parkquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
van het station naar mij is vet leuk lopen
Ja, indirect welquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn
[..]
Zeg ik dat dan?
Maar het kan ook niet zijn. Ik zou het niet weten!quote:
nou, je weet niet wat ik vind, dus daar kan je inderdaad niets over zeggenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik zal voor de rest maar niks zeggen over wat jij vind
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, je weet niet wat ik vind, dus daar kan je inderdaad niets over zeggen
Arme vriending van jequote:
Ik zei net anders nog dat ik van je hou hoorquote:
hier!quote:
Hier!quote:
Maar dat doe jij ook, heb geen zin om dat stuk te gaan lopenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, indirect welOmdat jij verder van een station woont zou ST niet ver van een station wonen. Maar dat ik minder ellende heb dan de gemiddelde Afrikaan wil niet zeggen dat ik niet verdrietig kan zijn
Ergo, ST woont ook ver van een station
Nou meer iets met naar de politie brengenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, je weet niet wat ik vind, dus daar kan je inderdaad niets over zeggen
die moeitequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, indirect welOmdat jij verder van een station woont zou ST niet ver van een station wonen. Maar dat ik minder ellende heb dan de gemiddelde Afrikaan wil niet zeggen dat ik niet verdrietig kan zijn
Ergo, ST woont ook ver van een station
Ah, die politicus ken je dus wel? Of ook niet en weet je daarom niet wat je moet denken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Femke stopt, ik weet niet wat ik daar van moet denken...
Ik wel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Femke stopt, ik weet niet wat ik daar van moet denken...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zei net anders nog dat ik van je hou hoor
niet iedereen hield zich met de politiek voor z'n geboorte bezigquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, die politicus ken je dus wel? Of ook niet en weet je daarom niet wat je moet denken?
Huh? Nee hoor, ik zeg niets over jou ik zeg iets over de afstand van het station naar ST haar huisquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dat doe jij ook, heb geen zin om dat stuk te gaan lopen
[..]
Nou meer iets met naar de politie brengen
Ik zal jou eens naar de politie brengen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
Nou meer iets met naar de politie brengen
Sorry, kon me niet bedwingenquote:
Ha, Myr!quote:
Neuken?quote:
hihi, je zei....quote:
Of ze is een hoerquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niet echt een pino moet ik zeggen
maarja, ze zal vast een heel lieve persoonlijkheid hebben
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens naar de politie brengen.
Ze zouden je na een enorm misdrijf nog vrij laten omdat ze gek van je worden!
Daar is Myr te lief voor. Liefkozen, jij koffiejunk!quote:
Ja, kom, ik melk wel evenquote:
jaquote:
ik ook soms niet maar dan om hele niet lieve dingen te gaan schreeuwenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, kon me niet bedwingen![]()
zo ziet ze er wel uit eigenlijkquote:
Dan toch maar eens achter komen waar ST woontquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh? Nee hoor, ik zeg niets over jou ik zeg iets over de afstand van het station naar ST haar huis
Handig hequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens naar de politie brengen.
Ze zouden je na een enorm misdrijf nog vrij laten omdat ze gek van je worden!
Aww.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar is Myr te lief voor. Liefkozen, jij koffiejunk!
Hoeren zijn het allemaalquote:
Nee, daar ben ik nog niet klaar voorquote:
Karnemelkquote:
hoax niet waarquote:
quote:
Okee, laatste pogingquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan toch maar eens achter komen waar ST woont
[..]
Handig he
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee zeggen tot ze er niet meer tegen kunnen. Dan zijn ze op hun best.
Ja, slettebakjesquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoax niet waar![]()
![]()
![]()
er zijn ook sletten bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |