Is dat trouwens echt die gast van hyves?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
een koningkloon, om precies te zijn
Het vliegtuig vond ie spannendquote:
kweenie over welke hyves je het hebtquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat trouwens echt die gast van hyves?
Owquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ligt er aan wie er meelezen met dit topic
Las je wel wat ik neer had gezet?quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het vliegtuig vond ie spannendDe mensen om me heen ook: wtf doet die gast
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die van Timeeey natuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kweenie over welke hyves je het hebt
Dat jij een eindje van het station vandaan woontquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Las je wel wat ik neer had gezet?
Whehehe.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat jij een eindje van het station vandaan woont
heb je een linkje?quote:
Ik kan er niet mee zitten. We zijn ook op de foto gezet in het vliegtuig door een japanse, met zo'n polaroid. Volgens mij vonden ze ons apartquote:
ik was een wandelde disneyland daarquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee zitten. We zijn ook op de foto gezet in het vliegtuig door een japanse, met zo'n polaroid. Volgens mij vonden ze ons apartOp het piratenschip in Hakone kwam een klein jongetje om te vragen of ik bij ze op de foto kon, want reus
Cool! Doe je ook achtbanen?quote:
Dat hebben die Jappaners altijd met onze hond als we op vakantie zijn, een grote Duitse herder, daarmee willen ze ook graag op de fotoquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee zitten. We zijn ook op de foto gezet in het vliegtuig door een japanse, met zo'n polaroid. Volgens mij vonden ze ons apartOp het piratenschip in Hakone kwam een klein jongetje om te vragen of ik bij ze op de foto kon, want reus
jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool! Doe je ook achtbanen?
Dejima was wel cool, opeens ben je daar de attractie: want echte hollanders in het holland museum!quote:
"Kwak"quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Ik ben PeZu, en ik doe Donald Duck na"
Moet dat in spoiler?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef PeZu het volgende:
ik wil volgend jaar 3 weken naar japan gaan
ik was maar een paar daagjes op de tgs maar ik werd echt letterlijk gek van al;le japanners die me aanbedenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dejima was wel cool, opeens ben je daar de attractie: want echte hollanders in het holland museum!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |