaar droomde ik vannacht nog over
eerste van m'n 4e tot m'n 12equote:Op vrijdag 17 december 2010 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
4?![]()
Met mama telt niet mee hoor
Vind ik nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
er staat hier wel meer nuquote:
e-fok-piemel-alertquote:
8 jaar aan een stuk?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
eerste van m'n 4e tot m'n 12e
oohquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, in het maisveld met Jeffrey
![]()
Oh, die heb ik op gamecube, kan het wel eens uitlenen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik ken heul dat spelletje niet
jupquote:
Allebeiquote:
precies de reden waarom ik het posttequote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, die heb ik op gamecube, kan het wel eens uitlenen.
Whahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:00 schreef Myraela het volgende:
Mijn eerste kusje/vriendje was toen ik 4 was, we waren op vakantie en ik verstopte me telkens in de caravan omdat die jongen kusjes wilde.
Daar kan ik weinig aan doen.quote:
hoe oud was je vriendje?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:00 schreef Myraela het volgende:
Mijn eerste kusje/vriendje was toen ik 4 was, we waren op vakantie en ik verstopte me telkens in de caravan omdat die jongen kusjes wilde.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, in het maisveld met Jeffrey
![]()
I knowquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
precies de reden waarom ik het postte
De sneeuw was een wijsvinger hoog, dus zo'n 9 cm op dat punt. Maar er zijn ook plekken waar het beduidend meer is, cm of 14 of zoquote:
54quote:
Ik zou niet meer bijkomen als ik zou vast komen te zitten in zo'n opblaastunnelquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AllebeiIk zat in een of ander speelding vast
En toen moest ik door tunnels en glijden en ik kon er niet meer uit
En ik had een vet oude vriend die in de bajes zat
En en en wazig
Ik heb ook ooit een Frans vakantievriendje gehadquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh![]()
ik met kim op een feestje de zomer vakantie daarop werd ik ontmaagd op het strand in frankrijk door een franse
Ik ga even metenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
De sneeuw was een wijsvinger hoog, dus zo'n 9 cm op dat punt. Maar er zijn ook plekken waar het beduidend meer is, cm of 14 of zo.
Maar steek je meetlat maar even in de sneeuw![]()
.
Allemaal!quote:
Wie zegt dan dat het meer was?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwons, dat was dan alleen maar zoenen he, op mijn 14e of 15e
Slet he?quote:
juiste persoon? ik was geil, zei wou, juister kon niet op dat momentquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een Frans vakantievriendje gehadook in een maisveld
Met suikertaartje en haar franse vriendje
Dat waren de tijden
En mijn ontmaagding was gewoon met de juiste persoon
Mijne nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En mijn ontmaagding was gewoon met de juiste persoon
Niemand he, ik zeg het er zelf gewoon even bij.quote:
Nou het was geen opblaastunnelquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou niet meer bijkomen als ik zou vast komen te zitten in zo'n opblaastunnel![]()
Dat zeg ik nietquote:
Ja hoor, maar omdat je het zo laat zei lijkt het wel meer verdachtquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niemand he, ik zeg het er zelf gewoon even bij.
MAG DAT MISSCHIEN?
Ik kom hier nog wel eens op terug... ooitquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat moet nog komenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
Mijn ontmaagding was echt niets. Totaal verkeerde persoon ook. Maar toch geen spijt van.
Dat was de juiste persoon omdat hij mijn allereerste vriendje was waarmee ik meer dan een jaar samen ben geweest en ik ben heel lang met hem bevriend geweestquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
juiste persoon? ik was geil, zei wou, juister kon niet op dat moment
Ik bedoelde het meer voor die 14-jarige kindertjes hier, dat ze niet denken dat het stoer is als je op je 14e al ligt te rollebollenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor, maar omdat je het zo laat zei lijkt het wel meer verdacht
quote:
Ik snap jou nooit niet, maar vanavond al helemaal niet. Dat zeg ik ook zomaar eventjes.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor, maar omdat je het zo laat zei lijkt het wel meer verdacht
Aha zo, dan geef ik je groot gelijk, zulke dingen zijn ook voor niets 18+quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer voor die 14-jarige kindertjes hier, dat ze niet denken dat het stoer is als je op je 14e al ligt te rollebollen
Laat je je vriendje nog een keer binnen? Voordat het nog kleiner wordt door de kou!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef Pien85 het volgende:
Iets meer dan 12cm op tafel in de tuin
Maar ik welquote:
Wat? De spijt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat moet nog komen
hihi, 'komen'
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap jou nooit niet, maar vanavond al helemaal niet. Dat zeg ik ook zomaar eventjes.
haha ik was al zo blij als een kind (dat wa sik ook eik nog) dat ik overal mocht voelen en toen helemaal natuurlijk toen ze meer wouquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was de juiste persoon omdat hij mijn allereerste vriendje was waarmee ik meer dan een jaar samen ben geweest en ik ben heel lang met hem bevriend geweestDus goed gewoon
Dat hebben er wel meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap jou nooit niet, maar vanavond al helemaal niet. Dat zeg ik ook zomaar eventjes.
2015? tegen die tijd kan ik wel een keer naar een meet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom hier nog wel eens op terug... ooit.
voorlopig nog even niet voor mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer voor die 14-jarige kindertjes hier, dat ze niet denken dat het stoer is als je op je 14e al ligt te rollebollen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat je je vriendje nog een keer binnen? Voordat het nog kleiner wordt door de kou!
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
Mijn ontmaagding was echt niets. Totaal verkeerde persoon ook. Maar toch geen spijt van.
hook up met sascha man,quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
voorlopig nog even niet voor mij
Ongeveer even veel als hier dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef Pien85 het volgende:
Iets meer dan 12cm op tafel in de tuin
ijsbreker is zeker wel 5 minuten fietsen. ben te lui manquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
hook up met sascha man,![]()
nu te vindne in de ijsbreker, 100% sex
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha ik was al zo blij als een kind (dat wa sik ook eik nog) dat ik overal mocht voelen en toen helemaal natuurlijk toen ze meer wou
en danquote:
je date zombiesquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:07 schreef Myraela het volgende:
Mensen mogen niet meer in mijn oorlel bijten. Godverdomme al 2 dagen dodelijk veel pijn.
Dan overheersen de tostigeestenquote:
Of die kerel kan niet beffen!quote:
Misschien wat eerder, maar dan lees je het ongetwijfeld als Breaking News op de FPquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
2015? tegen die tijd kan ik wel een keer naar een meet.
gvd het meisje dat ik ontmaagde heeft dagen voor de deur gelegenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, voor jongens is dat vast anders
Ik vond het de eerste keer vreselijk en kon me niet voorstellen dat het leuk zou worden ooit
Ik heb echt dagen met buikpijn gelopen
![]()
Oooh, das jammer want het klonk leukquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou het was geen opblaastunnelHet was echt heel naar en benauwend
Lastig, daar kom ik zo goed als nooitquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wat eerder, maar dan lees je het ongetwijfeld als Breaking News op de FP.
Je moet ook geen doden seksenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
gvd het meisje dat ik ontmaagde heeft dagen voor de deur gelegen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
gvd het meisje dat ik ontmaagde heeft dagen voor de deur gelegen
Ik was de eerste keer verliefd op een andere man, maar daar werd ik heel erg bang zodra het te klef werd. Dus soort van bewust een man gedaan waar ik geen gevoelens voor had. En daarna was de angst weg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, voor jongens is dat vast anders
Ik vond het de eerste keer vreselijk en kon me niet voorstellen dat het leuk zou worden ooit
Ik heb echt dagen met buikpijn gelopen
![]()
ja beter voorhuidjoggen dan fietsenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ijsbreker is zeker wel 5 minuten fietsen. ben te lui man
hmm tostiquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan overheersen de tostigeesten
wild beffenquote:
Have fun en drink niet te veel alcholquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
De bar is hier tot 2 uur open dus daar ga ik straks nog even naartoe
Een kamer begint hier pas bij £233 per nacht zag ik
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
Ja, eerst wel maar later niet meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, das jammer want het klonk leuk
ja dus datquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hij kwam dus ook ruim een jaar niet van me af
![]()
lux? Waarom zou je de verlichtingssterkte willen meten?quote:
have fun you fucking gobshite, lets get hammeredquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
Het was wel wederzijds hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dus dat![]()
daaar had kleien pezu niet op gerekend
ik heb echt geen idee hoe je dat moet schrijvenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
lux? Waarom zou je de verlichtingssterkte willen meten?
Ik zit pas aan mijn 4e Strongbow en het zijn maar pints vriendquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Have fun en drink niet te veel alchol
ooh ja hier niet helemaalquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was wel wederzijds hoor
Ja, het is wel luxe maar zo duurquote:
Maar zegt hij danquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zit pas aan mijn 4e Strongbow en het zijn maar pints vriend
Duinrellquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, eerst wel maar later niet meer
Al had ik wel een keer gedroomd over een enorm zwemparadijs met allemaal glijbanen, dat was echt tof
Ik ben klein maar kan zuipen als een flinke kerelquote:
luxe. Sjees. Hoe ga je sletjes versieren? met een halogeenlamp of luxe?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee hoe je dat moet schrijven
best wel. Ook leuk dat ik op sommige plekken gewoon ben geweest en herken. Zo tofquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Lord Of The Rings op tv...
zo'n gezellige film
Nee, coolerder nogquote:
Die glijbanen op Duinrell vind ik zo tof. Die lange buizenquote:
Toevoegen aan je RSS-tracker danquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig, daar kom ik zo goed als nooit
En hij doet VWO zei ie, en per ongeluk spelde die ook al verkeerdquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
luxe. Sjees. Hoe ga je sletjes versieren? met een halogeenlamp of luxe?
Nou en deze waren langer en groter en echt gaafquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die glijbanen op Duinrell vind ik zo tof. Die lange buizen
Dat ben ik.quote:
Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou en deze waren langer en groter en echt gaaf
Ja. Zie previewquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:15 schreef PeZu het volgende:
die studio ghibli factor 5 game, heb jij die al gespeeld?
waar zie ik diequote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Lord Of The Rings op tv...
zo'n gezellige film
een koning katquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/preview/408205/1/1/50/ni-no-kuni.html
Ik wilde het eigenlijk vorige week bestellen, maar met die stakingenquote:
ja ik ga even vragen morgen of iemand hem meebrengt voor mequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk vorige week bestellen, maar met die stakingen
Nou ja, februari dan maar.
Als ik bij jou in het springkussenhuis kom wonen he?quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik bij jou in het springkussenhuis kom wonen he?
mag ik dan ook een ballenbak en een huge ass trampoline?
Ja, ballenbak mag ZEKERquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik bij jou in het springkussenhuis kom wonen he?
mag ik dan ook een ballenbak en een huge ass trampoline?
Hendig !quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ga even vragen morgen of iemand hem meebrengt voor me
ik moet steeds aan inception denkenquote:
en een hinkelbaan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:20 schreef Stuart het volgende:
Ja, ballenbak mag ZEKER
Okay voor trampoline too
Niet gezien. Ik vind het gewoon een tof nummer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |