JAHAAAA maar dat betekend dus niet dat zij niet ver van een station kan wonenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen elke keer geld lappen is minder
[..]
Maar in verhouding tot hoe ver ik van het station woon
Als ze met touwtjes in de knoop zittenquote:
*snifquote:
Nee, niet doenquote:
haha jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dankjeWat zijn we het toch eens vandaag
![]()
wat boeit het ook eigenlijk helemaal zeg..quote:
Ik vind van nietquote:Nee hoor, is hier wel zo handig
Dammmquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JAHAAAA maar dat betekend dus niet dat zij niet ver van een station kan wonenal woonde jij 100 km vanaf een station, dat maakt 50 km vanaf een station toch niet opeens dichtbij ofzo?
Sorry heb nu eenmaal zo'n buiquote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:35 schreef Myraela het volgende:
Fuck, ik blijf maar in de stress zitten van het idee dat er iemand anders op mijn MSN zit.
ja zeg ik kreeg al van die rare berichtenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:35 schreef Myraela het volgende:
Fuck, ik blijf maar in de stress zitten van het idee dat er iemand anders op mijn MSN zit.
Is niet het gevalquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:35 schreef Myraela het volgende:
hehquote:
Dat was ik wel. Maar je wil me dus niet in mijn kontje neuken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zeg ik kreeg al van die rare berichten
moet je eens aan de gasten uit m'n klas vragenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent nog te jong voor dat soort sites. Of voor seks in het algemeen. Boefje.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha ja![]()
maar soms ben ik ook wel te verhapstukken hoor, ook voor meerdere
Ja, je snapt me nu?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dammm
[..]
Sorry heb nu eenmaal zo'n bui
75 cm lagerquote:
jij bent ook maar 4 jaar ouderquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was ik wel. Maar je wil me dus niet in mijn kontje neuken?
quote:
Dat zijn allemaal seks-experts?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
moet je eens aan de gasten uit m'n klas vragen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was ik wel. Maar je wil me dus niet in mijn kontje neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |